Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция по професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Цветелина Лилова или Светлана Николова, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: lilova@navet.government.bg, Факс: 02 9733358

Място/места за контакт: НАПОО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е „Доставка на консумативи във връзка с управлението на проект BG051PO001-3.1.10-0001“. Настоящата поръчка се изпълнява, в рамките на проект, договор BG051PO001-3.1.10-0001 „Подобряване качеството на услугите по професионално обучение на възрастни, предоставяни от центровете за професионално обучение“. В рамките на поръчката трябва да бъдат извършени следните доставки: 1.Тонер – принтер - 20 бр. 2. Хартия за принтер – кашон - 20 бр. 3. Класьори – 180 бр. 4. Разделители - 180 бр.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30190000, 30197000, 30197640, 30197642, 30197210, 30197630

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Папки с пръстени за захващане на страниците
Хартия за печатане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на поръчката трябва да бъдат извършени следните доставки: 1.Тонер – принтер - 20 бр. 2. Хартия за принтер – кашон - 20 бр. 3. Класьори – 180 бр. 4. Разделители - 180 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4736 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да представят следните документи и да отговарят на посочените изисквания: Актуално състояние на участника – издадено не по-късно от 3 месеца от датата на подаване на офертата, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документа за самоличност. Ако участникът е регистриран, съгласно Закона за търговския регистър, то информацията се проверява от Възложителя по служебен път. Приложение 1 – Административни данни на участника – оригинал; Приложение 2 – Техническо предложение – оригинал; Приложение 3 – Ценово предложение – оригинал; Приложение 4 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – оригинал; Приложение 5 – Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – оригинал; Приложение 6 – Проект на договор – оригинал;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/01/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/01/2014