Деловодна информация
1152
9000170 20/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
1152-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническо обслужване на многофункционални устр-ва за копиране,сканиране и принтиране KONICA MINOLTA в сградите на Софийски районен съд в гр.София, бул.„Ген.М.Д.Скобелев“ №23 и бул.„Цар Борис ІІІ" №54 1/2020
50313200      
Услуги

Абонаментната извънгаранционна поддръжка и техническо обслужване на МФУ за копиране, сканиране и принтиране включват: поддръжка на място в техн.изправност и годност за ползване на техниката, диагностика, отстраняване на повреди, подмяна на резервни части, профилактични техн.прегледи и почистване на техниката 2 пъти за срока на договора за всяка една машина. Трудът за диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, както и транспортът на техниката и сервизните специалисти до адресите на възложителя и обратно са за сметка на изпълнителя. Поддръжката включва и доставка/и на резервни части, по цени на дребно, валидни в ценовата листа на изпълнителя към момента на извършване на доставката, извършена/и след предварително одобрение на стойността от възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313200      
50314000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сгради на СРС в гр. София, бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и бул. „Цар Борис III” № 54

Абонаментната извънгаранционна поддръжка и техническо обслужване на МФУ за копиране, сканиране и принтиране включват: поддръжка на място в техн.изправност и годност за ползване на техниката, диагностика, отстраняване на повреди, подмяна на резервни части, профилактични техн.прегледи и почистване на техниката 2 пъти за срока на договора за всяка една машина. Трудът за диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, както и транспортът на техниката и сервизните специалисти до адресите на възложителя и обратно са за сметка на изпълнителя. Поддръжката включва и доставка/и на резервни части, по цени на дребно, валидни в ценовата листа на изпълнителя към момента на извършване на доставката, извършена/и след предварително одобрение на стойността от възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл.181, ал.2 ЗОП комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл.61 ППЗОП. Съгласно чл.47, ал.6 ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 ЗОП).
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 ЗОП).
3. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участникът да е изпълнил минимум една дейност през последните три години, чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, считано от датата на подаване на офертата. * Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. ** Под „сходен“ предмет и обем следва да се разбира абонаментно техническо обслужване (поддръжка и ремонт) на минимум 20 бр. МФУ.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
2. Минимално изискване: Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чийто обхват се включва извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка
3. Минимално изискване: Участникът да разполага най-малко с персонал от 2 (двама) човека с определена професионална компетентност съобразно предмета на поръчката – сервизни специалисти/ инженери, които притежават квалификация за работа с ползваните от възложителя устройства/офис техника.
Изискванията се декларират в приложения към документацията за обществената поръчка образец на ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 6) – Приложение № 1.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за реакция при проблем по време на поддръжка не м. да б. по-дълъг от 1 раб. ден, считано от уведом. на изп-ля. Срокът за отстран. на проблем – до 3 раб.дни от констат. на проблема от изп-ля, но не повече от 10 раб.дни при необх. от междунар.доставка на резервни части. Миним.гаранц.срок на извършен ремонт е 12 месеца от подп. на приемо-предав.пр-л, удостов. извършването на ремонта. Срокът за отстран. на повреди и/или дефекти, проявили се в рамките на гаранц. срок, е до 3 раб.дни, считано от констат. на гаранц. дефект, но не повече от 10 раб.дни при необх. от междунар.доставка на резервни части. Конкр. доставка на резервни части се извършва въз основа на съгласувана от страна на възл-ля или от опред. от него дл.лице оферта на изп-ля, съдържаща стойност на доставката, опред.по цени на дребно, валидни в ценовата листа на изп-ля към момента на извършване на доставката.
Гаранцията за изп-е на договора е в р-р на 5% от стойността на договора без ДДС, представена в 1 от формите по ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/02/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сграда на СРС в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 54, ет.5, зала 502

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл.103, ал.1 ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълном.представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Желаещите да присъстават на публ.заседание лица е желателно да бъдат 15 минути по-рано на партерния етаж, пред стая 136, в сградата на СРС на бул. "Цар Борис ІІІ" №54.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по: чл.54, ал.1 ЗОП и чл.55, ал.1, т.1,3-5 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, с изкл. на случаите по чл.56,ал.3 ЗОП; за когото са налице основанията по чл.107 ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице: забраната по чл. 3 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от закона; за което е налице забраната по чл. 69 ЗПКОНПИ.
Настоящата обществена поръчка се възлага като част от обществена поръчка с предмет: „Абонаментна извънгаранционна поддръжка на многофункционални устройства за копиране, сканиране и принтиране в сградите на Софийски районен съд в гр. София, бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и бул. „Цар Борис III” № 54“, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Техническо обслужване на многофункционални устройства за копиране, сканиране и принтиране KONICA MINOLTA в сградите на Софийски районен съд в гр. София, бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и бул. „Цар Борис III” № 54; Обособена позиция № 2: Техническо обслужване на офис техника Brother, Lexmark, HP Laser Jet и Xerox в сградите на Софийски районен съд в гр. София, бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и бул. „Цар Борис III” № 54 и в звено „Съдии по вписвания“ в сграда на Агенция по вписванията в гр. София, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, с обща прогнозна стойност в размер на 110 448,00 (сто и десет хиляди четиристотин четиридесет и осем) лева без включен ДДС, от които: Обща прогнозна стойност по обособена позиция № 1 – 100 800,00 (сто хиляди и осемстотин) лева без включен ДДС, Обща прогнозна стойност по обособена позиция № 2 – 9 648,00 (девет хиляди и шестстотин четиридесет и осем) лева без включен ДДС. Съгласно чл.21, ал.6 ЗОП, възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка. В приложение на чл.21, ал.6 ЗОП и имайки предвид, че:
- прогнозната стойност на обособена позиция № 1 представлява 91,26 % от общата стойност на обществената поръчка,
- прогнозната стойност на обособена позиция № 2 представлява 8,74 % от общата стойност на обществената поръчка,
- прогнозната стойност на обособена позиция № 2 не надхвърля сумата от 156 464 лева без включен ДДС,
- прогнозната стойност на обособена позиция № 2 е под сумата от до 30 000 (тридесет хиляди) лева без включен ДДС, поради което същата попада в приложното поле на чл.20, ал.4, т.3 ЗОП.
С оглед изложеното и на основание чл.21, ал.6 ЗОП, обособена позиция № 2 ще се възложи по реда на чл.20, ал.4, т.3 ЗОП – чрез директно възлагане. На основание чл.21, ал.6 ЗОП и чл.20, ал.2, т.2 ЗОП във връзка с чл.176 ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност за обособена позиция № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез процедура „Публично състезание“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.4 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва