Деловодна информация
0619Община Елена
РД.02.12-119 31/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
0619-2016-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски № 24
Елена BG321 5070 България
Директор на дирекция УТОС - инж. Димитринка Иванова +359 879101409
utab@elena.bg +359 061516510

Интернет адрес/и

http://www.elena.bg

http://zop.elena.bg/?p=1368


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.elena.bg/?p=1368
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски № 24
Елена BG321 5070 България
Кмет на община Елена - инж. Дилян Млъзев +359 061516132
obshtina@elena.bg +359 061516510

Интернет адрес/и

http://www.elena.bg

http://zop.elena.bg/?p=1368

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт и/или реконструкция на улици и част от улици в компрометирани участъци, в населени места от община Елена
45233252      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е „РРемонт и/или реконструкция на улици и компрометирани участъци от улици, в населени места от община Елена, съгласно одобрените инвестиционни програми за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г., 2017 г. и 2018 г., както и други финансови източници за този период“.
Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи - демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз;
2. Бордюри и тротоари - доставка и монтаж на различни видове бордюри, направа и ремонт на тротоарни настилки;
3. Пътна основа от инертни материали;
4. Подготовка асфалтова настилка;
5. Асфалтиране - ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси;
6. Организация и безопасност на движението - ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети;
7. Съоръжения - ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци;
8. Механизация и превози.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

община Елена

1. Предмет на обществената поръчка е „Ремонт и/или реконструкция на улици и компрометирани участъци от улици, в населени места от община Елена, съгласно одобрените инвестиционни програми за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г., 2017 г. и 2018 г., както и други финансови източници за този период“.
Предметът е подробно описан в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
2. Обектът на обществената поръчка е „строителство“.
3. Място на изпълнение: община Елена.
4. Срок за изпълнение на обществената поръчка: До 20.12.2018 г.
Прогнозната стойност на поръчката е до 3 000 000 лв. без включен ДДС, формирана както следва:
- За 2016 г., съгласно одобрената Инвестиционна програма за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г. - 364 667 лв. без ДДС / 437 600 лв. с ДДС;
- За 2017 г. и 2018 г. - прогнозни стойности за двете години 1 135 333 лв. без ДДС / 1 362 400 лв. с ДДС;
- Очаквано финансиране от други източници, за периода - 1 500 000 лв. без ДДС / 1 800 000 лв. с ДДС.
Посочената стойност представлява максималния бюджет на обществената поръчка.
При условията на чл. 114 от ЗОП, Възложителят уведомява потенциалните кандидати/ участници в процедурата, че при откриване на процедурата не е конкретизиран размера на финансирането за 2017-2018 г., вкл. размера на очакваното финансиране от други източници. За всяка календарна година избраният за изпълнител ще получава уведомително - възлагателно писмо с указване на конкретните дейности, подлежащи на изпълнение за периода, респективно стойността на възложените работи.
Такова писмо/-а ще бъде/-ат получено/-и и при осигуряване на финансиране от други източници.
Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи - демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз;
2. Бордюри и тротоари - доставка и монтаж на различни видове бордюри, направа и ремонт на тротоарни настилки;
3. Пътна основа от инертни материали;
4. Подготовка асфалтова настилка;
5. Асфалтиране - ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси;
6. Организация и безопасност на движението - ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети;
7. Съоръжения - ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци;
8. Механизация и превози.
Обхватът и основните дейности на обществената поръчка са подробно описани в Ценова листа - Приложение към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката, относимо към организацията и професионалната компетентност на персонала, осъществяващ дейността    45
Срок за организация и стартиране изпълнението, след получаване на възлагателно писмо    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи от втора група, трета категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ), и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или в съответния регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, с обхват, съответстващ на дейностите.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочва информация, относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър, в държавата, в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация, и се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Доказва се със заверено от участника удостоверение за вписване в ЦПРС, издадено на Изпълнителя (участника/-ците в обединението), за строежи от втора група, трета категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗУТ или еквивалентен документ на друга държава, с указания обхват на дейностите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава издадена на негово име валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или еквивалентен документ, съгласно националното законодателство на участника.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документ, в т.ч. номер, дата и обхват.
Доказва се със заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или еквивалентен документ, съгласно националното законодателство на участника.


Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или еквивалентен документ, съгласно националното законодателство на участника.
ВАЖНО!!! Участник, който не отговаря на горното изискване, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

а/ Участникът да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или пътища от пътната мрежа, и/или пътни съоръжения към тях и/или улици и/или пътища, и/или пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната, с обем идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
Доказва се със Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката.
б/ Участникът да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката в следния минимален обхват: многофункционален багер - 1 бр.; колесен багер - 1 бр.; ; водоноска с оросяващо устройство - 1 бр.; машина за студено фрезоване - 1 бр.; асфалтополагаща машина - 1 бр.; валяк пневматичен - 1 бр.; валяк бандажен - 1 бр.; товарачна техника - 1 бр.; самосвали - 2 бр.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочват вида на техническото оборудване, брой, технически характеристики (производителност, тонаж, др.), държавен контролен номер, основание за ползване от участника (собствено, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника).
в/ Участникът следва да разполага с минимум следния екип за изпълнение на поръчката:
- Ръководител обект с професионална квалификация „инженер“, образователна степен „магистър“, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или „Пътно строителство“, или аналогична специалност ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности.
- Технически ръководител, с професионална квалификация „инженер“ или „строителен техник“, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или „Пътно строителство“ или аналогична специалност ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности.
- Геодезист, с професионална квалификация „инженер“ или „строителен техник“, специалност „Геодезия“ или „Маркшайдерство и геодезия“, или аналогична специалност ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности.
- Експерт „Контрол по качеството“, притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
- Отговорник безопасни и здравословни условия на труд - КБЗ, отговарящ на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 За минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочват изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите, свързани с придобиване на изискуемата професионална компетентност и опит от съответния член на екипа.
Доказва се със Списък на персонала, който ще е отговорен за изпълнение на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
г/ Участникът следва да разполага със собствена или ползвана на друго валидно правно основание асфалтова база за производство и доставка на асфалтови смеси, необходима за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката, за срока на договора.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочва точна информация за местонахождение, основание за ползване, производителност.


а. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
б. Да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване, съгласно т. 2 от „Изисквания за технически и професионални способности“.
в. Да разполага с екип, отговорен за изпълнението на поръчката, минимум в обхвата, указан в т. 3 от „Изисквания за технически и професионални способности“.
г. Да разполага със собствена или ползвана на друго валидно правно основание асфалтова база за производство и доставка на асфалтови смеси, необходима за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката, за срока на договора.
ВАЖНО!!! Участник, който не отговаря на някое от горните изисквания, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечава изпълнението на договора.
2. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката на етапи:
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от осигуреното финансиране в лв. без ДДС, съгласно одобрената Инвестиционна програма за финансиране на капиталови разходи на община Елена за 2016 г. се предоставя преди подписване на договора за изпълнение.
- Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на всяко следващо осигурено от Възложителя финансиране, в 3-дневен срок след получаване на всяко уведомително - възлагателно писмо за осигурено финансиране.
Непредставяне на гаранция за изпълнение в указания срок е основание за прекратяване на договора за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Елена, ул. Иларион Макариополски 24, стая 211

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
община Елена
ул. Иларион Макариополски 24
Елена 5070 България
obshtina@elena.bg +359 61516132
http://www.elena.bg +359 61516510

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва