ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция по професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Цветелина Лилова или Светлана Николова, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: lilova@navet.government.bg, Факс: 02 9733358
Място/места за контакт: НАПОО
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата поръчка е „Доставка на консумативи във връзка с управлението на проект BG051PO001-3.1.10-0001“. Настоящата поръчка се изпълнява, в рамките на проект, договор BG051PO001-3.1.10-0001 „Подобряване качеството на услугите по професионално обучение на възрастни, предоставяни от центровете за професионално обучение“.
В рамките на поръчката трябва да бъдат извършени следните доставки:
1.Тонер – принтер - 20 бр.
2. Хартия за принтер – кашон - 20 бр.
3. Класьори – 180 бр.
4. Разделители - 180 бр.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30190000, 30197000, 30197640, 30197642, 30197210, 30197630
Описание:
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Папки с пръстени за захващане на страниците
Хартия за печатане
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В рамките на поръчката трябва да бъдат извършени следните доставки:
1.Тонер – принтер - 20 бр.
2. Хартия за принтер – кашон - 20 бр.
3. Класьори – 180 бр.
4. Разделители - 180 бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците следва да представят следните документи и да отговарят на посочените изисквания:
Актуално състояние на участника – издадено не по-късно от 3 месеца от датата на подаване на офертата, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документа за самоличност. Ако участникът е регистриран, съгласно Закона за търговския регистър, то информацията се проверява от Възложителя по служебен път.
Приложение 1 – Административни данни на участника – оригинал;
Приложение 2 – Техническо предложение – оригинал;
Приложение 3 – Ценово предложение – оригинал;
Приложение 4 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – оригинал;
Приложение 5 – Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – оригинал;
Приложение 6 – Проект на договор – оригинал;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: