III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП). За доказване на изискването участникът представя: При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставеното минимално изискване за икономическо и финансово състояние чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а. Обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, а именно: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за общия оборот, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и годишните му финансови отчети са обявени в Tърговския регистър, отчетът за приходи и разходи може да не се представя. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота по т. 2. могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на: І-ва обособена позиция – 50 000 лв. ( петдесет хиляди лв.) без вкл. ДДС; ІІ-ра обособена позиция – 45 000 лв. (четиридесет и пет хиляди лв.) без вкл. ДДС; ІІІ-та обособена позиция – 50 000 лв. ( петдесет хиляди лв.) без вкл. ДДС; І¬V-та обособена позиция – 45 000 лв. (четиридесет и пет хиляди лв.) без вкл. ДДС;
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал.1, т.1 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират по т.1 както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2. Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират по т. 2, както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват извършване на анализи и/или проучвания, включени в предмета на обществената поръчка. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“ на ЕЕДОП. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:20ХХ или еквивалентен. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. 3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност (чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП)Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират т.3 както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на данните за образованието, професионалния и специфичния опит за всяко лице от персонала, който ще изпълнява поръчката, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала (екипа), който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват проф.компет. на лицата.
Минимално изискване по т. 1: Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) услуга през последните три години, чийто предмет и обем е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, считано от датата на подаване на офертата. * Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на възлагането им, услугата е приключила в посочения по-горе период. * Под дейности с „идентичен или сходен“ предмет и обем да се разбира изпълнението на минимум следните услуги: За Обособена позиция № 1: изготвяне на един анализ относно добрите практики в дадена област; За Обособена позиция № 2: изготвяне на един преглед и един анализ на европейско законодателство и правоприлагане в дадена област; За Обособена позиция № 3: изготвяне на едно проучване за степен на удовлетвореност на клиентите; За Обособена позиция № 4: изготвяне на едно проучване на отношението на потребителите към стоки и/или продукти и/или услуги. Минимални изисквания по т. 2: Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:20ХХ или еквивалентен, с обхват извършване на анализи и/или проучвания. Минимално изискване по т. 3: За Обособена позиция № 1: „Изготвяне на анализ относно добрите практики в други патентни ведомства в Европа” Ръководител на екипа - 1 (един) брой: Образование и квалификация: Да притежава висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентно (съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.); Общ професионален опит: минимум 3 години опит по специалността;Специфичен опит: опит като ръководител на екип при изпълнението на минимум една услуга по изготвяне на анализи или проучвания или еквивалентно.Експерт „Индустриална собственост“- 1 брой: Образование и квалификация: Да притежава висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентно (съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.);Общ професионален опит: мин. 3 години опит по специалността;Специфичен опит: опит при изпълнението на минимум три услуги по изготвянето на административни, нормативни, стратегически и/или аналитични документи в областта на закрилата на индустриалната собственост;Правен експерт - 1брой: Образование и квалификация: Да притежава висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в област на висше образование „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление „Право” или еквивалентно (съгл. Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.); Общ професионален опит: минимум 3 години опит по специалността;Специфичен опит: опит като член на екип при изпълнението на минимум една услуга по изготвянето на административни, нормативни, стратегически и/или аналитични документи или еквив. За Обособена позиция № 2:„Изготвяне на преглед и анализ на Европейското законодателство и правоприлагане в областта на закрилата на индустриалната собственост“ Ръководител на екипа-1 брой:Образование и квалификация:Да притежава висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в област на висше образование „Социални,стопански и правни науки” или еквивалентно,(съгл. Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления,утвърден с ПМС№125 /24.06.2002г.);Общ професионален опит:минимум 3 години опит по специалността;Специфичен опит: опит като ръководител на екип при изпълнението на минимум една услуга по изготвяне на анализи или проучвания или екв. продъл. в Раздел VI.3.-доп.информ.
|