Деловодна информация
00233
ЖИ-655 08/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/01/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Христина Николчева +359 29323996
h.nikolcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPoCGScXiOFDVQ%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
арх. Сабина Стоянова +359 29323078
h.nikolcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
h.nikolcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Консулт.услуга за оценка на съответствието с осн.изисквания към строежите съгл.ЗУТ,изв.на строит.надзор и упр.изп.на договора за проект.и строит.на обект„Реконструкция на гаров комплекс Стара Загора"
71520000      
Услуги

В поръчката с предмет„Консултантска услуга за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ,извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договора за проектиране и строителство на обект„Реконструкция на гаров комплекс Стара Загора“са вкл.:
1.Подготв.д-сти;2.Коорд.и контрол,на изп.на д-ра за проект.и стр-ство;3.Преглед и съгласув.на проектната докум-ция и изг.на Докл.за оц.на съответствието с осн.изисквания към строежите съгл.ЗУТ на Техн.проект(вкл.изготвяне на оценка на съответствието по част„Конструктивна“ и част„Енергийна ефективност“),изготвен за обект „Реконструкция на гаров комплекс Ст.Загора“;4.Упражн.на строит.надзор по време на стр-ството;5.Проверка и контрол на дост.и влагани в строежа строит.продукти;6.Изп.на функциите на координатор по безопасност и здраве;7.Коорд.на д-ра за проект.и стр-ство с взаимодействащи си д-ри по др.проекти, както и при взаимод.с трети страни;8.Актуал.и изготвяне на Техн.паспорти;9. Заключ.дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
533279.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, Област Стара Загора, град Стара Загора.

Консултантът(К)трябва да спазва вс.европейски,национални и на Възложителя(В.)норми,стандарти и инструкции и изисква същото от Изпълнителя(И.) на договора(Д) за проектиране и строителство.Да управлява Работната програмата за изпълнение на обекта.Да координира/съгласува/изготвя цялата документация вкл.кореспонденцията,св.с изпълнението на обекта,която трябва да се окомплектова и води в изряден вид.Да изп.функциите на контрол по изпълнението на Д за проектиране и строителство от името на В,което се изразява най-общо до,но без да се ограничава:Контрол и управление на качеството;Контрол и управление на разходите;Контрол по спазване на времевите графици;Проверка и издаване на одобрение за изготвените проектни разработки,планове,програми,технологии и др.документи;Контрол за своевр.,пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите в съответствие с Наредба №3 от 31 юли 2003г.за съст.на актове и протоколи по вр.на строителството;Изготвяне на констативни протоколи между К.и И.за изв.на строително-монтажните работи(СМР) в необходимия обем и качество по дейности по ключови събития към датата на приключването им;Проверка исканията за плащане на И.и изготвяне на актове за плащане;Издаване на одобрение за изв.на доставки и др.необх.операции;Издаване на законосъобразни указания и предложения,необх.за упр.на процеса на изпълнение и др;внедряване и поддържане с-ма за контрол и проследяване на документите,мониторинг на напредъка,контрол на разходите и на тяхната допустимост;изг.и представяне на методика за оценяване на непредвидени работи/обстоятелства.Да извърши оценка за съответствието на Техническия проект,вкл.част „Конструктивна” и „Енергийна ефективност” със съществените изисквания към строежите,съгл.изискванията на чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ,във вр.с изискванията на чл.142,ал.6,т.2,ал.10 и ал.11 от ЗУТ и в обхват,съгл.изискванията на чл.142,ал.5 от ЗУТ.Да осъщ.контрол на строит.продукти по чл.169а,ал.1 от ЗУТ и съгласно Регламент 305/2011 при проверка и съгласуване на проектите и при упр.на строит.надзор,съгл.чл.169б ал.1 от ЗУТ.Да упр.строит.надзор при извършване на СМР,съгл.изискванията на ЗУТ.Да актуализира и регистрира техническите паспорти на приемното здание,на гаровия комплекс и Пост2,съгл.изискванията на чл.2,ал.2 Наредба № 5 от 28 декември 2006 г.за технич.паспорти на строежите.Да състави технич.паспорт за Пост1,съгл.изискванията на чл.176б от ЗУТ и да го регистрира,съгл.изискванията на Наредба №5.Да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №2 за миним.изисквания за здравосл.и безопасни усл.на труд при изв.на СМР;Да упр.контрол на количествата,качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали с Д.за изп.на проектирането и строителството и одобрените проекти;Да контролира и одобрява изпълнение на СМР и съставните елементи на подсистема „Инфраструктура“ в съответств.с изискванията за оперативна съвместимост,съгл.Регламент (ЕС) №1300/2014 на Комисията от 18 ноември 2014г.относно техническите спецификации за оперативна съвместимост,св.с достъпността на железопътната система на Съюза за лица с увреждания и лица с намалена подвижност(ТСОС ЛНП)на фази проектиране,строителство и експлоатация и проверява доказателствата за съответствието им.Да контролира изп.на мерки за опазване на околната среда.Да окомплектова цялата строит.документация и осъществ.контактите с одобряващата проекта институция и ДНСК във вр.с одобр.на инвестиционния проект при необходимост от изд.на разрешение за строеж и/или за допълнение на съществуващото,назначаване на приемателна комисия на обекта и изд.на разрешение за ползване.Да изготви Окончателен доклад по Д.за проектиране и строителство,съгл.изискванията на чл.168 от ЗУТ.Да координира от името на В.подготовката и провеждането на Държавната приемателна комисия;Да подпомага В.при подготовката и изп.на необходимите мерки за публичност,съгл.изискванията на приложимите Директиви на Европейския съюз.Да съгласува и одобри Комуникационния план,изготвен от И.
Критериите по-долу
 
ДА К1– Предложение за подход за извършване на дейностите по оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ,K1=7т.+3т.    10
К2–Предложение за подход за осъществяване на дейностите по строителен надзор,K2=7т.+3т.    10
К3–Предложение за подход за извършване на дейностите по координиране и контрол на договора за проектиране и строителство,K3=7т.+3т.    10
К4–Предл.за Методика за оценка на необход.и допустимостта на произт.от непредв.обстоятелства доп.работи,св.с тях р-ди по д-ора за проект.и строит.и отраж.им в-у графика за изп.,K4=4т.+3т.+3т.    10
Цена
60 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
533279.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
26

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция на гаров комплекс Стара Загора“ ще се финансира по приоритетна ос 3 „Подобряване на интермодал.при превоза на пътници и товари и разв.на устойчив градски транспорт” на ОПТТИ.

КО=ПТ1+ПТ2,където:КО–компл.оценка по финансови и технически показатели.ПТ1–Показател Цена;ПТ1=(Цmin/Цi)х60,където:Цmin е най-ниската предложена цена в лева от всички оферти, допуснати до комплексна оценка.Цi–цената предложена от i- тата оферта в лева от всички оферти,допуснати до оценка;ПТ2–Техническа оценка,ПТ2=К1+К2+К3+К4.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът трябва да притежава Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр.82 от 2012г.) или валидно Удостоверение съгласно чл.166, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността.
2. Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в публичния регистър на лицата по чл.44, ал.1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), издаден от Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР).
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители: подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Чуждестранните лица могат да представят документ/и за вписване в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Когато в дадена държава няма такива изисквания към юридическите лица то трябва да представят декларация, че съгласно местното законодателство имат право да извършват такава дейност.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
3.За доказване съответствието с критерия се представят следните документи:
- По т.2.1.1. Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр.82 от 2012г.) или валидно Удостоверение съгласно чл.166,ал.1,т.1 и ал.2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността.
При подписване на договор с чуждестранно юридическо лице, същото преди подписване на договора трябва да представи заверено копие на Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ, издадено по реда на НАРЕДБА № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
- По т.2.1.2 Удостоверение за вписване в публичния регистър на лицата по чл.44, ал.1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), издаден от Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР).
Документите се представят от участника, определен за изпълнител в случая на чл.67, ал.6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ да се разбира изпълнение на следните дейности: управление изпълнението на договор, оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ и упражняване на строителен надзор, които са изпълнени по договори за ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда или сгради І-ва категория строежи, посочени в чл.2, ал.1, т.3, т.4, т.5, т.7, ал.3, т.1, ал.9, ал.10, ал.11 и ал.12 от НАРЕДБА №1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, с минимална разгъната застроена площ на сграда 1 500 м2.
Дейностите управление изпълнението на договор, оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ и упражняване на строителен надзор, могат да са изпълнени заедно по 1 /един/ договор за строителство на сграда/и или поотделно по договори за различни сгради, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
-При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности и раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
-Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1 и т.2 се доказва от обединението участник, а по т.3 от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
-Когато участникът предвижда участие на подизпълнители: подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
-Когато участникът предвижда участие на трети лица: третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор , за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
-За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
1)Списък на услугите с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнени за последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, по образец №11.
2)Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, по образец №12,
3)Сертификати издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64, ал.7 от ЗОП.
-Документите се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум една дейност за услуга(У) с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.За „изпълнена дейност“ се приема,тази,която към датата на под.на офертата е одобр.и приета от съотв.възложител,клиент,получател,или компет.орган,или чрез посочване на публ.регистър,в който е публ.инф-я за У.2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с опр.професионална компетентност за изп.на поръчката,както следва:?Ръководител на екипа:Образование и професионална квалификация:образователно квалификационна степен /ОКС/ мин.бакалавър,проф.квалиф.-строит.инж.или архитект;Проф.опит:да е изп.функциите на Р-л или зам. р-л на екип/проект в завършена У за упр.изпълнението на Д на подобен обект и/или строителен надзор(СН) на подобен обект.?Ключов експерт(КЕ)част Архитектурна:ОКС мин.бакалавър,проф.квалиф.-архитект.Проф.опит:да е изв.СН по част Архитектурна в изв.У за СН на подобен обект.?КЕ част Конструктивна:ОКС мин.бакалавър,проф.квалиф.-строит.инж.,специалност „Конструкции“или еквивалент.Проф.опит:да е изв.СН по част Конструктивна в извършена У за СН на подобен обект?КЕ част Ел.-силнотокова и слаботокова:ОКС мин.„бакалавър“,Проф.квалиф.-ел.инж.Проф.опит:да е изв.СН по част Ел.в извършена У за СН на подобен обект.Да прит.удостоверение за придобита ІІІ квалифик.група за безопасност при работа по ел.уредби и мрежи,съгл.„Правилник за безопасност и здраве при работа по ел.уредби на ел.и топлофик.централи и по ел.мрежи” от 2004 г.или еквивалент,и/или„Правилник за безопасност и здраве при работа по ел.обзавеждането с напрежение до 1000 V” от 2005г.,или еквивал.Неключови експерти:?Експерт(Е) част В и К:ОКС мин.„бакалавър“,проф.квалиф.-инж.,спец.ВиК или еквивал.Проф.опит:да е изв.СН по част ВиК в извършена У за строит.надзор на подобен обект.?Е част ОВК:ОКС мин.„бакалавър“,проф.квалиф.-инж.,специалност„ОВК“ или еквивал.Проф.опит: да е изв.СН по част ОВК в извършена У за СН на подобен обект. ?E част Железен път: ОКС мин.„бакалавър“,проф.квалиф.-инж.,спец. „Транспортно строит.“ или еквивал.,Проф.опит: да е изв.СН по част Железен път в извършена У за СН за ново строит.и/или модернизация и/или реконстр.на ЖП инфраструктура по смисъла на ЗЖТ или еквивал.?Е Координатор по безопасност и здраве:ОКС мин.„бакалавър“,проф.квалиф.-инж.Да прит.валидно удостоверение за преминало ежегодно обучение съгл.Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г.?Е планиране и плащане:ОКС мин.„бакалавър“?Е програми и координация:ОКС мин.„бакалавър“.Под „Подобен обект“се разбира ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и І-ва категория строежи,пос.в чл.2,ал.1,т.3,т.4,т.5,т.7,ал.3, т.1,ал.9,ал.10,ал.11 и ал.12 от НАРЕДБА №1 от 30 юли 2003г.за номенклатурата на видовете строежи,с мин.РЗП на сграда 1 500 м2.Под „Извършена услуга“ се разбира У,за която към датата на подаване на офертата има документ,удостов.доброто(без никакви забележки)изпълнение,изд.от получателя или от компет.орган,или чрез пос.на публ.регистър,в който е публ.информация за изпълнението.Не се доп.Р-тел на екипа и КЕ да съвмест.функциите на др.КЕ. Ръководителят на екипа и КЕ трябва да бъдат на разполож.за целия период на изп.на проекта.Смяната на КЕ с такива,които не са вкл.първонач.в Списък на персонала,който ще изп. поръчката,и на членовете на ръководния състав,които ще отг.за изп.,в който е посочена проф.компетентност на лицата,се изв.само при усл., посочени в Д.За чуждестр.лица-КЕ възложителят(В)приема еквивал.ОКС,квалиф.и правоспособност,съгл.законодателството на държавата,в която са установени.3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивал.,с обхват на сертификация,вкл.предмета на поръчката (консултантски У в строителството: оценка на съответствието и строителен надзор).В приема и др.док-ва за еквивалентни мерки за осиг.на качеството при услов.на чл.64, ал.7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс в размер до 10 % от догов.цена, без ДДС, в срок до 30 дни, срещу Искане за аванс.плащ и гаранция обезпеч.ав.предст.средства в пълен размер.Дан.ф-ра се издава не по-късно от 5 дни от датата на получаване на ав.плащане. Междинни плащания-в срок от 30 дни след одобрение протокола от проверката на място от Възложителя и издадена дан.ф-ра.От всяко межд.плащ.се приспада по 20% до пълно възстан на ав.плащ.Общия р.р на аванс.и межд. плащания не може да надхвърля 90 % от догов.цена без ДДС.Оконч.плащ-10 % от догов. цена,след одобрение от Възложителя на Окончателен доклад за завършване на проекта.Дължими гаранции:І.Гаранция за изпълнение-5% от догов.цена без ДДС;ІІ.Гаранция:при аванс.–в размер на 100% от аванс.предост. сума. Гаранциите се представят под формата на парична сума, банкова гаранция, застраховка /чл. 111, ал. 5 от ЗОП/.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 160-366796
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
863391

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза 110, партер

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на режима за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване, оригинал или заверено копие(върху копието на документа е записано"вярно с оригинала" и има подпис и печат),се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.
Всеки член на обединението, което не е ЮЛ, подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване. Участник, за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие, се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението. Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП. Документите се представят от всеки член на обединението, което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива. Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - НАП, електронен адрес: www.nap.bg,опазване на околната среда - МОСВ, електронен адрес: www.moew.government.bg; закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg; условията на труд в страната - ИА Главна инспекция по труда, електронен адрес: ww.gli. government.bg.Съгласно чл.114 от ЗОП сроковете за изпълнение на възложените с договора работи започват да текат след осигуряване на финансирането, за което възложителя уведомява изпълнителя.След изтичане на срока от 3 месеца, след сключване на договора страните имат правата по чл.114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП НКЖИ отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
t.arnaudova@rail-infra.bg +359 29323278
www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва