Деловодна информация
00619Община Елена
РД.02.12-63 12/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00619-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски 24
Елена BG321 5070 България
инж. Димитринка Иванова - директор на дирекция УТОС +359 061516262
porachki@elena.bg +359 061516510

Интернет адрес/и

http://www.elena.bg

http://zop.elena.bg/?p=1559


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.elena.bg/?p=1559
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски 24
Елена BG321 5070 България
инж. Дилян Млъзев - кмет на община Елена +359 061516132
obshtina@elena.bg +359 061516510

Интернет адрес/и

http://www.elena.bg

http://zop.elena.bg/?p=1559

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущо поддържане, текущ ремонт, основен ремонт, реконструкция и ново строителство на улици и тротоари в населените места, и общински пътища на територията на Община Елена
45230000      
Строителство

Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката са следните:
I. Текущо поддържане, текущ ремонт, основен ремонт, реконструкция и ново строителство на улици и тротоари в община Елена, съгласно одобрените инвестиционни програми за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г. (неусвоена целева субсидия), 2017 г. и 2018 г., както и други финансови източници за този период и
II. Текущо поддържане, текущ ремонт, основен ремонт и реконструкция на общинска пътна мрежа, съгласно одобрената инвестиционна програма за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2018 г. , както и други финансови източници.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3738000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233200      
45233252      
45230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Елена

Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката са следните:
Текущо поддържане, текущ ремонт, основен ремонт, реконструкция и ново строителство на улици и тротоари в община Елена, съгласно одобрените инвестиционни програми за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г. (неусвоена целева субсидия), 2017 г. и 2018 г., както и други финансови източници за този период и
Текущо поддържане, текущ ремонт, основен ремонт и реконструкция на общинска пътна мрежа, съгласно одобрената инвестиционна програма за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2018 г. , както и други финансови източници.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател „Методология за изпълнение“ (П1), вкл. два подпоказателя - "Организация на работа" (А) и "Управление на риска" (Б).    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3738000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионалан регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта - трета и четвърта категория, ІІ група или еквивалентен документ за чуждестранни участници.
За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя / представят следните документи:
? Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следните документи:
? Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - Образец № 4 от документацията за участие.
? Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката - трета и четвърта категория, ІІ група, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. През последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, всеки участник следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС.
* „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка” е сумата, равна на частта от нетни приходи от продажба, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
** Дейности, попадащи в обхвата на поръчката са дейности по изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища и тротоари.
2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал.1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за изисканата категория или еквивалент.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следните документи:
? Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката - Образец № 2 от документацията за участие и
? Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
? Валиден сертификат по EN ISO 9001:2008 - за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”.
* Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
? Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура” или еквивалент.
* Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
? Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на здравето и безопасността на труда при работа EN OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”.
* Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
? Списък на технически лица, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството и на лицата, които ще изпълняват строителството по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Образец № 3 от документацията за участие.
? Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец № 5 от документацията за участие.
Забележка: Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ).
„Облага” по смисъла на чл. 2, ал. 3 от ЗПУКИ е всеки доход в пари или в имущество, включително придобиване на дялове или акции, както и предоставяне, прехвърляне или отказ от права, получаване на привилегия или почести, получаване на стоки или услуги безплатно или на цени, по-ниски от пазарните, помощ, глас, подкрепа или влияние, предимство, получаване на или обещание за работа, длъжност, дар, награда или обещание за избягване на загуба, отговорност, санкция или друго неблагоприятно събитие.


1. През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, вс. уч-ник следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (ОП). *„Дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на ОП” са дейности по изпълнение на текущо поддържане, текущ ремонт, ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища и тротоари. 2. Вс. Уч-ник трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2008 - за внедрена с-ма за управление на кач-вото или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на кач-вото, с предметен обхват „Стр-во, ремонт и поддръжка на обекти от трансп. инфраструктура”. 3. Вс. уч-ник трябва да има разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „Стр-во, ремонт и поддръжка на обекти от трансп. инфраструктура”. 4. Вс. уч-ник трябва да има разработена и внедрена с-ма за управление на здравето и безопасността на труда при работа EN OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за ЗБУТ, с предметен обхват „Стр-во, ремонт и поддръжка на обекти от трансп. инфраструктура”. 5. Вс. уч-ник трябва да разполага с необх. брой персонал (квалиф. техн. персонал и изпълнителски състав) за изпълнение на работите, със сл. образование и квалификация или еквивалентни: Ръководител екип-1 лице: строит. инженер, спец. „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” с опит мин. 5 г. при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици; Помощник ръководител-1 лице: строит. инженер, спец. „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или „Стр-во на сгради и съоръжения” или „Промишлено или гражданско стр-во” или проф. квалификация „строит. техник” с опит мин. 3 г. при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици; Отговорник по контрола на кач-вото-1 лице: притежаващо средно или висше образование, с обучение по с-ми за управление на кач-вото и опит мин. 1 г. на такава позиция при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици; Спец. по ЗБУТ-1 лице: притежаващо удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с проф. опит мин. 1 г. като спец. по ЗБУТ (здравословни и безопасни условия на труд); Правосп. машинисти на пътно-строителни машини-8 лица; Правосп. шофьори на специализирани автомобили-6 лица. 6. Всеки уч-ник трябва да разполага с необх. техн. средства и съоръжения-собствени или ползвани на друго валидно правно основание, необх. за изпълнение на ОП: Пътна фреза с ширина 1000 мм-1 бр.; Пътна фреза с ширина 500 мм-1 бр.; Автогудронатор-2 бр.; Асфалтополагаща машина-2 бр.; Валяк двубандажен вибрационен 8 (10 т)-2 бр.; Валяк двубандажен вибрационен до 2,5 т-1 бр.; Пневматичен колесен валяк-1 бр.; Автогрейдер-1 бр.; Челен товарач-2 бр.; Автомобил-поливомияч с мотометачка-2 бр.; Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3-1 бр.; Автомобил-самосвал-3 бр.; Автомобил-бордови -1 бр.; Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка /Печматик/-1 бр.; Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности-1 бр.; Моторна виброплоча-1 бр.; Моторна дърворезачка-1 бр.; Моторна клонокастрачка /храсторез/-1 бр.; Моторна духалка-1 бр.; Собств. или ползвана на др. валидно правно основание асф. база и кариера за добив на инертни м-ли или наличието на договор за доставка на асф. смеси и инертни м-ли със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата ОП; Собств. или ползвана на др. валидно правно основание акредитирана строит. лаборатория със срок на действие на договора за ползване не по-кратък от срока за изпълнение на ОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на ОП участник, когато са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от предвидената възможност и ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. За участника не следва да са на лице основания по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, като обстоятелството се декларира в ЕЕДОП и декларация, образец № 9.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/08/2017 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Зала 211 в сградата на Община Елена на адрес: 5070 гр. Елена, ул. „Иларион Макариополски“ № 24.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при сключване на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката на етапи:
1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от осигуреното финансиране в лв. без ДДС, съгласно одобрената Инвестиционна програма за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2017 г., вкл. неусвоена целева субсидия за 2016 г. (преходен остатък) - в размер на 738 000.00 лв. без ДДС се предоставя преди подписване на договора за изпълнение.
2. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на всяко следващо осигурено от Възложителя финансиране, в 3-дневен срок след получаване на всяко уведомително - възлагателно писмо за осигурено финансиране.
Непредставяне на гаранция за изпълнение в указания срок е основание за прекратяване на договора за изпълнение.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
а. парична сума;
б. банкова гаранция;
в. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията б. „а“ или „б“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвоява суми от гаранцията за изпълнение във всички случаи на неизпълнение, забавено или лошо изпълнение на договора.
Гаранцията се освобождава до 1 месец след изтичане на най-дългия гаранционния срок предложен от участника в Техническо предложение, за работите, извършени през съответната година, считано от датата на подписване на последния предавателен протокол за съответната година.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва