ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Възложител на настоящата поръчка е кметът на Община Крушари. Възлагането на обществената поръчка ще се извърши чрез публична покана на основание чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП, по реда и при условията на глава осма „а” от ЗОП във връзка с чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на поръчката: „Зареждане на тонер касети за периферни устройства и копирни машини за нуждите на Община Крушари и обслужващите й звена”. Изпълнението на поръчката включва зареждане на тонер касети за перифирни устройства и копирни машини за нуждите на общинска администрация Крушари в т.ч. „Местна комисия за борба с противообществените прояви на малолетните и непълнолетните“, Дневен център за деца с увреждания с.Крушари, Дом за деца с умствена изостаналост „Св. Николай Чудотворец“ с.Крушари, Дом за стари хора „ Св. Петка“ с.Добрин, целодневните детски градини в селата Крушари, Лозенец, Телериг и Коритен, кметства и кметски наместничества на територията на община Крушари.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на услугата, който Изпълнителя ще извърши, е посочено в техническото задание към документацията за участие.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Стойността на поръчката се определя в български лева, без включен ДДС и с включен ДДС. Офертите на участниците трябва да са съобразени с това обстоятелство.
В цената на поръчката са включени всички разходи свързани с изпълнение на поръчката, включително транспортните.
Участникът е единствено отговорен за всякакви грешки или пропуски в изчисляването на предлаганите цени.
Максималната пределна прогнозна цена за изпълнение на поръчката е в размер до 6 000 лв. (шест хиляди лева) без ДДС и до 7 200 лв.( седем хиляди и двеста лева) с ДДС.
Участници, които са предложили цена за услугата по-висока от посочената по-горе прогнозна стойност, се отстраняват от участие в процедурата.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
с. Крушари, община Крушари, област Добрич
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Зареждането на тонер касети за периферни устройства /лазерни принтери и мултифункционални устройства/ и копирни машини, включва следното:
1.1. разглобяване и почистване на компонентите на касетата от остатъчния тонер/почистване отвън и отвътре/;
1.2. сглобяване на касетата и зареждането й с тонер;
2. При установена неизправност Изпълнителят следва да се заеме с изпълнение на предмета на поръчката в срок до 24 /двадесет и четири/ астрономически часа след подадена писмена заявка / включително по факс или в електронен формат/, от дирекция АПИОФБ при Община Крушари.
3. Заредените тонер касети трябва да се доставят опаковани в плътни, непрозрачни, чисти пликове, всеки от които да бъде запечатан, с обозначение, съдържащо следното: вид на тонер касетата / за коя марка и модел лазерен принтер, мултифункицонално устройсво или копирна машина е предназначена/, описание на тонер касетата / с наличие или липса на чип и др./, дата на заявка, приемане и доставка, пореден номер. Посочената информация следва да е записана и върху стикер на съответната тонер касета. Доставените тонер касети да бъдат придружени от тестово копие и съставени констативен и приемо-предавателен протокол, изготвени в два екземпляра.
4. В констативния протокол се записват направените констатации на Възложителя за състоянието на тонер касетите след тяхното приемане и разопаковане.
5. В приемо- предавателния протокол се записва следното: вид на тонер касетата / за коя марка и модел лазерен принтер, мултифункицонално устройсво или копирна машина е предназначена/; брой на заредениет тонер касети. Същият след съставяне се подписва от служител в Дирекция АПИОФБ и от представител на Изпълнителя.
6. Изпълнителят трябва да доставя заредени, изправни и годни за употреба тонер касети на Възложителя в административната сграда на Община Крушари, находяща се на ул. „Девети септември“ №3-а, с.Крушари в рамките на предложения в предложението за изпълнение на поръчката срок от приемането им.
7. Изпълнителят е длъжен да изготви регистър, в който отразява хронологически всички дейности по указваните на Възложителя услуги по отношение на съответните тонер касети – количество и вид на заредените тонер касети /включително марка и модел, за които са предназначени/; брой зареждания на един и същ вид тонер касета; дата и точен час на приемане от Изпълнителя; причина за възникването на неизправността; дата и точен час на предаване и приемане от Възложителя, след направена от него оценка за състоянието на опакованите тонер касети, за наличие или липса на следи и надрасквания по повърхността на барабанния модул след разопаковане,отразени в констативния протокол по точка 4.
8. Дейностите по зареждане на тонер касети за принтери, копирни машини и МФУ ще се извършват в сервизното помещение на Изпълнителя, собствено или наето.
9. При необходимост от страна на Възложителя, Изпълнителят трябва да е в състояние да зарежда тонер касети и за други периферни устройства и копирни машини, които не са обхванати в Техническата спецификация /Приложение№1/.
10. Всяка заредена тонер касета трябва да е в състояние да отпечата минималния брой листове, предвидени от производителя на съответното устройство, съгласно техническите характеристики на същото, но не по-малко от 3000 листа при 5% покритие на страница с формат А4.
11. Изпълнителят следва да осигури необходимото качество на дейностите по зареждане, като не допуска зацапване на хартията при печат, изсипване на тонер в устройствата или извън тях.
12. Извършваните транспортни разходи по приемане и доставка на тонер касети, а също и др. дейности във връзка с изпълнението на предмета на поръчката следва да бъдат за сметка на Изпълнителя.
Заявките ще се извършват веднъж месечно, като при необходимост Възложителят може да увеличи честотата им.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател К1 – „Предложена цена” - тежест 60 точки
Показател К2 – "Срок на реакция" - тежест 30 точки
Показател К3 – "Срок за изпълнение" - тежест 10 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Публичната покана, както и цялата документация на обществената поръчка могат да бъдат намерени на интернет страницата на община Крушари http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 в рубриката "Профила на купувача".
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Заявление към оферта – Образец № 1;
2. Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец № 2;
3. Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация, или Декларация за пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - за българско юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност;
4. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции;
5. Споразумение за създаване на обединение, когато е приложимо;
6. Административни сведения – Образец № 3;
7. Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива и делът на тяхното участие– Образец № 4;
8. Декларация за съгласие от подизпълнител - Образец № 5;
9. Справка – списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.), приключени към датата на подаване на офертите, включително препоръки за добро изпълнение (заверени копия); – Образец № 6;
10. Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП, че участникът е съгласен с проекта на договор – Образец № 7;
11. Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър (Образец № 8);
12. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от Закона за обществените поръчки - Образец №9;
13. Декларация чл. 47, ал. 5, т.1 и т.2 от Закона за обществените поръчки - Образец №10;
14. Техническо предложение - Образец №11;
15. Ценово предложение - Образец №12;
Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец № 12 - оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка /до втория знак след десетичната запетая/, да бъде посочена стойността без ДДС и стойността с ДДС.
Ценовото предложение трябва да съответства на Техническото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката. В противен случай, участникът се отстранява.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: