Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-11 19/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
00426-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова - Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=NNZO1p2sdJ4%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Община Кюстендил

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за обект „Обновяване на физическата среда по поречието на река Банщица“
45000000      
Строителство

Изготвяне на работен инвестиционен проект, извършване на СМР, въз основа на одобрения инвестиционен проект и осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Работният инвестиционен проект да предвижда следните благоустройствени мероприятия:1.Рехабилитация на съществуващите зелените площи;2.Рехабилитация на съществуващите пасарелки (пешеходни мостове);3.Изграждане на детска площадка тип "Индианско селище" и пълно обновяване на съществуваща детска площадка;4.Изграждане на площадка с фитнес уреди на открито;
5.Подобряване и подновяване на алейната мрежа;6.Поставяне на елементи на градското обзавеждане - беседки, перголи, пейки, видеонаблюдение и парково осветление;7.Предвиждане на нова широколистна и иглолистна дървесна растителност;
8. Частична подмяна на предпазни парапети в обхвата на разработката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
996289.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71310000      
45112711      
45211360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Работният инвестиционен проект да предвижда следните благоустройствени мероприятия:
1.Рехабилитация на съществуващите зелените площи;
2.Рехабилитация на съществуващите пасарелки (пешеходни мостове);
3.Изграждане на детска площадка тип "Индианско селище" и пълно обновяване на съществуваща детска площадка;
4.Изграждане на площадка с фитнес уреди на открито;
5.Подобряване и подновяване на алейната мрежа;
6.Поставяне на елементи на градското обзавеждане - беседки, перголи, пейки, видеонаблюдение и парково осветление;
7.Предвиждане на нова широколистна и иглолистна дървесна растителност;
8. Частична подмяна на предпазни парапети в обхвата на разработката.
Проектът да се изработи в обхват, съдържание и съответствие с Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ОСИП) за фаза „работен“, в следните проектни части:
архитектура;паркоустройство и благоустройство;геодезия (трасировъчен план и вертикална планировка);конструктивна, оценена за съответствие по реда на чл.142, ал. 10 от ЗУТ от ТК по част конструктивна на инвестиционните проекти;организация и безопасност на движението;ВиК - изграждане на шахти с поливни хидранти, захранвани с помпи, като водовземането се осъществява от р. Банщица; електрическа - лед осветление, видеонаблюдение - 30 бр. камери, кабелно свързани с дежурна станция в Община Кюстендил и ОД МВР - гр. Кюстендил, електрическото захранване на потопяемите помпите следва да бъде осъществено от електрическото захранването на уличното осветление;пожарна безопасност, в обхват и съдържание съгласно Наредба № Iз-1971 от 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар;план по безопасност и здраве, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;план за управление на строителните отпадъци с обхват и съдържание съгласно чл. 4 и 5 от Наредбата за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали, приета с ПМС № 277 от 2012 г.;сметна документация - количествени сметки към всяка част на ИП и обща количествено-стойностна сметка (КСС), обособена в част сметна документация, съгласно чл. 24, ал. 2 от Наредба №4 за ОСИП.Изискванията към съдържанието на частите ще се допълни след избор на концепция за разработката.
Преди изработването на работен проект, де се представят 3 варианта - концепции, за изпълнение на заданието. Работен проект ще се изпълни по избрания от възложителя вариант.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    55
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
996289.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0001-C01 „Благоустрояване на градската среда в град Кюстендил“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Първа група от трета по пета категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.1. се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да има изпълнено строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за период от пет години, считано от датата на подаване на офертата и изпълнени услуги за проектиране за период от три години, считано от датата на подаване на офертата или да е изпълнил за период от 5 /пет/ години, считано от датата за подаване на офертите в процедурата изпълнен инженеринг (проектиране и строителство на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка).
За сходно с предмета на поръчката се приема: изготвяне на техническа документация и изграждане/реконструкция/рехабилитация и/или СМР за архитектурно-благоустройствено оформление на открити пешеходни зони (площадни пространства, пешеходни алеи, паркове). Участникът попълва поле 1а) и/или 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, съгласно описаното в тях.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и/или Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Б) Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: Проектантски екип по следните части: Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Геодезия, Конструктивна, Водопровод и канализация, Електрическа.Всички проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност за 2017 г. Екип за изпълнение на строителството:
Технически ръководител - (строителен инженер или строителен техник)- образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ с квалификация "Строителен инженер", "Инженер" или "Архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". Общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция. Конструктор - образователна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна специалност,общ професионален опит - минимум 3 години; Електроинженер- образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години;
В и К инженер - образователна степен магистър, специалност “В и К” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години; Геодезист - образователна степен магистър, специалност „Геодезия“ или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години, Ландшафтен архитект - образователна степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години;Координатор по безопасност и здраве - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи - да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ, за чуждестранни лица съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Отговорник по контрола на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;


Участникът да има изпълнено строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за период от пет години, считано от датата на подаване на офертата и изпълнени услуги за проектиране за период от три години, считано от датата на подаване на офертата или да е изпълнил за период от 5 /пет/ години, считано от датата за подаване на офертите в процедурата изпълнен инженеринг (проектиране и строителство на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка).Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: Проектантски екип по следните части: Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Геодезия, Конструктивна, Водопровод и канализация, Електрическа.Всички проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност за 2017 г. Екип за изпълнение на строителството:
Технически ръководител - (строителен инженер или строителен техник)- образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ с квалификация "Строителен инженер", "Инженер" или "Архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". Общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция. Конструктор - образователна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна специалност,общ професионален опит - минимум 3 години; Електроинженер- образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години;
В и К инженер - образователна степен магистър, специалност “В и К” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години; Геодезист - образователна степен магистър, специалност „Геодезия“ или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години, Ландшафтен архитект - образователна степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура” или еквивалентна специалност, общ професионален опит - минимум 3 години;Координатор по безопасност и здраве - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи - да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ, за чуждестранни лица съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Отговорник по контрола на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

заседателна зала на административна сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, ет.2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.1.3)Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, буква „б“ от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
1. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
2. Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция, за обезпечаване изпълнението на договора.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) банкова гаранция;
б) парична сума по сметка на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
При избор на гаранция за обезпечаване изпълнението на договора – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Кюстендил:
IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600
BIC: SOMBBGSF
ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ
В гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора следва да бъде посочено наименованието на процедурата за която участникът представя гаранцията.
Когато участникът избере гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Кюстендил, и че е със срок на валидност срока за изпълнение на договора, удължен с 60 (шестдесет) календарни дни.
Когато участникът избере гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора да бъде застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то същата следва да бъде със застрахователна сума равна на размера на дължимата гаранция, да е сключена в полза на Възложителя с посочено наименованието на процедурата и да съдържа условие застрахователната премия да бъде платена еднократно при сключване на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва