Деловодна информация
00594
5/2018 23/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/03/2018 (дд/мм/гггг)
00594-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ Свети Иван Рилски ЕАД - София 000715054
бул. Акад. Иван Гешов № 15
София BG411 1431 България
Весела Динева +359 29526018
op@rilski.com +359 29520879

Интернет адрес/и

http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain

http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#582


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#582
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на медицински изделия за неврохирургия, инвазивна образна диагностика, интервенционална рентгенология” за УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД, София 5/2018
33140000      
Доставки

Поръчката включва една позиция "Доставка на медицински изделия за неврохирургия, инвазивна образна диагностика, интервенционална рентгенология" c 359 номенклатурни единици, които са подробно описани в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Количествата са ориентировъчни. Възложителят не e длъжен да изкупи посочените в спецификацията количества. Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатури. Класиране ще се извършва за всяка номенклатура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Акад. Иван Гешов № 15

Поръчката включва 359 номенклатурни единици, подробно описани по форма и количества в Техническа спецефекация към документацията за участие, която е свободно достъпна на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комисията назначена да проведе обществената поръчка ще приложи реда по чл. 104, ал. 2 от ЗОП, като извърши проверка на техническите и оцени ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Съгласно чл. 61, ал. 1 от ППЗОП Комисията при отварянето на офертите ще отвори и пликове “Предлагани ценови параметри” и ще оповести предлаганите цени.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават техническите и професионални способности, а именно Разрешение за търговия на едро с медицински изделия съгласно ЗМИ или друг еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно техните технически и професионални възможности.

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно техните технически и професионални възможности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/04/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" № 15, ет. 2, Рапортна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При сключване на договора определеният изпълнител/и представят гаранцията за изпълнение на договора в размер 1 % от стойността на договора без ДДС. Банкова сметка на болницата: банка "УниКредит Булбанк” АД, банков клон Калоян, IBAN BG44 UNCR 7630 1001 6612 18, BIK UNCRBGSF. Гаранцията може да се представи под формата на банкова гаранция, парична сума или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Формата на гаранцията е по избор на участника, определен за изпълнител. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава след приключване изпълнението на договора. Освен в писмен вид на хартиен носител, приложенията към Техническото предложение и Ценовото предложение на всеки участник следва да бъдат представени и на електронен носител (CD). При несъответствие на съдържанието между хартиения и електронния носител, за валидни се считат записите на хартиения носител. Срок за доставка: - регулярна доставка до 24 часа от получаване на заявка от Възложителя; - спешна доставка до 2 часа от получаване на заявка от Възложителя. Изисквания относно документите, които следва да се представят при сключване на договора: Документите съгласно чл. 58 от ЗОП, както и декларации (два броя) по ЗМИП.
Офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка, която съдържа следните документи:
Опис на представените документи (по образец)
ЕЕДОП (по образец)
Документи за доказване на предприетите мерки за надежност (когато е приложимо)
Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението (когато е приложимо)
Техническо предложение (по образец);
Приложение към Техническо предложение (по образец) на хартиен и електронен носител;
Описание на стоките които ще доставят (актуални каталози на производителя, представени на хартиен и/или електронен носител)
Декларация за липса на свързаност с друг участник (по образец)
Декларацията по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец)
Пълномощно (когато е приложимо)
Участниците следва да притежават техническите и професионални способности, а именно Разрешение за търговия на едро с медицински изделия съгласно ЗМИ или друг еквивалентен документ.
ПЛИК – “Предлагани ценови параметри” c „Ценово предложение” – попълва се по Образец на на хартиен и електронен носител.
До участие се допускат всички участници, за които не са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1,2 и т.4 от ЗОП и които отговарят на всички предварително обявени от Възложителя условия. Всички изисквания, изискуеми документи и декларации са посочени в утвърдената от Възложителя документация.
Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатури. Класиране ще се извършва за всяка номенклатура.
Офертите и всички приложения трябва да бъдат представени на български език, а където е приложимо се прилага превод.
Възложителят е посочил „Максимално допустима Единична цена без ДДС в лева” за определени номенклатури в Техническата спецификация и в програмата предоставена за попълване на Приложенията към Техническа и Ценова оферта. Участниците следва да посочат единична цена равна на максимално допустимата или по-ниска от нея (усровието се отнася единствено за номенклатурите, за които са посочени максимално допустими стойности). В случай, че участник посочи цена по-висока от максимално допустимата ще бъде отстранен от участие по конкретната номенклатура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва