Деловодна информация
00954
РД-25-1046 19/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00954-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златарица 000133778
Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22
Златарица BG321 5090 Ватикана
Албена Конакчиева +359 61535420
ob_zlatarica@mail.bg +359 61535478

Интернет адрес/и

www.zlataritsa.net

http://zlataritsa.net/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zlataritsa.net/doc/op/00954-2018-0002/index.html%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване и рехабилитация на улици в гр. Златарица и с. Горско Ново село“
45233252      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за предвидените в одобрен технически проект и издадено разрешение за строеж СМР с цел възстановяване и рехабилитация на улици в гр. Златарица и с. Горско Ново село. В изпълнение на проектираните СМР се очаква да са рехабилитирани и възстановени 8390,88 кв.м. улици и 7034,27 кв.м. тротоари.
Изискванията на Възложителя за изпълнение на СМР, са посочени в Техническата спецификация – Приложение № 1, към документацията на обществената поръчка публикувана в профила на купувача. Строително-монтажните работи следва да бъдат изпълнени в съответствие с приложената техническа документация, изискванията на Възложителя и българското законодателство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Предвидените СМР ще бъдат изпълнени в град Златарица и село Горско Ново село, община Златарица, съгласно одобрен технически проект и Разрешение за строеж /РС/.

Предвидените СМР са за подобряване на уличната инфраструктура и обхващат възстановяване и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари и включват: земни, асфалтови и пътни работи, отводняване на пътната и тротоарна настилка, нови бордюри – в ляво и в дясно, нови тротоари, пътна маркировка и сигнализация, съгласно одобрен технически проект и разрешение за строеж. В изпълнение на проектираните СМР се очаква да са рехабилитирани и възстановени 8390,88 кв.м. улици и 7034,27 кв. м. тротоари.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение– П1    50 %
Срок за изпълнение – П2    10 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на настоящата обществена поръчка е осигурено от трансфер за други целеви разходи по бюджета на Община Златарица, съгласно Постановление № 331 от 22 декември 2017 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2017 г. /ДВ бр. 103 от 28.12.2017 г./.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за правото да изпълнява минимум втора група, минимум четвърта-пета категория строежи по ЗУТ, съгласно РС на гл. архитект на Община Златарица. Регистрацията, следва да се поддържа валидна за целия срок на договора за изпълнение на поръчката. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай че Възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
2. Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.


1.Участника трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години /2014, 2015 и 2016г./ в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на най-малко 800 000,00 (осемстотин хиляди) лева без ДДС. Оборот в сферата на обхвата на поръчката се приема оборот , който е реализиран от извършени строително-монтажни работи.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателството на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата - за строителство.
2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както и лица които ще изпълняват строителството.
3.Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството.
4.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания.
5.Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.


1.Участникът следва да има изпълнени една или повече дейности по строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „строителство, идентично или сходно" с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация/ поддържане на пътища/улици и/или съоръжения към тях, в обем не по малък от 8390,88 кв.м. улици и 7034,27 кв.м. тротоари.
2.Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката, както и лица които ще изпълняват строителството, както следва:2.1.Ръководител на екип: Инженер с образователна степен „магистър", специалност „Пътно строителство" и/или „Транспортно строителство” или еквивалентна, с минимум 3 години професионален опит; да е участвал като технически ръководител или ръководител екип при изпълнението на минимум 1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. 2.2. Технически ръководител част пътна и земни работи: Инженер с образователна степен „магистър", специалност „Пътно строителство" и/или „Транспортно строителство” и/или професионална квалификация „строителен техник” или еквивалентни, с минимум 1 години професионален опит; да е участвал като технически ръководител или ръководител екип при изпълнението на минимум 1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката.2.3. Технически ръководител част асфалтови работи: Инженер с образователна степен „магистър", специалност „Пътно строителство" и/или „Транспортно строителство” и/или професионална квалификация „строителен техник” или еквивалентни, с минимум 1 години професионален опит; да е участвал като технически ръководител или ръководител екип при изпълнението на минимум 1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. 2.4. Геодезист: Инженер – висше образование, специалност геодезия или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности с професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 5 години. Да е участвал при изпълнението на минимум 1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката.2.5.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, със стаж не по-малко от 2 години като специалист ЗБУТ; 2.6.Специалист контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ със стаж не по-малко от 1 година като СКК. 2.7. Участникът трябва да разполага със следните лица за изпълнение на строителството: Правоспособни машинисти на пътно строителни машини, Шофьори на специализирани автомобили и Автомонтьор, съобразно необходимото строително оборудване, специализирана тежка механизация, машини и автомобили за изпълнение на поръчката.
3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага с необходимото минимално строително оборудване, специализирана тежка механизация, машини и автомобили, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката в съответствие с изискванията на техническата спецификация, минимум както следва: Асфалтополагаща машина – 2 бр. Валяк бандажен 8-10т. - 2 бр.Валяк бандажен до 3,5т. – 2 бр.Гумен валяк – 2 бр.Пътна фреза – 1 бр.Колесен багер – 1 бр.Комбиниран багер- 2 бр.Челен товарач - 1 бр.Автогрейдер – 1 бр. Еднобандажен валяк - 2 бр. Автогудронатор –1 бр.Автомобил – самосвал –8бр.Автомобил – поливомияч /водоноска/ –1 бр.Автобетоновоз - 1 бр.Автокран до 20 т. –1 бр. Продължава в раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие в процедурата. 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от основанията, посочени по-долу, възникнало преди или по време на процедурата:а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс; или за престъпление, аналогични на посочените в друга държава членка или трета страна; продължава в раздел VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоятонов" № 22, заседателна зала на Общински съвет Златарица.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от т. III.1.3) 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO9001:2008 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент издадени от органи, установени в други държави членки. 5.Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент издадени от органи, установени в други държави членки. Продължение от раздел III.2.2: б) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила; в) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;г) е установено, че:- е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;- не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;д) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, принудителна административна мярка по чл. 404 от КТ или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от КТ или аналогични задължния, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Основанията по б. “а” и “е” се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника, други лица,които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник или член на обединение,който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата: Участници, които са свързани лица; Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен в случаите по чл. 4 от закона; Участник, който не отговаря на критерии за подбор или неизпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или документацията. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на обявените условия; Участник, който не е представил в срок обосновката или чиято оферта не е приета; Участник, който след покана от Възложителя не удължи срока на валидност на офертата си. Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора за обществена поръчка, без ДДС и се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнение чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят определя гаранция за авансово предоставени средства в размер на 100 % от предоставения аванс, съгласно проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва