Деловодна информация
00126
Н2-УОП-2306 10/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00126-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс № 10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429364

Интернет адрес/и

www.nessebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=tvUzZ3L9reo%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=tvUzZ3L9reo%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради н
45200000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е: „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Несебър по 2 /две/ обособени позиции:ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Многофамилна сграда, с административен адрес: к.к. Слънчев бряг, кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Странджа”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Многофамилна сграда, с административен адрес: к.к. Слънчев бряг, кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Роза”;
В предмета на поръчката са включени следните дейности: проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителите и както и мерките за изпълнение на СМР са предписани в техническите паспорти, в обследванията за енергийна ефективност и в докладите от обследване за установяване на техническите характеристики на всяка една от сградите и в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1161120      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Многофамилна сграда, с административен адрес: к.к. Слънчев бряг, кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Странджа”; Обособена позиция № 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Несебър, к.к. "Слънчев бряг", кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Странджа”

„МНОГОФАМИЛНА СГРАДА, С АДМИНИСТРАТИВЕН АДРЕС: К.К. СЛЪНЧЕВ БРЯГ, КВ. КАМЕЛИЯ, ГР. НЕСЕБЪР”-ЖИЛИЩЕН БЛОК „СТРАНДЖА”
• Обследвания обект се намира в гр. Несебър, община Несебър, к.к Слънчев бряг, кв. „Камелия”, с идентификатор 51500.506.501.4 по КК на гр. Несебър, община Несебър, област Бургас, въведен в експлоатация през 1970г. и до днес функционира като жилищна. Сградата е многофамилна с четири надземни етажа и един полуподземен инсталационен етаж. Състои се от една жилищна секция с два странични входа, общо със 103 броя апартаменти.
Застроена площ Разгъната площ Отопляема площ Отопляем обем
m? m? m? m?
876 4 838 3 640 10 192
Индикативна(Прогнозна) стойност е 580 560,00лв. /петстотин и осемдесет хиляди петстотин и шестдесет лева/ без ДДС, разпределена както следва
-за проектиране и осъществяване на авторски надзор – 24 190,00 лв. /двадесет и четири хиляди сто и деветдесет лева/ без ДДС;
- за СМР и непредвидени разходи – 556 370,00 лв. /петстотин петдесет и шест хиляди триста и седемдесет лева/ без ДДС;
Допустими разходи:
В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката:
- разходи за СМР;
- разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти;
- разходи за авторски надзор;
- разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган;
- разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация.
Недопустими разходи по сградите:
• Всички разходи извън посочените като допустими.
• Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване.
• Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.
Допустими дейности за финансиране по сградите са:
• дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване;
• изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност;
• обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.);
• Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.
По програмата ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради, а не по-висок.
В предмета на поръчката са включени следните дейности: проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителите и както и мерките за изпълнение на СМР са предписани в техническите паспорти, в обследванията за енергийна ефективност и в докладите от обследване за установяване на техническите характеристики на всяка една от сградите и в техническата спецификация. Техническите паспорти, обследванията за енергийна ефективност и докладите от обследване за установяване на техническите характеристики на всяка една от сградите са неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    10%
Срок за изпълнение на строителство    10%
Гаранционен срок    20%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
580560      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/ 12.02.2015г.
Важно! При откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП, в проекта за договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение.

II.2) Описание 1

„Многофамилна сграда, с административен адрес: к.к. Слънчев бряг, кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Роза” Обособена позиция № 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Несебър, к.к. Слънчев бряг, кв. Камелия, гр. Несебър - жилищен блок „Роза”

„МНОГОФАМИЛНА СГРАДА, С АДМИНИСТРАТИВЕН АДРЕС: К.К. СЛЪНЧЕВ БРЯГ, КВ. КАМЕЛИЯ, ГР. НЕСЕБЪР”-ЖИЛИЩЕН БЛОК „РОЗА”
• Обследвания обект се намира в гр. Несебър, община Несебър, к.к Слънчев бряг, кв. „Камелия”, с идентификатор 51500.506.501.1 по КК на гр. Несебър, община Несебър, област Бургас, въведен в експлоатация през 1967г. и до днес функционира като жилищна. Сградата е многофамилна с четири надземни етажа и един полуподземен неотопляем инсталационен етаж. Състои се от две жилищни секции, всяка със самостоятелен вход, съответно „1”-Северен и „2”-Южен, общо със 110 броя апартаменти.
Застроена площ Разгъната площ Отопляема площ Отопляем обем
m? m? m? m?
876 4 838 3 610 10 109
Индикативна(Прогнозна) стойност е 580 560,00лв. /петстотин и осемдесет хиляди петстотин и шестдесет лева/ без ДДС, разпределена както следва
-за проектиране и осъществяване на авторски надзор – 24 190,00 лв. /двадесет и четири хиляди сто и деветдесет лева/ без ДДС;
- за СМР и непредвидени разходи – 556 370,00 лв. /петстотин петдесет и шест хиляди триста и седемдесет лева/ без ДДС;
Допустими разходи:
В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката:
- разходи за СМР;
- разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти;
- разходи за авторски надзор;
- разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган;
- разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация.
Недопустими разходи по сградите:
• Всички разходи извън посочените като допустими.
• Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване.
• Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.
Допустими дейности за финансиране по сградите са:
• дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване;
• изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност;
• обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.);
• Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.
По програмата ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради, а не по-висок.
В предмета на поръчката са включени следните дейности: проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителите и както и мерките за изпълнение на СМР са предписани в техническите паспорти, в обследванията за енергийна ефективност и в докладите от обследване за установяване на техническите характеристики на всяка една от сградите и в техническата спецификация. Техническите паспорти, обследванията за енергийна ефективност и докладите от обследване за установяване на техническите характеристики на всяка една от сградите са неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА срок за проектиране    10%
срок за изпълнение на строителството    10%
гаранционен срок    20%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
580560      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/ 12.02.2015г.
Важно! При откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП, в проекта за договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката /І група минимум четвърта категория/, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Проектант” и клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за категорията на строежа, предмет на настоящата поръчка, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Когато участват чуждестранни участници, същите следва да притежават документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
Наличието на застраховка се декларира от участника в ЕЕДОП - Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, точка 5.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, доказателство за наличието на застраховката по чл. 171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите поотделно. В този случай участникът представя Застраховката по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Проектирането, като участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата поръчка.
Под проектиране „сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. строително ремонтни работи по поставяне на топлоизолация на покриви и стени; поставяне на хидроизолация; поставяне на нова или подмяна на съществуваща дограма; подмяна или монтаж на отоплителна, ВиК и електрическа инсталация, както и комбинация от тези дейности.
1.2. Изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, като участникът трябва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно строително-монтажни работи и/или инженеринг, идентично или сходно с предмета на настоящата поръчка.
Под строителство „сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. строително ремонтни работи по поставяне на топлоизолация на покриви и стени; поставяне на хидроизолация; поставяне на нова или подмяна на съществуваща дограма; подмяна или монтаж на отоплителна, ВиК и електрическа инсталация, както и комбинация от тези дейности
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти:
- ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалентен, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП;
- ISO 14001:2004/ ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда” или еквивалентен, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП;
3. Участниците трябва да разполагат с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, със следните минимални изисквания към тях:
3.1. Водещ проектант – архитект, който да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП или еквивалент, съгласно законодателството на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
3.2. Проектантски екип, включващ проектанти, притежаващи необходимата професионална квалификация и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или за чуждестранни лица еквивалентно, по части:
- Част „Архитектурна”;
- Част „Конструктивна”;
- Част „Технически контрол по част Конструктивна” – лицето по тази част освен ППП, следва да притежава Валидно удостоверение за технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
- Част „Водоснабдяване и канализация”;
- Част „Електрическа”;
- Част „Енергийна ефективност”;
- Част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация, климатизация, газификация”;
- Част „Пожарна безопасност”;
- Част „План за безопасност и здраве”;
- Част „ПУСО”
Допуска се едно и също лице да изготвя различни части от инвестиционния проект, когато съответното лице притежава необходимата проектантска правоспособност. Когато за нуждите на инвестиционния проект и неговите отделни части е необходимо участието на експерт с различна проектантска правоспособност от посочените по горе, то участникът се задължава да осигури такъв експерт
3.3. Екип за СМР, включващ:
3.3.1. технически правоспособно лице съгл. чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит на сходни обекти – минимум 1 бр.;
3.3.2. специалист – контрол на качеството -
Информацията продължава в раздел VІ, поле VІ.3
Пълното описание на критериите за подбор се съдържа в документацията за обществената поръчка.


3. Участниците трябва да разполагат с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, със следните минимални изисквания към тях:
3.1. Водещ проектант – архитект, който да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП или еквивалент, съгласно законодателството на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
3.2. Проектантски екип, включващ проектанти, притежаващи необходимата професионална квалификация и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или за чуждестранни лица еквивалентно, по части:
Част „Архитектурна”; Част „Конструктивна”; Част „Технически контрол по част Конструктивна” – лицето по тази част освен ППП, следва да притежава Валидно удостоверение за технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; Част „Водоснабдяване и канализация”; Част „Електрическа”; Част "Енергийна ефективност";Част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация, климатизация, газификация”; Част „Пожарна безопасност”; Част „План за безопасност и здраве”; Част „ПУСО”.
Допуска се едно и също лице да изготвя различни части от инвестиционния проект, когато съответното лице притежава необходимата проектантска правоспособност. Когато за нуждите на инвестиционния проект и неговите отделни части е необходимо участието на експерт с различна проектантска правоспособност от посочените по горе, то участникът се задължава да осигури такъв експерт.
3.3. Екип за СМР, включващ:
3.3.1. технически правоспособно лице съгл. чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит на сходни обекти – минимум 1 бр.;
3.3.2. специалист – контрол на качеството - лице притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ - минимум 1 бр.;
3.3.3. специалист – длъжностно лице по безопасност и здраве /КБЗ/ - лице, притежаващо удостоверение /сертификат/ за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ- минимум 1 бр.;
3.3.4. квалифицирани работници:
- работници топлоизолация – 3 бр.
- работници хидроизолация – 2бр.
- работници настилки – 2 бр.
- работници монтаж дограма – 2бр.
- бояджии – 2бр.
3.3.5. Общи работници – 4 бр.
4. Участникът трябва да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Заваръчен апарат – 1 бр.
2. Оградни пана – 300 м.л.
3. Тръбно скеле - 1000 м2,
4. Пробивна техника - 5 бр.,
5. Лекотоварни автомобили - 2 бр.
Изискването е приложимо за всяка една обособена позиция.
Пълното описание на критериите за подбор се съдържа в документацията за обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т.1 и т. 4 от ЗОП и условията по чл. 107 от ЗОП.
Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията, техническата спицификация и проекта на договора.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс № 10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

лице притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ - минимум 1 бр.;
3.3.3. специалист – длъжностно лице по безопасност и здраве /КБЗ/ - лице, притежаващо удостоверение /сертификат/ за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ- минимум 1 бр.;
3.3.4. квалифицирани работници: работници топлоизолация – 3 бр.; работници хидроизолация – 2бр.; работници настилки – 2 бр.; работници монтаж дограма – 2бр.; бояджии – 2бр.
3.3.5. Общи работници – 4 бр.
4. Участникът трябва да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Заваръчен апарат – 1 бр.
2. Оградни пана – 300 м.л.
3. Тръбно скеле - 1000 м2,
4. Пробивна техника - 5 бр.,
5. Лекотоварни автомобили - 2 бр.
Изискването е приложимо за всяка една обособена позиция.
Пълното описание на критериите за подбор се съдържа в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва