Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

12-00-94

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

09.10.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201450

BG331, Районна здравноосигурителна каса- Варна, Варна, бул. „Цар Освободител” 76 Г, За: Тодор Димитров Желев, България 9000, Варна, Тел.: 052 689011, E-mail: varna@nhif.bg, Факс: 052 689013

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/1449.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

16666.67 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за издаване на билети с номер и оповестяване на клиенти (киоск-терминал) за нуждите на РЗОК-Варна“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30200000, 48600000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети


Срок за получаване на офертите

23/10/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

На основание чл. 188, ал.2 от ЗОП първоначалният срок за подаване на оферти е удължен до 16:00 часа на 23.10.2017г. Отварянето на офертите ще се извърши на 24.10.2017г. от 14:00 часа в гр.Варна, бул. Цар Освободител №76Г, етаж 2, заседателна зала, РЗОК- Варна. Неразделна част към обявата са Технически изисквания и указания за офериране, заедно с приложения. Технически изисквания и указания за офериране могат да бъдат получени на адрес http://www.nhif.bg/web/guest/1449 или в деловодството на РЗОК-Варна. Идентификационния номер на поръчката е 1449.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/10/2017  (дд/мм/гггг)