Деловодна информация
00212
92-00-2563 08/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00212-2017-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Минка Салагьорова +359 074569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 074562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

https://petrich.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=Spdxq772bu8%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://petrich.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=Spdxq772bu8%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност по проект „ Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащото дворно пространство в училища и детски градини в гр. Петрич“
45200000      
Строителство

„Основен ремонт и внедряване на мерки за енерг. ефективност по проект „Обновяване на образ. инфраструктура и прил. дворно пространство в училища и детски градини в гр. Петрич“, осъществяван по ОПРР 2014-2020, по 4 обос. позиции:Об.поз. 1: "Обновяване на образ. инфраструктура в ПИ 56126.601.564 по ККР на гр. Петрич: СОУ „Н.Вапцаров”-гр. Петрич"- Осн. сграда; Об. поз. 2: "Обновяване на образ. инфраструктура и прилеж. дворно пространство в ПИ 56126.603.2254 по ККР на гр. Петрич: III СОУ „Гоце Делчев” - гр. Петрич"- Подобект 1–Осн. сграда и Подобект 2-Дворно пространство;Об. поз.3: "Обновяване на образ. инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” - гр. Петрич"- Подобект 1 – Осн. сграда и Подобект 2-Дворно пространство;Об. поз.4: "Обновяване на образ. инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич:Гимназия „П. Яворов” - гр. Петрич"- Подобект 1–Осн. сграда и Подобект 2-Дворно пространство
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4523347.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

"Обновяване на обр. инфраструктура в ПИ 56126.601.564 по ККР на гр. Петрич: СОУ „Н. Вапцаров” - гр. Петрич" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Петрич, ул.”Каймак Чалан” № 1, СОУ „Н. Вапцаров” - гр. Петрич" - Основна сграда

"Обновяване на образователна инфраструктура в ПИ 56126.601.564 по ККР на гр. Петрич: СОУ „Н. Вапцаров” - гр. Петрич" - Основна сграда;
Сградата е с адрес в гр.Петрич, ул.”Каймак Чалан” № 1. Общо РЗП на всички учебни и прилежащи сгради 5 984 кв.м.
За строежа има одобрени проекти и е издадено Разрешение за строеж № 114/18.12.2014г., влязло в законна сила на 07.01.2015г.
Строежът е III категория съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ и чл.7, ал.1 от Наредба №1/30.07.2003г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи.
Допустими дейности:
инвестиционният проект предвижда изпълнението на строително – монтажни работи в основната училищна сграда на училището, подробно описани в техн. спецификация. Основните намеси в обемно-пространствените решения са свързани с привеждане на сградите в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и осигуряване на безопасност при пожар.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
802242.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.040, което се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Мин. и макс. срок за изпълнение–съотв. 120 кал. дни, 180 кал. дни. Срокът започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво (Обр. № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.) и приключва с подписване на конст. акт за установяване годността за приемане на строежа (Обр. № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.).

II.2) Описание 1

"Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.603.2254 по ККР на гр. Петрич: III СОУ „Гоце Делчев” - гр. Петрич" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.603.2254 по ККР на гр. Петрич: III СОУ „Гоце Делчев” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство;Сградата е с адрес в гр.Петрич, ул.”България” № 30. Общо РЗП на всички учебни и прилежащи сгради 2 532 кв.м.За строежа има одобрени проекти, и е издадено разрешение за строеж №115/18.12.2014г., влязло в законна сила на 07.01.2015г. Строежът е III категория съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ и чл.7, ал.1 от Наредба №1/30.07.2003г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи. Инвестиционния проект предвижда изпълнението на строително – монтажни работи в основната училищна сграда, както и в двора на училището. Условно имаме разделение на подобекти в рамките на общия обект. За двата се предвиждат различни дейности, разделени и посочени в съответните количествени сметки на инвестиционните части, приложения към настоящата спецификация.Основните намеси в обемно-пространствените решения на Подобект 1 - Основна сграда са свързани с привеждане на сградата в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и осигуряване на безопасност при пожар. Включени са и основни ремонтни дейности, подмяна на настилки, финишни покрития, а също СМР по подмяна на ВиК инсталациите в сградата. Съобразно разработения проект, се предвиждат следните интервенции в сградата на училището, разработени в част Архитектура, част Конструктивна и част ВиК.
Основните намеси в обемно-пространствените решения на Подобект 2 – Дворно пространство са свързани с привеждане условията в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Предвиден е цялостен ремонт и реконструкция на прилежащо дворно пространство, изграждане на трибуни, подмяна на настилки и тревни площи, засаждане на нови дървета, монтиране на съоръжения.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
894107.79      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.040, което се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Мин. и макс. срок за изпълнение–съотв. 180 кал. дни, 240 кал. дни. Срокът започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво (Обр. № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.) и приключва с подписване на конст. акт за установяване годността за приемане на строежа (Обр. № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.).

II.2) Описание 1

"Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” - гр. Петрич" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

"Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство;Сградата е находяща в гр.Петрич, ул.”Солунка” № 19. Общо РЗП на всички учебни и прилежащи сгради 1 526,48 м2.За строежа има одобрени проекти и е издадено разрешение за строеж № 5/19.01.2015г., влязло в законна сила на 12.02.2015г. Строежът е IV категория съгласно чл.137, ал.1, т.4, буква „б“ от ЗУТ и чл.7, ал.1 от Наредба №1/30.07.2003г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи. Инвестиционния проект предвижда изпълнението на строително – монтажни работи в основната училищна сграда и в двора на училището. Основния обект е разделен на два подобекта. За тях се предвиждат различни дейности, разделени и посочени в съответните количествени сметки на инвестиционните части, приложения към спецификацията.
Основните намеси в обемно-пространствените решения на Подобект 1 - Основна сграда са свързани с привеждане на сградата в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и осигуряване на безопасност при пожар. Включени са и основни ремонтни дейности, подмяна на настилки, финишни покрития, а също СМР по подмяна на ВиК инсталациите в сградата. Подобект 2 – Дворно пространство, свързани с привеждане условията в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Предвиден е цялостен ремонт и реконструкция на прилежащото в дворно пространство, както и подмяна на цокъла.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
575370.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.040, което се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Мин. и макс. срок за изпълнение–съотв. 90 кал. дни, 150 кал. дни. Срокът започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво (Обр. № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.) и приключва с подписване на конст. акт за установяване годността за приемане на строежа (Обр. № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.).

II.2) Описание 1

"Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” - гр. Петрич" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

"Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” - гр. Петрич"- Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство;
Сградата е находяща в гр.Петрич, ул.”Яне Сандански” № 31. Общо РЗП на всички учебни и прилежащи сгради 5 020 кв.м.За строежа има одобрени проекти и е издадено разрешение за строеж № 113 /18.12.2014г., влязло в законна сила на 07.01.2015г. Строежът е III категория съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ и чл.7, ал.1 от Наредба №1/30.07.2003г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи. Инвестиционния проект предвижда изпълнението на строително – монтажни работи в основната училищна сграда на училището и прилежащото дворно пространство. Основните намеси в обемно-пространствените решения са свързани с привеждане на сградите и околните пространства в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и осигуряване на безопасност при пожар.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2251627.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.040, което се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Мин. и макс. срок за изпълнение–съотв. 240 кал. дни, 300 кал. дни. Срокът започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво (Обр. № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.) и приключва с подписване на конст. акт за установяване годността за приемане на строежа (Обр. № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от група и категория съответстващи на изскуемите групи и категории за строителство на обектите включени в предмета на поръчката, както следва:
Обособена позиция 1: "Обновяване на образователна инфраструктура в ПИ 56126.601.564 по ККР на гр. Петрич: СОУ „Н. Вапцаров” - гр. Петрич" - Основна сграда - І-ва група, ІІІ-та категория;
Обособена позиция 2: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.603.2254 по ККР на гр. Петрич: III СОУ „Гоце Делчев” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство - І-ва група, ІІІ-та категория;
Обособена позиция 3: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство - І-ва група, ІV-та категория;
Обособена позиция 4: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” - гр. Петрич"- Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство - І-ва група, ІІІ-та категория
За чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал през последните три приключили финансови години минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за реализирания оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР в процедурата трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ с покритие относимо към категорията на обектите, предмет на строителството на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранните лица изискването се прилага, съгласно чл. 171а от ЗУТ. Настоящото изискване се отнася за всяка една от обособените позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“или еквивалентна.


1. Всеки участник следва да е реализирал през последните 3 приключили фин. години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, миним. оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно СМР, изчислен на база год. обороти, както следва: Об. позиция 1: 1 604484 лв ;Об. поз. 2: 1 788215 лв;Об. поз. 3: 1150741 лв; Об. поз. 4: 4503254 лв. Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира оборот реализиран от извършване на СМР за преустройство и/или реконструкция и/или осн. ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т.38 до т. 44 от ЗУТ, включващи комбинация от сл. дейности:ОП 1:Демонтажни работи на стоманоб. конструкции, зидарии и настилки;Ремонт, възстановяване и/или изграждане на стоманоб. конструкции;Ремонт и изграждане на зидани конструкции; Изграждане и/или ремонт на стом. конструкции;Ремонт и изграждане на ВиК инсталации;Изпълнение на пожароизвест. инсталация;Изпълнение на мълниезащ. и заземителна инсталации;Ремонт на дърв. покривни конструкции;Изпълнение на настилки и замазки;Изпълнение на вън. и вътр. мазилки;Монтажни работи на врати, прозорци, дограма;Изпълнение на топлоизолация по фасади;Подмяна на водост. тръби;ОП 2:Демонтажи работи на стоманоб. конструкции, зидарии и настилки;Ремонт, възстановяване и/или изграждане на стоманоб. конструкции;Ремонт и изграждане на зидани конструкции;Изграждане и/или ремонт на стом. конструкции; Ремонт и изграждане на ВиК инсталации;Изграждане на електроинсталации;Изпълнение на пожаизвест. инсталация;Изпълнение на мълниезащ. и зазем. инсталации;Ремонт на покривни конструкции;Полагане на покрив. настилки по плосък покрив;Изпълнение на настилки и замазки;Изпълнение на външ. и вътр. мазилки;Монтажни работи на врати, прозорци, дограма;Изпълнение на топлоизолация по фасади;Подмяна на водост. тръби;Изпълнение на саморазливни ударопогл. настилки;Изграждане на спортни площадки;ОП 3:Демонтажни работи на стоманоб. конструкции, зидарии и настилки;Изпълнение на стоманоб. конструкции;Ремонт и изграждане на зидани конструкции;Ремонт и изграждане на ВиК инсталации;Изграждане на електроинсталации;Изпълнение на пожаизвест. инсталация;Изпълнение на мълниезащ. и заземителна инсталации;Изпълнение на настилки и замаски;Изпълнение на външни и вътр. мазилки;Монтаж. работи на врати, прозорци, дограма;Изпълнение на топлоизолация по фасади;ОП 4:Демонтажни работи на стоманоб. конструкции, зидарии и настилки;Изпълнение на изкопни работи;Ремонт, възстановяване и/или изграждане на стоманоб. конструкции;Ремонт, възстановяване и/или изграждане зидани конструкции;Изграждане и/или ремонт на стоманени конструкции;Ремонт и изграждане на ВиК инсталации;Изграждане на електроинсталации;Изпълнение на пожаизвест. инсталация;Изпълнение на мълниез. и заземителна инсталации;Изпълнение на улично и външно осветление; Ремонт, възстановяване и/или изграждане на дървена покривна конструкция;Изпълнение на настилки и замаски;Изпълнение на външни и вътр. мазилки;Монтажни работи на врати, прозорци, дограма;Изпълнение на топлоизолация по фасади;Изпълнение на саморазливни ударопогл. настилки; Изпълнение на дренаж. работи;Изграждане на спортни площадки; 2. Участникът, респ. член на обединение, който ще изпълнява СМР в пр-рата трябва да притежава валидна застраховка “Проф. отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ с покритие относимо към категорията на обектите, предмет на строителството на лицето/лицата, което/които ще осъществява стр-вото за вреди, причинени на др. участници в стр-вото и/или на трети лица, вследствие на неправом. действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на д-вора. Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от об-нието, който ще извършва стр-во, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в д-вора за създаване му. За чуждестр. лица изискването се прилага, съгл. чл. 171а от ЗУТ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентични с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП. Трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и опазване на околната среда.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
4. Участникът трябва да разполага с с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 9 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да е изпълнил строителство /минимум едно/ с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Под дейност, сходна с предмета и обема на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, с РЗП по-голямо или равно на РЗП за позицията, по която участва, включващи комбинация от сл. дейности: - поставяне на топлоизолация на покриви и стени; - поставяне на хидроизолация; - подмяна на съществуваща дограма; - подмяна или монтаж на отоплителна и/или , В и К и/или електр. инсталация.Настоящото изискване се прилага за всяка от об. позиции;2. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент и - EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. Обхватът на внедрените системи трябва да е за строит. дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Настоящото изискване се прилага за всички об. позиции;3. Участникът следва да разполага с необх. брой техн. лица, вкл. такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва: - Ръководител на обекта: Образов. степен - магистър по ПГС/ССС, Архитектура, електроинженер, ВиК, ОВ или еквив. Проф. опит: като ръководител на обект при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строит. обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;- Технич. ръководител: Образ. степен: „Строит. инженер“ или „архитект” или „строит. техник“, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ. Проф. опит: като технич. ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строит. обект с обхват, сходен с предмета на поръчката; - Отговорник по контрола на качеството – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквив. Проф. опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строит. обект с обхват, сходен с предмета на поръчката; - Координатор по безопасност и здраве: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгл. Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на период. обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд или еквив. Проф. опит: като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строит. обект с обхват, сходен с предмета на поръчката. Под сторит. обект с обхват , сходен с предмета на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или осн. ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, включващи комбинация от сл. дейности: - поставяне на топлоизолация на покриви и стени; - поставяне на хидроизолация; - подмяна на съществуваща дограма; - подмяна или монтаж на отоплителна и/или , В и К и/или електр. инсталация.– Работници изкопи – мин. 2 бр.;– Работници кофражи – мин. 2 бр.;– Работници полагане на бетон – мин. 3 бр.;– Работници стоманени армировки – мин. 2 бр.;– Работници топлоизолация – мин. 6 бр.;– Работници хидроизолация – мин. 4 бр.– Ел.работници – мин. 2 бр.;– ВиК работници – мин. 2 бр.;– Работници монтаж дограма – мин. 2 бр.;– Работници за настилки – мин. 4 бр.;– Работници облицовки – мин. 4 бр;– Бояджии – мин. 2 бр.;– Общи работници – мин. 5 бр.Настоящото изискване се прилага за всички об. позиции;4. Участникът трябва да разполага с техн. оборудване, което включва мин.:– Оградни пана – мин. 250 м.л.;– Тръбно скеле – мин. 2 000 кв.м;– Пробивна техника- мин. 5 бр.;– Товарни автомобили– мин. 2 бр.;– Металор. инструменти – мин. 2 бр.Отнася се за вс. об.позиция
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за съответната об. позиция и гаранция за обезпечаване на аванс. плащане в размер на аванс. предоставената сума. Гаранциите се представят в една от сл. форми: 1. Пар. сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранциите;2. При откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране. Възложителят ще сключи договор за изпълнение, съгласно чл.114 от ЗОП, като подпише договор под условие. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримес. срок от сключването му.
3.На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. В този случай договорът се сключва при спазване на условията на чл. 70 от ППЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Петрич, ул. „Цар Борис Трети” №24

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.
3.Участниците могат да получат необх. информация, свързана със закрила на заетостта, вкл. миним. цена на труда и условията на труд от сл. институции: За задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП-Инф. телефон на НАП-0700 18700; www.nap.bg; Относно задълженията,св. с опазване на околн. среда:МОСВ,Инф. център на МОСВ:работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.,1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67;Телефон: 02/9406331;Инт. адрес: http://www3.moew.government.bg/;Относно задълженията, св.със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП: http://www.mlsp.government.bg,София 1051, ул. Триадица №2 , Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва