Версия за печат

00530-2016-0034

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Ср. Шишкова, Ил. Недева, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935211, E-mail: il.nedeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2927.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Текущ ремонт на административна сграда на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. "Чернишевски" № 3".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Административна сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. "Чернишевски" № 3.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е извършване на текущ ремонт на административна сграда на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. "Чернишевски" № 3. Ще бъдат извършени строително-ремонтни работи на тоалетни от четвърти до девети етаж. Видовете ремонтни работи включват: демонтаж на клозетни клекала, писоари, смесителни батерии, дървени врати и прозорци, доставка и монтаж на тоалетни седала, фаянсова облицовка, гранитогрес, алуминиеви врати и др. подмяна, свързана с ремонта в тоалетните. В техническата спецификация - количествена сметка, неразделна част от документацията за участие, са посочени видовете строително – ремонтни работи за изпълнение, както и тяхното количество. За извършените дейности се изготвя протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на разплащане дейности. Изпълнението на предмета на поръчката включва и: - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи; - Доставка на необходимите материали и оборудване за извършване на ремонтните работи за сметка на Изпълнителя; - Изпълнение на съпътстващи дейности и операции, като разместване, изнасяне и последващо монтиране на мебелите и оборудването в помещенията, мерки за защита на мебели и оборудване и други. - Дейностите следва да бъдат извършени като не се възпрепятства работния процес на служителите на НАП. Работното време е от 09.00 часа до 17.30 часа, като обедната почивка е от 12.30 до 13.00 часа. За целта строително-ремонтните дейности е възможно да се извършат и в неработни за ведомството дни, след представяне на график от изпълнителя. Графикът следва да се представи на координатора по договора в срок от два дни от подписването на протокол обр.2 за предаване на строителната площадка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката е 75000 лева без ДДС. Ценовото предложение следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и не трябва да надвишава посочената максимално допустима стойност на поръчката. В случай, че предложената от участника цена надвишава посочената стойност, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Предложената от участника цена включва всички разходи за изпълнение на поръчката, включително цената на вложените материали и доставката им до мястото на изпълнение, извършените работи и разходите за труд и печалба. - В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, Възложителят заплаща на изпълнителя единствено действително извършените и приети СРР, без да дължи неустойка или обезщетение. Посочените в ценовото предложение единични цени не могат да се променят за целия срок на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
75000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 750 лв. (седемстотин и петдесет лева), представляваща 1% (един процент) от максимално допустимата прогнозна стойност на поръчката без ДДС. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума или банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на възложителя ТД на НАП Пловдив. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, гаранционния период, както и период от минимум 30 (тридесет) дни след изтичането на този срок за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. Условията по банковата гаранция следва да дават възможност за поетапното й освобождаване без връщане на оригинала на документа или издаване на нова банкова гаранция за остатъка. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията и по реда, определени в договора за изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на извършения текущ ремонт се извършва в лева по банков път, от ТД на НАП Пловдив, в срок от 30 /тридесет/ дни след представяне на оригинална фактура и протокол за установяване на действително извършените и приетите строително ремонтни работи, подписани от приемателна комисия с представители на Възложителя и от представител/и на Изпълнителя. Максимално допустимата стойност на поръчката е 75 000 лева без ДДС. В максимално допустимата стойност на поръчката са предвидени до 5 % непредвидени разходи. В случай на нереализиране на такива дейности и разходи, възложителят не дължи възнаграждение за тях. В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, Възложителят заплаща на изпълнителя единствено действително извършените и приети СРР. Изпълнителят поема 5 /пет/ години гаранционна отговорност по отношение на извършените СРР, съгласно чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2 /за минимални гар. срокове в строителството/ от 31.07.2003г.и във вр. с чл. 160, ал. 3 от ЗУТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания към изпълнение на поръчката: 1. Строително - ремонтните работи да бъдат извършени качествено и в срок. Основните строителни материали да отговарят на техническите изисквания към строителните продукти съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) и да бъдат придружени със сертификати за произход и качество или декларации за съответствие във връзка с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ, бр.106/2006 г.) Материалите, изделията и елементите използвани при изпълнение на строително – ремонтните работи, трябва да съответстват на изискванията по БДС, въвеждащи европейските стандарти, които са хармонизирани с европейските технически директиви или въвеждащи международни стандарти. Всички влагани строителни материали, детайли и компоненти трябва да бъдат нови, както и да отговарят на българските и/или европейските стандарти за екологична чистота, енергийна ефективност, хигиенни норми, електро, пожаро- и техническа безопасност.Изпълнителят се задължава да извърши строително – ремонтните работи, съгласно предоставената количествена сметка за обекта. 2. При изпълнение на поръчката изпълнителят следва да спазва нормативните изисквания на законодателството на Република България при извършване на строително – ремонтните работи. Да се спазва задължително Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), да се проведе инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана, безопасна работа с различни съоръжения и уреди, и опазването на околната среда. Осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд е задължение на избрания изпълнител. Да се спазва НАРЕДБА № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на Министерството на труда и социалната политика.3. Да се изготви график за извършване на строително-ремонтните дейности, който ще бъде съгласуван с Възложителя.4. Да не се допуска замърсяване на улици и околна среда, като евентуални санкции при констатирани нарушения ще бъдат за сметка на изпълнителя. Да се извършва своевременно почистване на мястото на изпълнение и извозване на строителни и други отпадъци, резултат от работата. След приключване на строително-ремонтните дейности, помещенията трябва да се предадат на възложителя изчистени от отпадъците.5. Да се поеме 5 /пет/ години гаранционна отговорност по отношение на извършените строително-ремонтни работи, съгласно чл.20, ал.4, т.4 от Наредба № 2 /за минимални гаранционни срокове в строителството/ от 31.07.2003 г. и във връзка с чл. 160, ал. 3, от ЗУТ. През гаранционния срок, определен с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи, появилите се дефекти, изпълнителят ще отстранява за своя сметка.6. След завършване на цялостната работа по обществената поръчка, същата се приема от приемателна комисия с представители на Възложителя на която се предоставят от Изпълнителя гаранционните карти на вложените продукти и материали, за които се издават такива, декларации за съответствие на материалите, съгласно наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ бр.106/2006 г). От датата на подписване на протокола от приемателната комисия започват да текат гаранционните срокове. 7. С оглед необходимостта изпълнителят да разполага с изискващото се техническо оборудване за извършване на СРР, наетият от изпълнителя технически персонал да притежава необходимата правоспособност, съобразно придобитата специалност и образователно-квалификационна степен, професионален опит, познания и техническа компетентност, както и че наетите работници притежават необходимата професионална квалификация за изпълнение на строителните дейности, предмет на настоящата поръчка. (Текстът продължава в т. III.2.1)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: (текстът продължава от т. III.1.4) 8. Имуществото на Възложителя да се опазва с грижата на добър стопанин, като при евентуално нанесени щети, изпълнителят следва да ги отстрани за своя сметка. Изпълнителят се задължава да осъществява дейностите, обхванати от предмета на настоящата обществена поръчка с необходимата отговорност, конфиденциалност, опазващ наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване. 9. Да спазва изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, за което участникът представя декларация. (край на текста от т. III.1.4). Необходимите документи, които участникът трябва да представи в Плик № 1 са: 1. Представяне на участника, включващо: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е ФЛ, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се ел. адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще се осъществява от всеки подизпълнител. 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обст-вата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението, води до отстраняване на участника от процедурата. 1.4. Декларация за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз, с посочване на регистрационен номер и дата на вписването (отнася се само за участниците - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съответно за всеки от участниците в обединението или подизпълнители, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, като се попълва съответния текст в образец на документ „Представяне на участника“). 2. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв. 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал.6 от ЗОП. (текстът продължава в раздел VІ.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Представя се списък на изпълнено строителство и/или отделни видове строителни дейности, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (строителни дейности, свързани с текущ ремонт на административни и др. сгради), през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, с приложени доказателства за изпълнение на всяка от включените в списъка строителни дейности. Забележка.: Под изпълнено строителство се разбира такива строителни дейности, чието изпълнение е приключило в заложения петгодишен период от Възложителя, до датата на подаване на офертата, независимо от датата на започването му. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец) 1.2. Представят се не по-малко от 3 /три/ доказателства за изпълнено строителство и/или отделни видове строителни дейности, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, (строителни дейности, свързани с текущ ремонт на административни и др. сгради), през последните пет години, считано до датата на подаване на офертата, включени в представения списък по т. 1.1. Доказателствата за извършеното строителство и/или отделни видове строителни дейности могат да се представят под формата на: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Представя се списък с персонала на участника - технически лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Списъкът да съдържа имената, длъжностите, образованието, професионалната квалификация и професионален опит, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец)
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава опит в извършването на строително - ремонтни работи. Минимално изискване по т.1: Участникът да има изпълнени* през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата най-малко 3 (три) дейности с обект строителство. *„Изпълнени“ са тези дейности с обект строителство, строително-монтажните работи, включени в обхвата на които, са завършени в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането им. 2. Участникът да разполага с достатъчен брой персонал с необходимата квалификация за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка. Минимално изискване по т.2: Участникът да разполага с достатъчно технически лица, включително и тези отговарящи за контрола на качеството, вкл. на техническите лица, които ще ръководят или контролират работите по поръчката с посочени образование и стаж. Минимален състав на техническите лица: - технически ръководител, назначен на трудов договор, с образование, отговарящо на чл.163а от ЗУТ; - координатор по безопасност и здраве, назначен на трудов договор - строителен инженер, архитект, техник и/или да притежава сертификат за допълнителна квалификация; - минимум още четири технически лица /работници/, пряко ангажирани с изпълнение на обществената поръчка; Забележка: Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора. В случай, че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението, следва да бъдат изпълнени минималните изисквания, посочени в т. 1 и 2. Документите по т. 1 и 2 се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор поставени от възложителя, включващи минималните изисквания по т. 1 и 2.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение за откриване на процедурата Изх. № РД-44-12/12.04.2016г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 713092 от 12.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 3.5 BGN
Условия и начин на плащане

Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача." Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Предоставянето на документ за закупена документация не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, вкл. като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителната цена за нейното отпечатване и размножаване. Документацията за участие в откритата процедура може да се получи и в деловодството на ТД на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в срок до 16.05.2016г. включително, срещу представен документ за преведени по банков път 3,50 лв. / три лева и петдесет стотинки/ с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП Пловдив: IBAN BG 33 IORT 7375 3160 0000 01, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД - Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив. Легитимирането на присъстващите лица пред комисия се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(текстът продължава от т. III.2.1.) 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 6. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. 8. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. 9. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП - за спазване изискв. на закрила на заетостта, вкл. мин. цена на труда и условията на труд; 10.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. Всички документи се представят попълнени съгласно приложените в документацията образци. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1., 1.2. и 1.4. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението, посочва ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, 3, 4, 5 и 6 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.4. Документите посочени в раздел ІІІ.2.3 се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя мин. изисквания. При участници обе-ния, съгл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа в административната сграда на ТД на НАП Пловдив и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа в сградата на ТД на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106 и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриванена процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ