Деловодна информация
00031Малко Търново
28-00-9 02/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00031-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Малко Търново 000057086
ул. Малкотърновска комуна № 3
Малко Търново BG34 8162 България
Деян Йотов +359 876078020
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

http://www.malkotarnovo.org/

http://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-18-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-18-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на СМР пo проект: Ремонт и рехабилитация на водопровод в населените места на територията на Община Малко Търново по две обособени позиции”
45332000      
Строителство

За село Младежко:
Външното захранване на селото с питейна вода ще включва проектиране на помпена станция, напорен водоем и съответните тръбопроводи към тях и ще бъде предмет на друг проект. С реализирането на това инвестиционно намерение ще се осигури достатъчно количество и напор на питейната вода за период до 2040 г. Капацитета на извора позволява това. Уличната водопроводна мрежа е оразмерена за население от 150 жители. По този проект са разработени:-Водопроводна мрежа – L - 2288 м.,Сградни водопроводни отклонения - 136 бр. с дължина L - 922 м.
За село Евренозово
Предвижда се реконструкция на улични водопроводи и са предвидени нови сградни водопроводни отклонения към съответните имоти. Улиците по които се извършва реконструкцията са посочени от възложителя.Общата дължина на предвидения за реконструкция водопровод е 1 129.48 м с.Евренозово. По улиците по които няма да се изграждат нови водопроводи се предвиждат пресвързвания към съществуващите водопроводи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция на компрометирани участъци от водопроводната мрежа на с. Евренозово, Община Малко Търново“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

Община Малко Търново, с. Евренозово

Предвижда се реконструкция на улични водопроводи и са предвидени нови сградни водопроводни отклонения към съответните имоти. Улиците по които се извършва реконструкцията са посочени от възложителя.Общата дължина на предвидения за реконструкция водопровод е 1 129.48 м с.Евренозово. По улиците по които няма да се изграждат нови водопроводи се предвиждат пресвързвания към съществуващите водопроводи. Водопроводната мрежа предвидена за реконструкция е трасирана в уличните платна на разстояния 1,00м от тротоара. Новопроектираната водопроводна мрежа да се изпълни с тръби от полиетилен висока плътност с посочените в проекта сечения – ф 90,РN 10 за уличните водопроводи и ф32, РN 10 за СВО. СВОткл. да се изпълнят до уличната регулация на имота като се монтират ТСК с ОГ на 0,50 м от бордюра на тротоара.
За изпълнението на външния водопровод в проекта са разработени ситуационно решение, монтажен план,надлъжни профили, напречни профили и детайли.В монтажния план са отразени необходимите арматури и фасонни части .
Предвидено е земното покритие над водопровода да бъде средно 1,50 м .
Пълният обхват на дейностите са посочени в Техническото задание – неразделна част от настоящата документация, както и в техническите проекти, който може да бъде разгледан всеки работен ден на адрес: Община Малко Търново, гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ № 3.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Организация за изпълнение на поръчката    40 т.
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Младежко, Община Малко Търново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

Община Малко Търново, с. Младежко

Външното захранване на селото с питейна вода ще включва проектиране на помпена станция, напорен водоем и съответните тръбопроводи към тях и ще бъде предмет на друг проект. С реализирането на това инвестиционно намерение ще се осигури достатъчно количество и напор на питейната вода за период до 2040 г. Капацитета на извора позволява това. Уличната водопроводна мрежа е оразмерена за население от 150 жители. По този проект са разработени:
- Водопроводна мрежа – L - 2288 м.
- Сградни водопроводни отклонения - 136 бр. с дължина L - 922 м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Организация за изпълнение на поръчката    40 т.
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – четвърта група, първа категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти първа категория. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит при изпълнението на строителство еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане/реконструкция и/или ремонт на ВиК мрежи и съоръжения с дължина минимум 1 000 м.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, които отговарят за изпълнение на поръчката.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството и система за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
4. Участникът следва да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство еднакво или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане/реконструкция и/или ремонт на ВиК мрежи и съоръжения с дължина минимум 1 000 м.
Участникът трябва да разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта:
- Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „В и К“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 5 г.
- Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 1 година.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 година.
- Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №2/2004 г. на МРРБ или еквивалентно.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Участникът следва да разполага най-малко със следните съоръжения и техническо оборудване, необходими при изпълнението на поръчката:
1.Багер - 1 бр
2.Булдозер - 1 бр.
3.Самосвал - 2 бр.
4.Валяк – 1 бр.
5.Асфалтополагаща машина - 1 бр.
6.Агрегат за ел.енергия - 1 бр.
7.Заваръчен апарат – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участника определен за изпълнител на обществената поръчка, следва да представи при подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се предоставят в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. При представяне на гаранцията изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за която се внася/представя гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
За изпълнението на поръчката няма осигурено финансиране. Община Малко Търново е кандидатствала за финансиране пред МРРБ. Съгласно изискванията на чл. 114 от ЗОП договорът за обществената поръчка ще бъде с клауза за отложено изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Община Малко Търново, гр. Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" № 3- в сградата на община Малко Търново-заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в срок съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва