Деловодна информация
178
1756 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/02/2018 (дд/мм/гггг)
178-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителен директор на Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД 114532352
бул. Георги Кочев №8А
Плевен BG314 5800 България
Тодор Царски +359 64886279
juristop@umbalpln.com +359 64804212

Интернет адрес/и

www.umbalpleven.com

http://umbalpleven.com/00178-2018-001-otkrita-protsedura-s-predmet-vdostavka-na-lekarstveni-produkti-za-onkologitchni-i-hematologotchni-zabolyavaniyav-za-nuzhdite-na-vumbal-v-d-r-georgi-stranskiv-ead-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://umbalpleven.com/00178-2018-001-otkrita-protsedura-s-predmet-vdostavka-na-lekarstveni-produkti-za-onkologitchni-i-hematologotchni-zabolyavaniyav-za-nuzhdite-na-vumbal-v-d-r-georgi-stranskiv-ead-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на лекарствени продукти за онкологични и хематологочни заболявания” за нуждите на „УМБАЛ – Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен.
33600000      
Доставки

Обектът на обществената поръчка, включва 1 (една) обособена позиция, съдържаща 67 (шестдесет и седем) номенклатурни единици, съгласно образците на техническата и ценова оферта.Всеки участник може да участва за една, няколко или всички номенклатурни единици.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Болнична аптека при „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД, гр. Плевен, бул. „Георги Кочев” № 8А.

Обектът на обществената поръчка, включва 1 (една) обособена позиция, съдържаща 67 (шестдесет и седем) номенклатурни единици, съгласно образците на техническата и ценова оферта.
Всеки участник може да участва за една, няколко или всички номенклатурни единици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

да


18 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да са регистрирани като търговци и да имат право да осъществяват търговия на едро с лекарствени продукти;
За доказване, при поискване, участниците трябва да представят заверено от тях копие с гриф: Разрешение за търговия на едро и/или внос на лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета от ЗЛПХМ.
2. Участниците трябва да притежават разрешение за производство (в случай, че са производители) или оторизация от производителя на лекартсвения продукт.
За доказване, при поискване, участниците трябва да представят заверено от тях копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на разрешението за производство или на оторизацията от производителя на лекарствения продукт.
3. Участниците трябва да притежават лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, в случай, че участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества.
За доказване, при поискване, участниците трябва да представят, копие заверено с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат от лицензия за наркотични вещества (само в случай, че се оферират лекарствени продукти).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен тези на поръчката, през последните три години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата.
За доказване участнъкт представя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът да разполага със система за управление и проследяване на доставките, която ще прилага при изпълнение на поръчката.
За доказване участнъкт представя описание на система за управление и проследяване на доставките.
3. Участниците трябва да предлагат лекарствени продукти, които отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) – трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004г. на Европейския парламент и Съвета /чл.23, ал.1 на ЗЛПХМ/.
За доказване участниците представят заверено копие с валидни разрешения за употреба в страната на оферираните от тях лекарствени продукти, като изброяват номерата на номенклатурните единици, за които се отнасят.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
2.Доставките се извършват не повече от 24 (двадесет и четири) часа, считано от получаването на заявката (писмена или по факс) от Възложителя и за количества, определени точно в заявката. При необходимост от спешна доставка на малки количества лекарствени продукти изпратената заявка – писмена или по факс (в, която да се упоменава спешна нужда от доставка) от Възложителя, срокът за доставка не може да бъде по – дълъг от 12 часа.
Доставките следва да се извършват само след заявка (писмена или по факс) на Възложителя и само в количествата, посочени в съответната заявка. За количества, доставени над заявените, Възложителят не поема задължението за заплащане на последните.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/10/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала № 6 на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен, гр. Плевен, бул. „Георги Кочев” № 8А.

Офертите се отварят, оценяват и разглеждат по реда на чл. 104, ал. 2 от ЗОП и чл. 61 от ППЗОП.
На основание чл. 54, ал. 2 от ППЗОП на заседанието могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


18 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договора за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят за подизпълнителите и за други лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва