Деловодна информация
01650
1066 15/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
01650-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация в ликвидация ЕООД гр.Пазарджик 822106665
ул. Втори януари №6
Пазарджик BG423 4400 България
инж.Димитър Мишев GSM: 0882 310113 +359 34445043
office@vikpz.com +359 34444023

Интернет адрес/и

https://www.vikpz.com/

https://www.vikpz.com/page/43/proceduri_po_zop_sled_15.04.2016_g..html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.vikpz.com/page/43/proceduri_po_zop_sled_15.04.2016_g..html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на водомери за питейна вода и компоненти за системи за дистанционно отчитане, водомерни шахти”
38410000      
Доставки

Изпълнителят извършва доставка, за период от 24 /двадесет и четири/ месеца, на необходимите изделия за обезпечаване стопанската дейност на „В и К в ликвидация”ЕООД, гр.Пазарджик, след предварителна заявка от Възложителя. Периодичните доставки на изделията, са с технически параметри и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. Количествата за всяка доставка се определят от нуждите на Възложителя и се посочват на Изпълнителя в официална заявка. Възложителят не се задължава с минимални количества за периода на Договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр.Пазарджик, ул.Втори януари № 6

Офертите се изискват за покупки
Критериите по-долу
 
ДА Най-висока стойност на показател R (Q3/Q1):    15
Най-ниска средна стойност на Q начално протичане    15
Най-ниска средна стойност на Q min:    10
. Най-висок клас на защита IP като средна стойност    10
Най-голям брой водомери отчитани от един гейтуей    10
Най-висок клас на защита IP като средна стойност    5
Най-дълъг експлоатационен срок на батерията    5
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
380000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Документите за доказване на техническите и професионалните способности на участника по т. 1.3 от настоящите условия, които Възложителят ще приеме като доказателства за съответствието с критериите за подбор, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката (минимум 1) през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. Под „сходна с обем и предмет на поръчката“ следва да се разбира доставка/търговия с продукти, съобразно посочения код по Общия терминологичен речник: CPV код 38421100 - водомери . /попълва се част IV раздел В: Технически и професионални способности,, т. 1б от ЕЕДОП/;
2. На основание чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - предлаганите изделия, с които участникът участва в процедурата за обществена поръчка, и за които това е предвидено в действащото законодателство, да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с посочените спецификации или стандарти в съответствие с Технически спецификации, /попълва се част IV раздел В: Технически и професионални способности, т. 12 от ЕЕДОП/;
2. Участникът и производителят следва да прилагат система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват относим към предмета на поръчката./ Попълва се част IV, раздел Г в ЕЕДОП/.
Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Доказване на техническите и професионалните способности на участниците и целите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП:
1. Списък на доставките или услугите, които са идентични с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга, за последните три години от датата на подаване на офертата – минимум една.
Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверение за извършена доставка, издадена от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. Копие на MID сертификат за оценка на съответствието или еквивалентен за предлаганите водомери или валиден сертификат за съответствие, издаден от оторизиран орган в съответствие с Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на средствата за измерване (НСИОССИ);
3. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент на участника и прозводителя. Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката и да е в срок на валидност.


- Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката (минимум 1) през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти;
- Участникът трябва да има MID сертификат или еквивалентен на произвадителя за предлаганите водомери или валиден сертификат за съответствие, издаден от оторизиран орган в съответствие с Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на средствата за измерване (НСИОССИ);
- Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват относим към предмета на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено (чл.10, ал.1 от ЗОП);ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2.Наличие на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на обстоятелства по чл.107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл.101, ал.8-11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия..
6.Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Всеки участник сам избира формата, под която да представи гаранция за изпълнение – парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта за договор за обществена поръчка.
Ако участникът избере да представи гаранцията като парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на възложителя:
ОББ – клон Пазарджик;
IBAN – BG59UBBS82411010008715;
BIC – UBBSBGSF.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва въз основа на предоставена фактура от страна на Изпълнителя и подписан от страните приемателно – предавателен протокол, по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на посочените документи.
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участник – обединение бъде определен за изпълнител на обществената поръчка.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предлаганите изделия трябва да отговарят на минималните технически изисквания от техническите спецификации.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Пазарджик, ул. 2-ри януари № 6, залата на 4-ти етаж

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и/или документ, удостоверяващ представителството ( заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят, на основание чл.32, ал.1 от ЗОП, предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: https://www.vikpz.com/ в раздел „Профил на купувача”.
Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същия интернет адрес.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис;
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен
срок от:
Изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
Жалба по чл. 196, ал. 5 (действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация в ликвидация ЕООД
ул. Втори януари № 6
гр.Пазарджик 4000 България
office@vikpz.com +359 34444340
https://www.vikpz.com/ +359 34444023

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва