Деловодна информация
00738
15 04/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
04/05/2020 (дд/мм/гггг)
00738-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Патентно ведомство на Република България 000695121
Д-р Г. М. Димитров № 52 Б
София BG411 1040 България
Ирина Николова, Яна Младенова +359 29701468
inikolova@bpo.bg +359 28735258

Интернет адрес/и

http://www.bpo.bg/

http://www.bpo.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=694&Itemid=420


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bpo.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=694&Itemid=420
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване във връзка с изпълнение на проект № BG16RFOP002-1.004-0002 - Повишаване качеството, ефективността и ефикасността на предлаганите от Патентно ведомство - 3 ОП
48820000      
Доставки

„Доставка и монтаж на оборудване във връзка с изпълнение на проект № BG16RFOP002-1.004-0002 - Повишаване качеството, ефективността и ефикасността на предлаганите от Патентно ведомство на Република България услуги за бизнеса, свързани със закрилата на обектите на индустриална собственост“, с три обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на хардуерно оборудване за поддържане на надградена софтуерна система”;
Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на бърз, мултифункционален скенер за нуждите на дигитализирането на архивните единици“;
Обособена позиция № 3: „Доставка и монтаж на техническо оборудване за Централната патентна библиотека“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
295830      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на хардуерно оборудване за поддържане на надградена софтуерна система” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките и монтажът на артикулите следва да се извършат в сградата на Патентно ведомство на Република България с адрес: гр. София 1040, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52 Б.

Доставка и монтаж - инсталация, конфигурация, системна интеграция, и осигуряване на гаранционно обслужване на следното хардуерно оборудване, необходимо за поддръжка на единната информационна система: Сървъри – 4 бр.; Дисков масив – 1 бр.; Непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS) – 2 бр.; Комуникационен шкаф – 1 бр.; Комутатори тип 1 – 2 бр.; Комутатори тип 2 – 6 бр.; Комутатори тип 3 – 3 бр.
Техническите параметри на хардуерното оборудване, предмет на доставка, инсталация, конфигурация, системна интеграция и гаранционно обслужване, са подробно посочени в Техническата спецификация по Обособена позиция № 1, която е неразделна част (Приложение № 1) към настоящата документация за обществена поръчка.
Монтажът в предмета на Обособена позиция № 1 включва дейности по инсталация, конфигурация и системна интеграция, изискваща присъединяване на новото оборудване към текущата ИТ инфраструктура на Ведомството и в случай на необходимост – конфигурация на прилежащо оборудване. Върху инсталираното и интегрирано оборудване, Изпълнителят трябва да изгради виртуализационна среда в Патентно ведомство, да изготви архитектура за висока устойчивост на ИТ инфраструктурата, да конфигурира репликация и резервираност на ресурсите на ИТ средата, да изготви план за миграция и да мигрира съществуващи услуги към новото оборудване.
Описание на настоящата информационно-технологична инфраструктура на Патентно ведомство на Република България е подробно посочено в Приложение № 1b към настоящата документация за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    30%
Срок за гаранционно обслужване    20%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
283330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е финансирана изцяло със средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-1.004-0002-C04 - ОПИК

Процедурата по отваряне, разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва във връзка с чл.104, ал.2 от ЗОП при условията на чл.104, ал.3 от ЗОП и по реда на чл.61 от ППЗОП.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на бърз, мултифункционален скенер за нуждите на дигитализирането на архивните единици“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на Патентно ведомство на Република България с адрес: гр. София 1040, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б

Доставка и монтаж на един брой мултифункционален скенер за дигитализиране на архивните единици на Патентно ведомство.
ВАЖНО!!! Предметът на Обособена позиция № 2 включва дейности по инсталацията, конфигурацията и присъединяването на скенера към прилежащата ИТ инфраструктура на Патентно ведомство, както и гаранционно обслужване на оборудването.
Техническите параметри на мултифункционален скенер, предмет на доставка, монтаж и гаранционно обслужване, са подробно посочени в Техническата спецификация по Обособена позиция № 2, която е неразделна част (Приложение № 1а) към настоящата документация за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение на поръчката    30%
Срок за гаранционно обслужване    20%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е финансирана изцяло със средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-1.004-0002-C04- ОПИК

Процедурата по отваряне, разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва във връзка с чл.104, ал.2 от ЗОП при условията на чл.104, ал.3 от ЗОП и по реда на чл.61 от ППЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя критерии за подбор относно: професионалната годност на участниците в процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).
За доказване на изискването участникът представя:
При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставеното минимално изискване за икономическо и финансово състояние чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а.
Обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, а именно: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за общия оборот, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и годишните му финансови отчети са обявени в Tърговския регистър, отчетът за приходи и разходи може да не се представя.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота по т. 2. могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на:
Обособена позиция № 1 – 566 660.00 лв. (петстотин шестдесет и шест хиляди шестстотин и шестдесет лв.) без вкл. ДДС;
Обособена позиция № 2 – 25 000.00 лв. (двадесет и пет хиляди лв.) без вкл. ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал.1, т.1 от ЗОП).
За доказване на изискването по т.1 участникът представя за ОП № 1 и ОП № 2:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване,чрез посочване на дейностите,които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която се участва,с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на ЕЕДОП.
В случаите на чл.67,ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП).
За доказване на изискването по т. 2 участникът представя за ОП № 1 и ОП № 2:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват извършване на анализи и/или проучвания, включени в предмета на обществената поръчка. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“ на ЕЕДОП. Ако съответните документи са на разположение в ел. формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност (чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП) - само за ОП № 1
За доказване на изискването по т. 3 участникът представя само за ОП № 1
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез представяне на ЕЕДОП, изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка, като следва да посочат изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В, както следва: данни за образованието, професионалния и специфичния опит за всяко лице от персонала, който ще изпълнява поръчката, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
Обстоятелствата във връзка с поставените изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.


Минимално изискване по т. 1 за ОП № 1 и ОП № 2:
Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, считано от датата на подаване на офертата.
* Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на възлагането им, доставката е приключила в посочения по-горе период.
* Под дейности със „сходен“ предмет да се разбира изпълнението на:
За Обособена позиция № 1: доставка и системна интеграция на технологично оборудване (сървъри, дисков масив, непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS), комутатори и/или друг вид хардуер).
За Обособена позиция № 2: доставка на периферни устройства.
* Възложителят не поставя изискване за обем.
Минимално изискване по т. 2 за ОП № 1 и ОП № 2:
Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, включващ услуги в областта на информационните и комуникационни технологии, системна интеграция, продажба, сервизна поддръжка на ИТ оборудване.
Минимално изискване по т. 3 само за ОП № 1:
1. Ключов експерт № 1:
Придобита квалификация, свързана с познаване и владеене на Microsoft операционни системи и внедряването им - доказва се с валиден сертификат в областта MCSA: Windows Server 2012, Configuring Advanced Windows Server 2012 Services, Administering Windows Server 2012, Installing and configuring Windows Server 2012 или еквивалентен.
Опит като експерт (техническо лице) в изпълнението на минимум една дейност с предмет в областта на доставка, инсталация, конфигуриране, настройка, системна интеграция и пускане в експлоатация на технологично оборудване (сървъри, работни станции, дискови масиви, мрежово оборудване или друг вид хардуер).
2. Ключов експерт № 2:
Придобита квалификация, свързана с познаване и владеене на мрежовите архитектури и технологии - доказва се с наличие на валиден сертификат Cisco Certified Network Associate Routhing and Switching (CCNA) или еквивалентен;
Практически опит като експерт в изпълнението на минимум една дейност с предмет в областта на изграждането на ИТ мрежова инфраструктура;
Забележка: Възложителят не позволява едно и също лице да бъде посочено за повече от една позиция при критериите за подбор.
За предложените ключови експерти, участникът следва да посочи в ЕЕДОП вид, № и дата на съответния/ите документ/и, удостоверяващ/и завършено образование (за чуждестранните участници аналогичен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).
Участникът, който бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като екип за изпълнение на поръчката, без предварително писмено съгласие на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице следните обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване:
1. наличие на свързаност по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП, по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, във връзка с чл. 101, ал. 13 от ЗОП и чл.107,т. 4 от ЗОП ;
2. наличие на обстоятелство по чл. 3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от същия закон;
3. наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗЗПКОНПИ.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник за когото е налице някое от следните обстоятелства по чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП
Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на обществената поръчка, при подписване на договора за нейното изпълнение, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за ОП № 1 и ОП № 2
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/06/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, Г. М. Димитров 52 Б, етаж 1 - приемна

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или технич упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Процедурата по отваряне, разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва във връзка с чл.104, ал.2 от ЗОП при условията на чл.104, ал.3 от ЗОП и по реда на чл.61 от ППЗОП.
ВАЖНО!!! На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП и във връзка с чл. 7 от ППЗОП, Възложителят възлага изпълнението на доставката по Обособена позиция № 3 по реда на индивидуалната й стойност - чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. Отделянето на тази позиция е извършено при наличието на изискуемите условия съгласно разпоредбата на чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Възложителят е предоставил информация за тази част от поръчката в Профила на купувача - раздел „Възлагане по чл. 21, ал. 6 от ЗОП“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сългасно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва