Деловодна информация
01152
9001761 26/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/06/2018 (дд/мм/гггг)
01152-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/srs/procurement-31
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Софийски районен съд – книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП Решение №
22458000      
Доставки

Предмет на ОП е доставката на канц. материали за нуждите на СРС - книги, картони, бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП. Видовете, количествата и характеристиките на канцеларските материали са подробно описани в техническата спецификация в документацията. Срокът за изпълнение на ОП е 24 месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на ОП или до достигане на максимално допустимата прогнозна стойност по договора, в зависимост от това кое настъпи по-рано.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
542042.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М. Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на 21 броя артикули - книги, картони и бланки по граждански дела с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
542042      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 12, ал. 3 във вр. с ал. 1 т. 1ЗОП поръчката е предназначена за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания. При възлагане на ОП по чл. 12, ал. 1 ЗОП могат да участват лица, при условие, че най-малко 30 % от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн. положение. На основание чл. 12, ал. 7 ЗОП, оферти могат да подават и други заинт. лица.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
2. Да прилага системи за управление на качеството.


1. Участникът да е изпълнил, минимум 3 (три) доставки през последните три години, чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Съответствието, с посочените от Възложителя критерии за подбор в Раздел ІII от настоящата документация, се декларира от участника в ЕЕДОП. Образецът на ЕЕДОП (Образец № 1) се намира в отделен файл – неразделна част от настоящата документация и е достъпен на интернет сайта на Възложителя – http://www.srs.justice.bg/237, както и на http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/obraztzi/ESPD-BG1.doc.
Възложителят може да упражни правомощието си по чл.67, ал.5 ЗОП и да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите, чрез които се доказва изпълнението на поставените критерии за подбор са посочени в раздел III на обявлението за поръчка и са както следва: По т.1. Съответствието на участниците се доказва със следните документи:
Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците). (чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
По т.2. Съответствието на участниците се доказва със следните документи:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На основание чл. 12, ал. 3 вр. с ал. 1, т. 1 ЗОП обществената поръчка е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. При възлагане на обществените поръчки по чл. 12, ал. 1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. На основание чл. 12, ал. 7 ЗОП, оферти за ОП могат да подават и други заинтересовани лица. Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му. Размерът й е 2 % - ако избраният изпълнител е спец. предприятие или кооперация на хора с уврежданияи 5 %, ако изпълнителят не е от посочените по-горе. Условията и срокът за освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията. Гаранцията може да бъде представена в една от трите форми: 1. Парична сума по банкова сметка на СРС; 2. Банкова гаранция или 3. Застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/12/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Софийски районен съд - бул. Цар Борис III, № 54, ет. 5, стая 502

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл.104, ал.2 ЗОП възложителят предвижда комисията да извърши оценката на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждането на предварителен подбор.
В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 и чл.107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническото задание към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
В случаите, в които е посочен продуктов номер за конкретен вид канцеларски материал, да се счита или „еквивалент“.
Всеки участник трябва да представи мостри на предлаганите канцеларски материали за установяване съответствието с посочените в документацията технически спецификации и изисквания. Мострите се подреждат в устойчив/и кашон/и с приложен вътре в кашоните опис на предоставените артикули. Мострите следва да бъдат опаковани в непрозрачна опаковка и обозначени четливо с цифрата, посочена като „№ по ред” – колона №1 от Техническата спецификация на възложителя. Мострите подлежат на връщане на участниците, без да бъде нарушена тяхната цялост и търговски вид. Мострите на участника, определен за изпълнител на поръчката, ще останат за сравнение при материално отговорното лице на Възложителя до изтичане срока на действие на договора.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката. Конкретните количества и видове стоки, които следва да се доставят от Изпълнителя, се определят от Възложителя с писмена заявка при необходимост. Заплащат се само заявените и доставени количества след получаването им по реда, определен в договора. Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да доставя стоки, които отговарят на техническите спецификации на възложителя, определени в настоящата документация. Заявките ще се подават в електронен вид по електронна поща или на хартиен носител по поща или факс.
Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение за изпълнение на поръчката или в друг документ на участника срок за доставка (изпълнение на заявка на Възложителя), който е по-дълъг от определения от Възложителя, а така също и оферирането на различни срокове за доставка на различни артикули от предмета на поръчката, са основания за отстраняването на този участник от по-нататъшно участие в процедурата поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявените от Възложителя условия.
Участник, който представи оферта с по-кратък срок на валидност, или не посочи срок на валидност на офертата, се отстранява от участие на основание чл. 107, т.2, б. „а“ от ЗОП.
Предложения, които надвишават прогнозната стойност на поръчката, няма да бъдат разглеждани и оценявани и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Всички предложени цени за изпълнение на поръчката следва да се посочват в лева без вкл.ДДС, да са различни от нула и да са записани най-много до втория знак след десетичната запетая. Всички предложения трябва да са положителни числа. Участник, чието ценово предложение не отговаря на изискванията по раздел VІ, т. 2.7 ще бъде отстранен от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва