Деловодна информация
2712ТП ДГС Свищов
Заповед 157 02/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/05/2017 (дд/мм/гггг)
2712-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северноцентрално държавно предприятие ДП Габрово Териториално поделение ДГС Свищов 2016168050155
Свищов, ул.Нове №18
Свищов BG321 5250 България
Илка Йоновска +359 63160217
svishtov@scdp.bg +359 63160219

Интернет адрес/и

https://www.scdp.bg

https://www.scdp.bg/procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.scdp.bg/procedures
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

горско стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

доставка на резервни части и ремонтни услуги за моторните превозни средства и служебната селскостопанска техника на ТП ДГС Свищов
50110000      
Услуги

Доставка на резервни части и ремонтни услуги за моторните превозни средства и служебната селскостопанска техника на ТП ДГС Свищов. Доставки на резервни части и ремонтни услуги се отнасят за МПС, посочени в списък 1 на документацията за ОП, а за служебната селскостопанска техника, отразена в списък 2 се изисква само доставка на резервни части.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

сервизна база/бази на Изпълнителя в град Свищов

За МПС на Възложителя, посочени в списък 1 на документацията се изисква доставка на резервни части и оказване на ремонтни услуги. За служебната селскостопанска техника, посочена в списък 2 се изисква само доставка на резервни части
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
12500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

- икономическо и финансово състояние

Да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 20 000.00 лева .
За доказване на икономическото и финансовото състояние – участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 20 000,00 лв, участникът представя преди сключване на договора за обществена поръчка един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност";
3. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
4. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота по т. 4 могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си. В случай че тези документи вече са представени на възложителя или са му служебно известни или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки, възложителят няма право да ги изисква.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- да е изпълнил минимум 2 /две/ услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка,
-Участниците следва да разполага с оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, необходими за изпълнение на предмета на поръчката.
- Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност


- да е изпълнил минимум 2 /две/ услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателство за извършените услуги.
За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на услугите придружен от доказателства за изпълнение, по всяка от включените в него услуги, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
-Участникът да осигури минимално техническо оборудване както следва:
- стенд за регулиране на преден и заден мост
- спирачен стенд
- подемник за ремонт на ходовата част
-специализиран софтуер за диагностика на МПС, обект на обществената поръчка
- учасникът след да разполага с възможност за извършване на тенекеджийски и авто-бояджиски сулуги
- участниците следва да разполагат с възможност за извършване на услуга по репатриране на автомобил.
Списъкът следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника.
За доказване на съответствието им с изискуемото от възложителя изискване, участниците следва да представят списък на оборудване, инструменти,
-Минимум 2 брой специалист-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионални направления електротехниката и ДВГ, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат специалистите-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Кандидатът за изпълнение на поръчката да разполага със сервизна база или бази на територията на град Свищов
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Свищов, ул.Нове 18

Представителите на участниците могат да присъстват на отварянето на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП и ППЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва