Деловодна информация
00537
1-2444-12 13/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2017 (дд/мм/гггг)
00537-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП ФОНД ЗАТВОРНО ДЕЛО 129009070
бул. Ген. Н. Столетов 26
София BG411 1309 България
Илчо Лазаров +359 29319295
gu@dpfzd.com +359 24916063

Интернет адрес/и

https://www.dpfzd.com/

https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/dostavka-na-netna-elektricheska-energiya-i-izbor-na-koordinator-na-balansirashta-grupa-za-teritorialnite-podeleniya-na-dp-fond-zatvorno-delo/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/dostavka-na-netna-elektricheska-energiya-i-izbor-na-koordinator-na-balansirashta-grupa-za-teritorialnite-podeleniya-na-dp-fond-zatvorno-delo/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Подобряване на условията за изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за териториалните поделения на ДП "Фонд затворно дело"
09310000      
Доставки

Чрез настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се цели сключване на договор за доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за териториалните поделения на ДП "Фонд затворно дело"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1163660      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Териториалните поделения на ДП "Фонд затворно дело" описани подробно в документацията

Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за териториалните поделения на ДП "Фонд затворно дело". Прогнозно количество за две години 6 040 000 кВтч.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1163660      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да притежава валиден лиценз издаден от КЕВР за "Търговия с електрическа енергия", съгласно чл. 39, ал.1, т.1 от Закона за енергетиката /ЗЕ/ и/или "Производство на електрическа енергия", съгласно чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗЕ, съдържаща и правата и задълженията, свързани с дейността "координатор на балансираща група", съгласно чл. 39, ал. 5 от ЗЕ. Когато участник в процедурата е чуждестранно лице, същият следва да е вписан в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Документи за доказване: Копие на валиден лиценз, издаден от КЕВР за "Търговия с електрическа енергия" съгласно чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗЕ и/или "Производство на електрическа енергия", съгласно чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗЕ, съдържаща и правата и задълженията, свързани с дейността "координатор на балансираща група", съгласно чл. 39, ал. 5 от ЗЕ.
2. Участникът следва да е регитриран от "Електроенергиен системен оператор" ЕАД, към крайната дата на подаване на предложението, в Регистъра на координатори на стандартни балансиращи групи и в регистъра на търговските участници, с посочен идентификационен номер и със статус "активен".
Документи за доказване: Документ, удостоверяващ регистрация в "Регистър на координатори на балансиращи групи" на "Енергиен системен оператор" ЕАД.
Документите по т. 1 и т. 2, с които се доказва годността за упражняване на професионалната дейност на участника, определен за изпълнител, както и удостоверение от съответния мрежови оператор за сключен договор по смисъла на чл. 11, т. 13 и чл. 23 от ПТЕЕ се представят преди сключване на договора за обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен сертификат, с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
Документи за доказване: Копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
2. Участниците следва да са изпълнили минимум две доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни с предмета на поръчката се разбират дейности, свързани с доставката на електрическа енергия и осъществяване на функциите на балансираща група.
Документи за доказване: Списък, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП за доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки.


По т. 1 Участниците следва да разполагат със сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен сертификат.
По т. 2 Участниците следва да са изпълнили минимум две доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 053-097899
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
776267

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Ген. Н. Столетов 26

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбите на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действ ията на комисията.
1. Договор за възлагане на обществена поръчка ще се сключи за срок от 24 месеца или до изчерпване на финансовия рeсурс.
2. Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 2 % от стойността му. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и/или т. 4 и чл. 107 от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10 дневен срок, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва