Деловодна информация
01152
9000907 03/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
01152-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/srs/237-%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%2015.04.2016%20%D0%B3.
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Софийски районен съд Решение № 3/03.04.2019 г.
64100000      
Услуги

Предмет на поръчката е осъществяването на универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги. Подробно описание на дейностите и осъществяваните универсални и неуниверсални пощенски услуги, както и на изискванията на Възложителя се съдържа в техническата спецификация в документацията. Участниците подават оферти задължително в пълния им обем.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
178500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
64100000      
64112000      
64113000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд – сградите на съда в гр. София, бул. „Ген. М.Д.Скобелев“ № 23 и бул. „Цар Борис ІІІ” № 54

Предмет на поръчката е осъществяването на универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги. Подробно описание на дейностите и осъществяваните универсални и неуниверсални пощенски услуги, както и на изискванията на Възложителя се съдържа в техническата спецификация в документацията.
Участниците подават оферти задължително в пълния обем на услугите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
178500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената на офертата (Офi) на всеки участник в лева се представя като сума от единични цени без ДДС на определени услуги от ценовото предложение, умножени по коефициенти на тежест, както следва: Офi = 5 х Ц1 + 25 х Ц2 + 25 х Ц3 + 5 х Ц4 + 8 х Ц5 + 2 х Ц6 + 15 х Ц7 + 15 х Ц8
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Да притежават издадена от Комисията за регулиране на съобщенията индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга или индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсална пощенска услуга, със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз.
Съответствието с този критерий участниците декларират в раздел "А", част ІV на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, да представят заверено „вярно с оригинала“ копие от валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България, или заверено за вярност копие на индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, на територията на Република България, издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз.
2. Да са вписани в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги на Комисията за регулиране на съобщенията, съгласно чл. 59 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз.
Съответствието с този критерий участниците декларират в раздел "А", част ІV на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, да представят заверено „вярно с оригинала“ копие на удостоверение за вписване на участника в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по Закона за пощенските услуги, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата.
2. Да прилагат системи за управление на качеството.
3.Участниците следва да разполагат с клонове/офиси на територията на Република България.
4.Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на пощенски пратки (универсални и неуниверсални пощенски услуги), съгласно чл. 63, ал. 1, т. 4 ЗОП.


1. Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) услуга, през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата.
* Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** Под „предмет еднакъв или сходен” се разбира такъв, който включва услуги, свързани с предоставянето на универсални и неуниверсални пощенски услуги.
2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват сходен на предмета на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с клонове/офиси на територията на Република България – във всички областни градове, с цел обслужване на всички съдилища и за осигуряване доставянето на пощенски пратки до всички населени места на територията на страната. Липсата на клон или офис в някой от областните градове води до отстраняване на участника.
4. Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на пощенски пратки (универсални и неуниверсални пощенски услуги), съгласно чл. 63, ал. 1, т. 4 ЗОП.
Информацията се декларира в ЕЕДОП. Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП , като в този случай ще има право да изиска представянето на следните документи от участника : по т. 1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
По т.2. Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чийто обхват е включен предмета на поръчката или сходни на предмета на поръчката дейности.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
По т.3.Списък на клоновете/офисите на оператора на територията на страната с посочен адрес, e-mail, телефон, факс и лице за контакт, отговарящо за услугата.
По т.4.Доказва се с предоставяне на информация съобразно чл. 64, ал. 1, т. 5 от ЗОП, описана в част ІV., Раздел В. на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изп-л представя гаранция, обезп. изпълн. на договора, при подписването му. Гаранцията е в размер на 5 % от ст-та на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде в 1 от 3 форми: 1.парична сума по б.с/ка на СРС, 2. банкова гаранция, 3. застраховка. В процедурата може да участва уч-к, който отговаря на чл.10, ал.1 ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие уч-к: За когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 ЗОП и/или условията по чл.107 ЗОП; Който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3–5 ЗОП; За който е налице несъответствие с чл.101, ал.9-11 ЗОП; За когото е налице забраната по чл.3 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изключение по чл.4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; За когото е налице забраната по чл.69 ЗПКОНПИ; Който не представи техническо и/или ценово предложение, или съответното представено предл-е не отговаря на обявените условия на поръчката; - Продължава в раздел VІ.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Софийски районен съд - сградата в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 5, ет.5, стая 502

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.2.2: Който, при поискване от Възложителя, не представи необходимата информация относно право-организационната форма, под която осъществява дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл.54, ал.2 и чл.55, ал.3 ЗОП. Участниците могат да се възползват от възможността по чл.56 ЗОП като представят мерки за надеждност. Липсата на основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. „Икономически най-изгодната оферта“ се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл.70, ал.2, т.1 ЗОП. Офертата, в която е посочена най-ниска обща цена за изпълнението на поръчката се класира на първо място. Всички предложени цени за изпълнение на поръчката, следва да се посочват в лева без включен ДДС, да са различни от нула и да са записани най-много до втория знак след десетичната запетая. Всички предложени числа трябва да са положителни числа. Предложените от участниците цени са обвързващи за целия срок на изпълнение на поръчката.
На основание чл.181, ал.2 ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците в настоящата процедура за възлагане да се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл.61 ППЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е 2 % от стойността на договора без ДДС.
Съгласно чл.47, ал.4 ЗОП участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания от: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП, София 1000, ул. "Аксаков" № 21, телефон: 070018700; http://www.nap.bg/; 2. Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: МОСВ, Информационния център на МОСВ работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; http://www3.moew.government.bg/ ; 3. Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва