Деловодна информация
00640
Обявление 18/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
18/07/2017 (дд/мм/гггг)
00640-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG 1504 България
Ирена Георгиева +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/publichni_s_stezaniya
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
Ректорат, Отдел “Секретариат и деловодство”, стаи 114 и 115
София BG411 1504 България
Отдел “Секретариат и деловодство” +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ И НАПИТКИ за нуждите на Софийския университет „Св. Климент Охридски” по 10 обособени позиции
15000000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително по всяка обособена позиция и прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на Хляб и хлебни изделия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Месо и продукти от месо, колбаси, субпродукти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
460000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Риба 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Пилета и продукти от пилешко месо 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15112130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Tестени и сладкарски изделия 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15850000      
15812000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Зеленчукови и плодови консерви 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Пресни плодове и зеленчуци 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221000      
03222000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Други храни 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15871270      
15872000      
15871000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Напитки 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация.Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да разполагат с минимум един обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, включени в техническата спецификация по съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри/списъци съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с настоящия критерий за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката ще изпълняват доставките. Третите лица, трябва да отговарят на този критерий за подбор, само ако участникът се позовава на техния капацитет за доказването му
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено копие на документа, удостоверяващ регистрацията.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват доставката) и за третите лица, ако има такива, ако участникът се позовава на техния капацитет за доказването на критерия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишни обороти

обособена позиция № 1 – 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС; - обособена позиция № 2 – 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС; - обособена позиция № 3 – 460 000 (четиристотин и шестдесет хиляди) лева без ДДС; - обособена позиция № 4 – 120 000 (сто и двадесет хиляди) лева без ДДС; - обособен апозиция № 5 – 450 000 (четиристотин и петдесет хиляди) лева без ДДС
- обособена позиция № 6 – 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС; - обособена позиция № 7 – 270 000 (двеста и седемдесет хиляди) лева без ДДС; - обособена позиция № 8 – 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС; обособена позиция № 9 – 450 000 (четиристотин и петдесет хиляди) лева без ДДС; обособена позиция № 10 – 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС;Пояснение: „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка (доставка на хранителни продукти и напитки) за всяка обособена позиция поотделно. (§ 2, т. 67 от ДР на ЗОП).
В Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерий за подбор, буква „Б“, се посочва оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за всяка обособена позоция поотделно. Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Документи за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква или справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с това изискване се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, следва да е изпълнил доставка/доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на обществената пръчка; 2. Участниците, които са производители, следва да са внедрили система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система; 3. Участниците, които не са производители, следва да са внедрили система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент; 4. Участниците, които са производители, следва да са внедрили Система за управление на безопасността на храните; 5. Участниците, които не са производители, следва да са внедрили Система за управление на безопасността на храните; 6. Участникът следва да разполагат с транспортни средства за всяка обособена позиция, за която участва;

1. Участникът, следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, доставка/доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на обществената пръчка с общ обем не по-малък от прогнозните количества за съответната обособена позиция, по която подава оферта. Прогнозните количества са посочени в техническите спецификации. Деклариране на съответствие с поставения критерий за подбор: В Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерий за подбор, буква „В“, т. 1б, се описват доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата. Документи за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, придружен с доказателства, от които е видно изпълнението на доставките ( напр. удостоверение за добро изпълнение, посочване на публичен регистър, където е публикувана информация за изпълнението на доставките и др.), с посочване датата, на която е приключило изпълнението, получателя на доставката и вида на доставката; 2. Участниците, които са производители, следва да са внедрили система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система за управление на качеството с обхват на сертификация производство на продукти, еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участват; 3. Участниците, които не са производители, следва да са внедрили система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация търговия и/или доставка на продукти, еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участват; 4. Участниците, които са производители, следва да са внедрили Система за управление на безопасността на храните по стандарт EN ISO 22000: 2005 или еквивалентна с обхват на сертификация производство на продукти, еднакви или сходни с предмета на оbособената позиция, за която участват; 5. Участниците, които не са производители, следва да са внедрили Система за управление на безопасността на храните по стандарт EN ISO 22000: 2005 или еквивалентна с обхват на сертификация търговия и/или доставка на продукти, еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участват; Забележка: Участниците описват притежавания от тях документ за съотствие с поставените изисквания в т.2 - 5, удостоверяващ съответствието с поставения критерий за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. 6. Участникът следва да разполагат с по 2 /две/ транспортни средства за всяка обособена позиция, за която участва, като всяко транспортно средство трябва да отговаря на изискванията за транспортиране на храни в приложение II, Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004, и/или (в приложимите случаи) транспортни средства, регистрирани съгласно чл. 245 от Закона за ветеринарномедицинската дейност-специализирани транспортни средства.(хладилни транспортни средства, регистрирани от ОДБХ или аналогичен орган),регистрирани по надлежния ред за тези групи храни включени в обособените позиции, за които се изисква регистрация. За чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за целия срок на договора. В Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерий за подбор, буква „В“, т. 3, се описват транспортните средства, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, като задължително се посочват марката и моделът на автомобила, регистрационният номер и номерът на удостоверението за регистрация на транспортното средство в ОДБХ.
Забележка: Документите за доказване съответствието с поставените изисквания в т.1 - 6 се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Ректорат - Зала 1, гр. София 1504, бул. "Цар Освободител" № 15

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При изпълнение на поръчката трябва да се спазват изискванията за качество на хранителните продукти, съгласно действащата в страната или еквивалентна нормативна уредба, БДС и РВМС и отрасловите нормали и да са в срок на годност, от който да не са изтекли повече от 10 % към датата, на която се доставят; В случаите когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в запечатана непрозрачна опаковка за всяка от позициите се представя ЕЕДОП за всяка обособена позиция поотделно, вкл. поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП (Раздел IV, т.3.2., б. „е“ от настоящата документация) и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри по обособена позиция № …", с посочване на позицията, за която се отнасят. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 ЗОП.
Не се допуска пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на свързаните с тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
За участниците, не следва да са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и 107 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основание по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Всички условия и изискванията са посочени в документацията към настоящата процедура, качена на профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва