Деловодна информация
00104
04-00-154 16/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00104-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мадан 000614984
ул. Обединение № 14
Мадан BG424 4900 България
инж. Мартин Моллов - директор СА +359 30898220
madanoba@gmail.com +359 30898277

Интернет адрес/и

www.madan.bg

http://www.madan.bg/bg/auctions/publicorders-3/obekt-parva-zona-centar-na-grad-madan-i-prostranstvoto-nad-rekata-podobekt-rekonstrukciya-na-432.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.madan.bg/bg/auctions/publicorders-3/obekt-parva-zona-centar-na-grad-madan-i-prostranstvoto-nad-rekata-podobekt-rekonstrukciya-na-432.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Мадан 000614984
Общинска администрация - гр. Мадан, ул. Обединение 14, ет. 2, стая 201 – „Канцелария на заместник-кмета”
Мадан BG424 4900 България
Снежана Филипова +359 30898028
madanoba@gmail.com +359 30898277

Интернет адрес/и

www.madan.bg

http://www.madan.bg/bg/auctions/publicorders-3/obekt-parva-zona-centar-na-grad-madan-i-prostranstvoto-nad-rekata-podobekt-rekonstrukciya-na-432.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Обект: Първа зона - център на град Мадан и пространството над реката, подобект: „Реконструкция на централен площад град Мадан”
45211360      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е строителство на обект: „Обект: Първа зона - център на град Мадан и пространството над реката, подобект: „Реконструкция на централен площад град Мадан”. С изпълнението на поръчката, ще се подобри жизнената среда, ще се осигури съвременно ниво на обществено обслужване, обитаване, възможности за рекреация и спорт в централната градска част. Ще се създаде пространство което да е емблематично за града, притегателна точка за всички от цялата община. Ще се обособят зони за рекреация и отдих по стандартите на съвременното обществено обслужване за подобряване на средата на обитаване в централната градска част.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
983333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Мястото за изпълнение на поръчката е Република България, община Мадан, гр. Мадан.

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е Строителство на обект: „Обект: Първа зона - център на град Мадан и пространството над реката, подобект: „Реконструкция на централен площад град Мадан”.
Предметът на обществената поръчка е „Обект: Първа зона - център на град Мадан и пространството над реката, подобект: „Реконструкция на централен площад град Мадан”.
Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV): 45211360 – Строителни и монтажни работи по градско благоустройство.
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“).
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
983333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран за IV група, IV категория в Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да е реализирал минимален общ оборот в сферата на строителството за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 900 000 лв. (деветстотин хиляди лева);
2. Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" с покритие съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.


1.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.1). На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, както и справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата на строителството, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си; справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата на строителството. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.5). Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност", когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 2 от ЗОП – Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност". Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, свързано с изпълнение на строително-монтажни работи по градско благоустройство.
2. Участникът трябва да разполага персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 3 години професионален опит и да има опит като технически ръководител най-малко на един обект, сходен с обекта на настоящата обществена поръчка;
- Инженер геодезист – да има диплома за завършено висше образование, степен „магистър” специалност „Геодезия или маркшайдерство” или еквивалент и стаж по специалността не по-малко от 3 години;
- Инженер ВиК – да има диплома за завършено висше образование, степен „магистър” специалност „ВиК или ХТС” или еквивалент и стаж по специалността не по-малко от 3 години;
- Електроинженер – да има диплома за завършено висше образование, степен „магистър” специалност „Електроинженер” или еквивалент и стаж по специалността не по-малко от 3 години;
- Експерт - контрол върху качеството: диплома от завършено висше образование, квалификация строителен инженер или еквивалентна специалност; да притежава сертификат/удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
- Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - да притежава не по-малко от 3 (три) години опит на такава позиция и валиден сертификат за КБЗ.
Забележка: Участник може да предложи и експерт, който съвместява функциите на не повече от двама от посочените по-горе експерти, при условие, че опитът и квалификацията му покриват минималните изисквания на възложителя по-горе, и за двамата експерти, чиито функции ще съвместява.
3. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация:
- Багер - 2 броя;
- Товарачна машина/челен товарач - 1 брой;
- Булдозер - 1 брой;
- Хидравличен къртач - 1 брой;
- Автосамосвал - 1 брой;
- Водоноска - 1 брой;
- Трамбовъчна машина - 1 брой;
- Валяк - земни работи - 1 брой;
- Бордови автомобил - 1 брой;
- Електроагрегат - 1 брой;
- Заваръчен агрегат за запояване на тръби - 1 брой;
- Автокран - 1 брой;
4. Участникът следва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и за управление на околната среда с предметен обхват в областта на строителството:
- ISO 9001:2008 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.


1. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б). На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Списък на дейностите (Образец 11), идентични или сходни с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП – Списък на строителството (Образец 11), идентично или сходно с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът попълва поле т.6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата – Образец № 12. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата- Образец № 12.
3. Участникът попълва поле т.9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП . На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;– Образец № 13. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 9 от ЗОП - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани-обр.13.
4. Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП . На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за управление на качеството - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно – за управление на качеството ; сертификати, които удостоверяват съответствието на участника с определени системи или стандарти за опазване на околната среда - EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Продължава в раздел VI.3 "Допълнителна информация".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 5% от стойността на договора за изпълнение без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: 1. парична сума, внесена чрез банков превод по банкова сметка на община Мадан - IBAN: BG72IABG74913378383603, BIC код: IABGBGSF, „Интернешънъл Асет Банк“ АД, клон Смолян, офис Мадан; 2. представена под формата на банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

Заседателна зала № 310 на третия етаж на административната сграда на община Мадан, находяща се на адрес гр. Мадан, ул. Обединение № 14.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Продължава от раздел III.1.3: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.3 и ал. 4 от ЗОП: сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за управление на качеството - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно – за управление на качеството; сертификати, които удостоверяват съответствието на участника с определени системи или стандарти за опазване на околната среда - EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда.
2.За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т.1-5 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, условията по чл. 107 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г. Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.
3. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към строителството/услугите, предмет на поръчката, както следва:
а. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- Интернет адрес: http://www.nap.bg/ .
б. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ - всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София 1000, ул. У. Гладстон № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ .
в. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg ;
- София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 / 81 19 443
4. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде сключен под условие, в частта му, с която се възлага изпълнението на работите, включени в раздел III „Обзавеждане и оборудване“, раздел IV. „Зелено строителство“ и раздел V „Доставка на растителност“ от част „Паркоустройство и благоустройство“ от одобрената количествена сметка, неразделна част от документацията за участие. Изпълнението на настоящия договор по отношение на посочените СМР ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проекта, да прекрати договора без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи, като на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се възстановява внесената гаранция за изпълнение в размер, съответстващ пропорционално на работите, които няма да се изпълняват вследствие на липсата на финансиране. При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране. В този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.116, ал.1 т.1 от ЗОП. При несъгласие на Изпълнителя, той има правото да прекрати договора едностранно. Обществената поръчка се финансира чрез средства от централния бюджет в размер на 1 млн. лв., предоставени по бюджета на община Мадан съгласно постановление № 153 от 28 юли 2017 г. на МС, и чрез собствени средства на възложителя, които към датата на откриване на настоящата възлагателна процедура не са бюджетно осигурени.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва