Деловодна информация
00983
023-497 31/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/05/2018 (дд/мм/гггг)
00983-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/KIS.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на устройства за компютърна информационна и комуникационна система и лицензии за работа 2018-021
32300000      
Доставки

Обектът на обществената поръчка е доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на устройства за компютърна информационна и комуникационна система, поддръжка на налично оборудване, софтуерни продукти и лицензии за работа за нуждите на Медицински университет – Варна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32300000      
32400000      
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна,

Доставка, монтаж/инсталиране, въвеждане в експлоатация, гаранционна поддръжка на устройства за компютърна информационна и комуникационна система, включващи: компютърна техника, видео, мрежово и комуникационно оборудване – наричани за краткост „оборудване“; доставка софтуерни продукти и лицензи за работа; удължаване на хардуерна и софтуерна поддръжка на налично оборудване за нуждите на Медицински университет – Варна. Доставката на оборудването и софтуерни продукти следва да е съпроводена от съответното гаранционно обслужване. Гаранционното обслужване на новопридобитото оборудване включва отстраняване на проблеми с работоспособността му и други дейности и услуги, гарантиращи безпрепятствената му употреба. Удължената поддръжка на налично оборудване и софтуерни продукти е с обхват: достъп до софтуерни актуализации и замяна на дефектирало оборудване или негови елементи. Поръчката включва периодични доставки на оборудване, софтуерни продукти и лицензии, и/или услуги, предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества, подробно описани в Приложение №1 - Техническа спецификация (ТС) от документацията. Предлаганата единична цена на всяко оборудване, софтуерни продукти и лицензии следва да е за единична бройка и трябва да включва всички дейности и разходи на Изпълнителя, свързани пряко или косвено с доставката и обучението за работа с тях (опаковане, разопаковане, товарене, разтоварване, транспортни и др.разходи, данъци, такси, мита), включително доставката им със собствен транспорт франко адрес в гр. Варна, посочен от Възложителя и да представлява пълната и окончателна единична цена за изпълнение на поръчката.
Дейностите по инсталация/монтаж и интеграцията на оборудването, както и услуги по инсталация и конфигурация на ново или налично оборудване или софтуерен продукт, извършване на ИТ консултантска и одиторска дейност се заплаща на база, посочена от участника в ценовото предложение часова ставка, която трябва да включва разходи на Изпълнителя, свързани пряко или косвено с изпълнение на тези дейности, включително и посещения на място франко адрес в гр. Варна или при възникнала необходимост – на посочен адрес от Възложителя на територията на страната, където се намира съответния филиал или подразделение на Възложителя.
* адресите на филиалите на Университета са както следва: Филиал Сливен - гр. Сливен, ул. Ген. Столетов №30; Филиал Велико Търново – гр.Велико Търново, ул. „Михаил Кефалов" № 2 (сградата на Хуманитарна гимназия „Св. Св. Кирил и Методий“); Филиал Шумен – гр.Шумен, ул.“Васил Априлов“ № 63
С изключение на ДДС, се счита, че в цената са включени всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на доставките/услугите. ДДС не е включен в договорените единични цени и се начислява допълнително.
Количеството и вида на доставките или услугите се определя от Възложителя в зависимост от конкретните му потребности и финансова обезпеченост. Посочените в количествено-стойностна сметка (КСС, Образец №5.1) количества са прогнозни и Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми, включително и да заявява доставки на продукти, които не са включени в техническата спецификация (ТС).
Общо количество: оборудване за видеоконференция - 267бр.; допълнително видеооборудване - 1441бр.; дисплеи - 118бр.; компютърни конфигурации и МФУ - 1809бр.; непрекъсваеми токозахранващи източници - 24бр.; мултимедия(проектори, интракт. дъски и екрани) - 119бр.; аксесоари - 438бр. и налично оборудване гар. поддръжка - 85бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото ( но не и задължението) да поръчва продукти, които не са включени в техническата спецификация (ТС), в размер на до 10 (десет) процента от стойността на стоките, включени в нея. Под продукти, невключени в ТС следва да се разбират такива, които не са описани като номенклатури в нея и попадат в групата продукти, както и материали, пряко свързани с предмета и обхвата на изпълнение на договора. („опция за допълнителна доставка“)
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

У-ците ще се оценяват по сл. формула:Кцена=К1+К2+К3+К4.-К1-Предл. обща ст-ст без ДДС, изчисл. на база предост. от В-ля КСС с отн. тегло в компл. оценка–0,90.-К2-Час. ставка за инст-я/м-ж и интегр-я с отн. тегло в комп. оценка-0,02.-К3-Час. ставка за извърш. на ИТ конс-ка. и одит-ка д-ст с отн. тегло-0,03.-К4-Предл. процент надценка за продукти извън ТС с отн. тегло-0,05.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадащ в обхвата на поръчката в размер на не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лв. без ДДС (или равностойността на посочената стойност в друга валута, преизчислена на база курс БНБ на лев към съответната валута към дата на реализиране на оборота) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 3 000 000 (три милиона) лв. без ДДС.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира такъв, който е реализиран от доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на устройства, софтуерни продукти и лицензии за компютърни информационни и комуникационни системи, включително и от поддръжка на такива устройства и системи.
За декларирането на съответствието с критерия за подбор, Участникът следва да попълни Част IV „Критерии за подбор", раздел „Б“ от ЕЕДОП.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП - Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под „идентичен или сходен“ с предмета на поръчката се приемат: дейности, свързани с доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на устройства, софтуерни продукти и лицензии за компютърна информационна и комуникационна система, софтуерна и хардуерна поддръжка, интегриране на видео-комуникационна система с минимален обхват - 50 точки.
За декларирането на съответствието с критерия за подбор, Участникът следва да попълни Част IV „Критерии за подбор", раздел „В“ от ЕЕДОП. Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП - Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
т.2 Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен).
т.3 Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 27001 (или еквивалентен).
т.4 Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 20000 (или еквивалентен).
За деклариране на съответствието с посоченото изискване, Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV: „Критерии за подбор", таблица Г на ЕЕДОП. Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 - Заверени копия на валидни сертификати.Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
т.5 Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
Ръководител на екип;
Експерт дизайн и конфигуриране на мрежово оборудване;
Инсталатор на мрежово оборудване.
За деклариране на съответствието с изискването, Участникът следва да посочи необходимата информация в част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП. Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 - Списък на персонала, извършващ инсталиране и конфигуриране на предложеното оборудване, както и осигуряващ гаранционната поддръжка с посочване на професионална компетентност на лицата – придобито образование, професионална квалификация и професионален опит, данни за документи (диплом/ удостоверение /сертификат) за преминато обучение или еквивалентни документи, в съответствие с поставения критерий за подбор и изискванията на Възложителя.


по т.1.Една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
по т.2 Участникът следва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството и удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството ISO 9001 (или еквивалент). Обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката.
по т.3 Участникът следва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството и удостоверяващ прилагането на система за управление на сигурността на информацията ISO 27001 (или еквивалент). Обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката.
по т.4 Участникът следва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството и удостоверяващ прилагането на система за управление на информационните услуги ISO 20000 (или еквивалент). Обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката.
по т.5 - 1. Ръководител на екип – едно лице с образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност в сферата на телекомуникациите, информационните технологии, компютърни системи или сродна специалност; професионален опит в сферата на информационните технологии минимум 5 (пет) години, с минимум един реализиран проект като ръководител на екип; преминати курсове по: управление на проекти и/или управление на риска, и/или ITIL Foundation със защитен сертификат (или еквивалент).
2. Експерт дизайн и конфигуриране на мрежово оборудване – едно лице с образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност в сферата на телекомуникациите, информационните технологии, компютърни системи или сродна специалност; професионален опит, свързан с изпълнението на предмета на поръчката - минимум 5 (пет) години; сертифициран от производителя на предлаганата от Участника техника на ниво „Експерт” или еквивалентно, да е с придобита в област „пренос на глас и видео” квалификация от производителя на предлаганата от Участника техника на ниво „Експерт” или еквивалентно.
3. Инсталатор на мрежово оборудване – две лица с професионален опит, свързан с изпълнението предмета на поръчката - минимум 2 (две) години; сертифицирани от производителя на предлаганата от участника техника на ниво „Професионалист” или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение при подписване на договора.
Гаранцията е в размер на 1 (един) % от прогнозната стойност на договора без включен ДДС. Формата на гаранциите е по избор на Участника:
парична сума – платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна: Банка ДСК ЕАД, клон Варна, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 - в лева.
банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.
застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. "Марин Дринов" №55 - Ректорат

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Свързани лица не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Съгласно чл.107 от ЗОП Възложителят ще отстранява от участие участници, които са свързани лица.Възложителят отстранява от участие всеки Участник, за когото са налице основанията по по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т. 1,т. 4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 от ЗАКОН за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, , т. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Когато за Участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 или основания по чл. 55, ал. 1, , т. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП, тези мерки се посочват в ЕЕДОП.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.За доказване на липсата на основания за отстраняване се представят следните документи: за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 - свидетелство за съдимост; за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т.3 - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на Възложителя и на Участника; за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 - удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. Когато в удостоверението се съдържа информация за влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение за нарушение по чл. 54, ал. 1, т. 6, Участникът представя декларация, че нарушението не е извършено при изпълнение на договор за общ. поръчка- за обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 - удостоверение, издадено от Агенцията по вписванията; за обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП – декларация.Когато Участникът, избран за изпълнител, е чужд. лице, той представя съответния документ, издаден от компетентен орган, съгласно з-вото на държавата, в която е установен. Възложителят не изисква представянето на документите за доказване на липсата на основания за отстраняване, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.Офертата, както и цялата коресп-я и всички док-ти, свързани с общ-та поръчка и разменени м/у Участника и Възложителя трябва да са на български език. Приложените документи, представени от участника могат да бъдат на друг език, но трябва да са придружени с точен превод на езика на док-ята за участие по отношение на относимите към офертата части.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52643116

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва