Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201450
BG331, Районна здравноосигурителна каса- Варна, Варна, бул. „Цар Освободител” 76 Г, За: Тодор Димитров Желев, България 9000, Варна, Тел.: 052 689011, E-mail: varna@nhif.bg, Факс: 052 689013
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/1449.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за издаване на билети с номер и оповестяване на клиенти (киоск-терминал) за нуждите на РЗОК-Варна“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30200000, 48600000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
Срок за получаване на офертите
23/10/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
На основание чл. 188, ал.2 от ЗОП първоначалният срок за подаване на оферти е удължен до 16:00 часа на 23.10.2017г.
Отварянето на офертите ще се извърши на 24.10.2017г. от 14:00 часа в гр.Варна, бул. Цар Освободител №76Г, етаж 2, заседателна зала, РЗОК- Варна.
Неразделна част към обявата са Технически изисквания и указания за офериране, заедно с приложения. Технически изисквания и указания за офериране могат да бъдат получени на адрес http://www.nhif.bg/web/guest/1449 или в деловодството на РЗОК-Варна. Идентификационния номер на поръчката е 1449.
Дата на изпращане на настоящата информация