Деловодна информация
00594
17/2017 04/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
04/09/2017 (дд/мм/гггг)
00594-2017-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД 000715054
бул. Акад. Иван Гешов № 15
София BG411 1431 България
Весела Динева +359 29520879
op@rilski.com +359 28519309

Интернет адрес/и

www.rilski.com;%20http://buyer.rilski.com/

http://buyer.rilski.com/SingleProcedure.aspx?procid=8828


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyer.rilski.com/SingleProcedure.aspx?procid=8828
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на готова храна за лежащо болни и дежурен персонал” за УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД, София 17/2017
55521200      
Доставки

Доставка на готова храна за лежащо болни и дежурен персонал. Храна в готов за консумация вид за лежащо болните и храна за дежурния персонал в УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД, гр. София, с оглед обезпечаване нормално функциониране на лечебното заведение за двугодишен период. Необходимо е доставяне на готова храна за приблизително 400 болни и приблизително 45 дежурен персонал дневно /количествата са ориентировъчни, възложителят не е длъжен да изкупи описаните в Техническата спецификация количества/. От предложените от Възложителя варианти на менюта и пакети за дежурен персонал ще се избират варианти за изготвяне на седмичното меню. Доставките ще се извършват ежедневно по заявки съгласно нуждите на лечебното заведение. Изготвеното седмично меню ще се заявява от страна на Възложителя една седмица предварително.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55521200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Акад. Иван Гешов № 15

Доставка на готова храна за лежащо болни и дежурен персонал. Храна в готов за консумация вид за лежащо болните и храна за дежурния персонал в УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД, гр. София, с оглед обезпечаване нормално функциониране на лечебното заведение за двугодишен период. Необходимо е доставяне на готова храна за приблизително 400 болни и приблизително 45 дежурен персонал дневно /количествата са ориентировъчни, възложителят не е длъжен да изкупи описаните в Техническата спецификация количества/. От предложените от Възложителя варианти на менюта и пакети за дежурен персонал ще се избират варианти за изготвяне на седмичното меню. Доставките ще се извършват ежедневно по заявки съгласно нуждите на лечебното заведение. Изготвеното седмично меню ще се заявява от страна на Възложителя една седмица предварително.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Не може да участва в провежданата обществена поръчка участник при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл.55, ал.1 т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата, описани документацията и водещи до отстраняване на офертата.
Участниците следва да подадат оферта с предложения за всички продукти включени в Техническата спецификация.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с минимум един обект за производство и търговия с храни на територията на изпълнение на поръчката, който ще бъде използван от участника. Обектът следва да е регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните с обхват на производство включително параграф 1, т.12, буква „ф” или еквивалентна регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно икономически и финансови възможности.

Възложителят не поставя изисквания към участниците в процедурата относно икономически и финансови възможности.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности идентични с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата
2. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4. Участникът да прилага системи за управление на качеството от сериите: ISO 9001 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка; ISO 22000 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка, както и система за управление на околната среда от серията 14001 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум един договор с предмет идентичен с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата, а именно: минимум един договор за доставка на готова храна за лежащо болни и дежурен персонал на стойност мин. 1000000 лв. за мин. една година.
2. Участникът следва да разполага с минимум едно превозно средство, вписано в списъка на транспортните средства в ОДБХ за превоз на храни или еквивалентен регистър, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да осигури минимум един готвач и минимум един инструктор по лечебно хранене и/или диетолог, които ще ипзпълняват/ръководят дейностите, свързани с изпълнението на поръчката;
4. Участникът да прилага системи за управление на качеството от сериите: ISO 9001 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка; ISO 22000 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка, както и система за управление на околната среда от серията 14001 или еквивалентен за дейностите, покриващи обекта на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/10/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2017 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" № 15, ет. 2, Рапортна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците следва да притежават документ за регистрация съгласно чл. 12 от Закона за храните с обхват на производство включително параграф 1, т.12, буква „ф” или еквивалентна във връзка с предмета на поръчката, който включва Диета "Сонда".
При сключване на договора определеният изпълнител/и представят гаранцията за изпълнение на договора в размер 1 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да се представи под формата на банкова гаранция, парична сума или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Формата на гаранцията е по избор
на участника, определен за изпълнител. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава след приключване изпълнението на договора.
Освен в писмен вид на хартиен носител, приложенията към Техническата оферта и Ценовата оферта на всеки участник следва да бъдат представени и на електронен носител (CD). При несъответствие на съдържанието между хартиения и електронния носител, за валидни се считат записите на хартиения носител.
Офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка, която съдържа следните документи:
Опис на представените документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника /по образец/
ЕЕДОП /по образец/
Документи за доказване на предприетите мерки за надежност (когато е приложимо)
Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението (когато е приложимо)
Техническо предложение /по образец/
Описание на техническото изпълнение (Приложение към Техническото предложение) /на хартиен и електронен носител/
Документ за упълномощаване, съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „а“ от ППЗОП, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника (когато е приложимо)
Декларацията по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици- по образец
Декларация за липса на свързаност с друг участник (по образец)
Запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, който съдържа ценовото предложение.
Изисквания относно документите, които следва да се представят при сключване на договора: Документите съгласно чл. 58 от ЗОП, документи доказващи истиността на декларираното в ЕЕДОП, както и декларации (два броя) по ЗМИП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва