Деловодна информация
00272
4569 18/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00272-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ружинци 000159682
ул. Георги Димитров № 31
село Ружинци BG31 3930 България
Евтим Евтимов +359 93242283
rujinci@abv.bg +359 93242604

Интернет адрес/и

http://obshtina-ruzhintsi.com/

http://obshtina-ruzhintsi.com/2019/11/18/%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%8f%d0%bd%d0%b5-%d0%b8-%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b2%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%be%d0%b


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obshtina-ruzhintsi.com/2019/11/18/%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%8f%d0%bd%d0%b5-%d0%b8-%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b2%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%be%d0%b
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА - ТОПЪЛ ОБЯД В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „ТОПЪЛ ОБЯД ЗА КРАЙНО НУЖДАЕЩИ СЕ ЛИЦА В ОБЩИНА РУЖИНЦИ“
55521000      
Услуги

Приготвяне и доставяне на храна, предмет на настоящата обществена поръчка, ще осигури хранене в посочените населении места на територията на община Ружинци с капацитет на всеки работен ден от 740 лица. Осигуряването на топъл обяд представлява еднократно хранене, което включва – супа, основно ястие, хляб в съответствие с изискванията на националното законодателство и осигурява разнообразно седмично меню, с което се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на националните стандарти и норми за изисквания за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
134356.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Република България, област Видин, община Ружинци

Приготвяне и доставяне на храна, предмет на настоящата обществена поръчка, ще осигури хранене в посочените населении места на територията на община Ружинци с капацитет на всеки работен ден от 740 лица. Осигуряването на топъл обяд представлява еднократно хранене, което включва – супа, основно ястие, хляб в съответствие с изискванията на националното законодателство и осигурява разнообразно седмично меню, с което се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на националните стандарти и норми за изисквания за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Приготвянето и доставката на храната се извършва всеки работен ден на всеки календарен месец при спазване на указанията и изискванията на Възложителя по отношение на адрес, време на доставяне, основни компоненти и съгласно настоящата техническа спецификация. За административни разходи и разходи за транспорт и съхранение на храните до обектите се заплаща на доставчика допълнително по 5 % от общата стойност на храноден. Рецептите за приготвяне на ястия, които се използват следва да са съотносими към тези, посочени в Сборниците с рецепти за заведения за обществено хранене.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
134356.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд - 2016 – 2020”, договор BG05FMOP001-3.002-0076-C05 „Топъл обяд за крайно нуждаещи се лица в община Ружинци“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация на обект/и от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението му/им за производство на храни, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочи в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП вида, номера и дата на валидност на документа, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документ за регистрация на обект/и от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението му/им за производство на храни, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). В случай че определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще упражняват строителен надзор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние.

1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за строежи трета категория или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира услуги свързани с приготвяне и доставка на готови храни (супа и основно ястие).
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира услуги свързани с приготвяне и доставка на готови храни (супа и основно ястие).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедура все още не са осигурени финансови средства за изпълнение на поръчката.
В тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора за обществена поръчка, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие-наличие за промяна на договор № BG05FMOP001-3.002-0076-C05, подписан на 23.08.2016г. за изпълнение на проект „Топъл обяд за крайно нуждаещи се лица в община Ружинци“ по Оперативна програма за храни и /или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица по Операция „Осигуряване на топъл обяд–2016-2020“ BG05FMOP001-3.002, с подписване на допълнително споразумение между община Ружинци и Управляващия орган на ОПХ ФЕПНЛ за удължаване на срока на проекта до 30.04.2020 г. и увеличаване на бюджета с 161227,50 лв за тази дейност на договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05FMOP001-3.002-0076-C05.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/12/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Към датата на откриване на настоящата процедура все още не са осигурени финансови средства за изпълнение на поръчката.
В тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора за обществена поръчка, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие - наличие за промяна на договор № BG05FMOP001-3.002-0076-C05, подписан на 23.08.2016г. за изпълнение на проект „Топъл обяд за крайно нуждаещи се лица в община Ружинци“ по Оперативна програма за храни и /или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица по Операция „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ BG05FMOP001-3.002, с подписване на допълнително споразумение между община Ружинци и Управляващия орган на ОПХ ФЕПНЛ за удължаване на срока на проекта до 30.04.2020 г. и увеличаване на бюджета с 161227,50 лева за тази дейност на договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05FMOP001-3.002-0076-C05.
В случай, че не бъде удължен срока на проекта до 30.04.2020 г. и увеличен бюджета на договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05FMOP001-3.002-0076-C05 за тази дейност, с подписване на допълнително споразумение между община Ружинци и Управляващия орган на ОПХ ФЕПНЛ за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на предмет на поръчката, договорът с избрания Изпълнител ще бъде прекратен без предизвестие, като такова прекратяване може да поиска всяка от страните след изтичане на тримесечен срок от неговото сключване съгласно чл. 114, изр. последно от ЗОП.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира липсата или наличията на основанията за отстраняване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП. Информацията се посочва в приложните полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП.
3. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за: 1) лицата, които представляват участника и членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица на участника, съгласно регистъра, в който е вписан участника, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. 2) Физическите лица по пълномощие, когато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
4. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
5. С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва