Деловодна информация
00672
0400-29 06/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00672-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев № 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветелина Калчева-Директор СА; Цветомир Миловски- зам. кмет +359 91093571/+359 91327688
obstina_kneja@abv.bg +359 91327007/+359 91327255

Интернет адрес/и

www.kneja.acstre.com

http://kneja.acstre.com/section-183-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kneja.acstre.com/currentNews-1600-publichno_systezanie_z.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОИЗГРАЖДАНЕ, РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА И КАНАЛИЗАЦИОННАТА МРЕЖА И ИЗГРАЖДАНЕ НА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ - ГР. КНЕЖА” 00672-2018-0003
45332300      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на проект „ ДОИЗГРАЖДАНЕ, РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА И КАНАЛИЗАЦИОННАТА МРЕЖА И ИЗГРАЖДАНЕ НА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ - ГР. КНЕЖА”
ПОДОБЕКТ: Отводнителна зона II
ПЪРВИ ЕТАП: „Канализация на ул.”Назъм Хикмет”- гр.Кнежа”
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ: Начало – о.к.653, през о.к. 654 до о.к. 524 и включване в съществуващата канализация по ул.”Родопи”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
338760.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. Кнежа, ул.”Назъм Хикмет”- гр.Кнежа,МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ: Начало – о.к.653, през о.к. 654 до о.к. 524 и включване в съществуващата канализация по ул.”Родопи”

В резултат на изпълнението на настоящия инвестиционен проект се очаква да бъдат постигнати следните количествени резултати:
• Дължина на новоизградени (удължени) главни колектори – 802.5 м.
• По трасето на колектора са предвидени следните съоръжения: Ревизионни и събирателни шахти - предвидени са в местата, където се изменят направлението, напречното сечение и наклонът на каналите, както и в местата на събиране на два или няколко канала. Ревизионните шахти са 15 на брой. Улични дъждоприемни шахти оттоци. Чрез тях дъждовните води се поемат от повърхноста и се включват в каналната мрежа. Разстоянието между два оттока е 50м, като във всяко улично кръстовище се поставят по два оттока. По трасето на колектора са предвидени 26 броя улични оттоци – само в участъка с асфалтобетоново покритие на улицата. Сградните отклонения ще се заустват в колекторите без ревизионна шахта - със седла при дължина на отклонението < 20м и диаметър на отклонението до ф300, иначе е предвидено заустването да става в ревизионна шахта.
Видовете строително-монтажни работи и техните количества са представени в табл. 1 от техническата спецификация за настоящата поръчка, качена на Профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок на изпълнение на СМР /ПСИ/    10
Гаранционен срок /ГС/    10
Организация за изпълнение на поръчката /ОИП/    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
338760.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Предметът по този договор ще се изпълнява по одобрен проект, съгласно Протокол № 1/27.03.2017 г. на Управителния съвет на ПУДООС

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта група, втора категория, или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА СЪС ПОСТАВЕНИТЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, СЕ ПОСОЧВА ЧРЕЗ ПОПЪЛВАНЕ НА ЧАСТ ІV „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, РАЗДЕЛ А „ГОДНОСТ“ НА ЕЕДОП – ОБРАЗЕЦ №1.
Преди сключване на договора с избрания изпълнител, той следва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ, доказващ регистрация/ членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 5) НА РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1


Участникът, следва да има валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 5) НА РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1
Документи за доказване на икономическо и финансово състояние:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя за целия срок на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 1А) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на строителството по чл.64, ал.1, т.1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на СМР.УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 2) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.2:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на персонала по чл.64, ал.1, т.6 ЗОП, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ .УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 9) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1. Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.3:Декларация по чл.64, ал.1, т.9 ЗОП- на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ В РАЗДЕЛ Г: СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП - ОБРАЗЕЦ № 1.
За доказване на това изискване преди сключване на договора с избрания изпълнител, той представя заверено копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008, за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004, с обхват в областта на строителството или еквивалентни сертификати, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на СМР:
2.1.Технически ръководител- да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. За чуждестранно лице- техническа правоспособност призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за съответния случай съгласно ЗУТ и да има най-малко 5 год. опит като технически ръководител на строежи;
2.2. Инженер по част „ВиК“: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „ВиК” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността и да е участвал в изпълнението поне на един бр. обект, свързан с изграждане и/или реконсрукция и/или рехабилитация на „ВиК” мрежи и съоръжения.
2.3. Инженер – геодезия: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.4. Инженер –транспортно строителство: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.5. Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 5 (пет) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
2.6. Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и да има най-малко 5 (пет) години опит като длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд.
3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва:
-багер 0.65 мЗ - 1 бр.; валяк до 2 т- 1 бр.;валяк до 10 т- 1бр.;фадрома - 1 бр.;самосвали 13т - 2 бр.;машина за рязане на асфалт - 1бр.;машина за фрезоване на асфалт; -1бр;мини фадрома;бордови автомобил 22т -2 бр.;бордови автомобил 13 т - 1 бр.;бордови автомобил 5 т - 2 бр.;елкъртач - 2 бр.;автобетоносмесител, с обем 3 мЗ - 1бр.;асфалтополагаща машина - 1 бр.;кран – 1 бр.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
При участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението- чл. 59, ал. 6 от ЗОП.В случаите, когато клон на чуждестранно лице е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако за доказване на съответствие с изискванията за технически и професионални способности, клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискв. към личното състояние на участниците:Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП възникнали преди и по време на процедурата и обстоятелств.по чл. 107ЗОП .
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако може самостоятелно да подава заявления за участие или оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
В случай че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението представят копие от документ, от който да е видна информацията, посочена в т. 2.3.1 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
799559

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая 306 в Сградата на Община Кнежа, гр. Кнежа, ул. Марин Боев № 69

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).
Преди подписване на договора за обществена поръчка изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за изпълнение между една от трите форми:
1. парична сума преведена по следната сметка на община Кнежа: BG11IABG74943301620403, IABGBGSF, „Интернешънъл Асет Банк“АД;
2. банкова гаранция. Банковата гаранция следва да е безусловна, неотменима и да бъде със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В застраховката възложителя следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по нея. Застраховката не може да се ползва като обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка.
Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Предметът по този договор ще се изпълнява по одобрен проект и след сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, отпусната съгласно Протокол № 1/27.03.2017 г. на Управителния съвет на Предприятието за управление на дейностите по опадване на околната среда /ПУДООС/ към Министерството на околната среда и водите /МОСВ/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва