Деловодна информация
00274
ОП-17 15/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00274-2016-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Руен 000057211
ул.Първи май № 18
село Руен BG341 8540 България
Цветелина Стойчева +359 59446233
obstina_ruen@mail.bg +359 59446476

Интернет адрес/и

http://www.obstinaruen.com

http://www.obstinaruen.com/ruen/obschina-ruen/obschestveni-porchki-sobschenija-i-profil-na-kupuvacha.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.obstinaruen.com/ruen/obschina-ruen/obschestveni-porchki-sobschenija-i-profil-na-kupuvacha/00274-2016-0012.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строителни и монтажни работи по изграждане на нова Целодневна детска градина в УПИ ІІ-156, кв.16 по плана на с. Топчийско”
45213313      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане на сграда – Целодневна детска градина в село Топчийско, Община Руен. Строителството се изпълнява по инвестиционен проект, разработен по възлагане от инвеститора и третира всички части на строителството, в УПИ- II156 кв. 16, с. Топчийско, община Руен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
408156.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213313      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

с.Топчийско, Община Руен

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане на сграда – Целодневна детска градина в село Топчийско, Община Руен. Строителството се изпълнява по инвестиционен проект, разработен по възлагане от инвеститора и третира всички части на строителството, в УПИ- II156 кв. 16, с. Топчийско, община Руен.
Технико - икономически показатели:1.Данни за парцела
Площ на имота:
1153,32 м2
2.Проектни показатели:
Кпл. = 60,00% = 691,99 м2
Кинт. = 1,2000 = 1383.98 м2
Нк.к. = 10,00 м
3.Постигнати показатели за проектния обект:
ЗП 291,29 m2
РЗП 472,78 m2
Кпл. = 25,26% = 291,29 м2
Кинт.= 0,4099 = 472,78 м2
Капацитетът на детската градина е 24 деца, образуващи една група.
Състои се от сутеренен етаж, в който се помещават складови помещения и котелно, като котелът ще се обслужва от огняр с двучасово работно време за който не се предвижда изграждане на битовка и WC. На първия партерен етаж е главният вход за сградата до който се стига с външно стълбище и рапа за достъп на хора в неравностойно положение и съответно на същия етаж са разположени учебно-възпитателни помещения, помощни помещения и салон за физкултура с налично естествено и изкуствено осветление. Учебно-възпитателните помещения на партерния етаж включват: детската занималия, заедно със спалнята, гардеробна, санитарно-хигиенните помещения и разливочна с помещения за доставки. На този етаж са разположени и битови помещение за персонала. На втория етаж са разположени лекарски кабинет с изолатор и WC, директорски кабинет, учителска стая, битовка-персонал с WC и мокро помещение с предверие и душ и обслужващ коридор със съответните санитарни възли. Лекарския и директорския кабинет са с достъп до южна тераса.
Теренът е с денивелация - източната част е на по-висока кота спрямо западната. Голяма част от строителното петно е заето от съществуваща стара масивна едноетажна постройка общинска собственост, която е необходимо да се премахне , а строителния отпадък и материали да се съберат и извозят на депо определено от възложителя.
Главната вертикална комуникация се осъществява чрез стълба - от сутерена до втория етаж. Крайният евакуационен изход от сградата ще се осъществява през входна двукрила врата с размери 300/200 см. Сумарната дължина на евакуационния път в сградата е с дължина 28м. Проектният евакуационен изход осигурява евакуацията на сградата, а през уличната регулационна граница на имота ще се осигурява достъп на противопожарните автомобили до обекта при пожар.
Покривът е многоскатен със съответната дървена покривна конструкция, топлоизолаци, дъсчена обшивка, хидроизолация, крепежни летви и плоски фалцови керемиди. Фасадното оформление е с минерална мазилка, а цокъла – облицовка с плочки от гранитогрес.
Във вътрешния двор в югозападната част на имота се предвижда детска площадка. В имота е заложено озеленяване съобразено с изискванията на такъв вид строежи.
Предвидена е детска площадка за игра на открито съобразена с възрастовата особеност на видовете детски групи.
Детската градина е от стоманобетонна конструкция.
Проектираният обект представлява двуетажна сграда и частичен сутеренен етаж. Конструкцията на сградата е проектирана като гредова стоманобетонова конструкция състояща се от: стоманобетонови колони, шайби, стоманобетонови греди и плочи и стоманобетови стени в сутерена.
Покрива е многоскатен със седяща дървена покривна конструкция. Поради наклонения терен фундаментите са решени на различни нива. Основите са ивични стоманобетонови фундаменти и единични стоманобетонови фундаменти. На места поради неправилния терен фундаментите са групирани в общи гредофундаменти така е и с шайбите. Изпълняват се и рамбалки, които се бетонират заедно с колоните при закотвени в тях железа.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    30
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
408156.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи поне „Пета категория” към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има застраховка "Застраховка за професионална отговорност в строителството" с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.);
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на ЕЕДОП.
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването по т. 2.1. може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т. 2.1. се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.


1.Доказване на посоченото изискване
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности – строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходно” с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане на сграда.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1. се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители;
2.Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на на строителството.При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.


1.Доказване на посоченото изискване
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП;
2.Забележка: Сертификатът за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването по т.2. може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т.2. се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Доказване на посоченото изискване
Документи за доказване на изискването: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на на строителството – (заверено копие).
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 5 % (пет процента) от неговата стойност без ДДС.Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б). банкова гаранция в полза на Възложителя.в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
С договора е предвидена и гаранция, в размер на 10% (десет процента) от стойността на аванса, която обезпечава авансовото плащане под формата на платежно нареждане по посочената по-горе банкова сметка/банкова гаранция/застраховка (свободна форма) относно авансовото плащане, което е до 30 % от възнаграждението по договора. Тази гаранция се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/12/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Руен, ул. Първи май № 18, ет. 2, Стая 20, етаж- втори

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

10.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник,когато:10.1.е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а,чл. 159а - 159г,чл. 172,чл. 192а,чл. 194 - 217,чл. 219 - 252,чл. 253 - 260,чл. 301 -307,чл. 321, 321а и чл.352-353е от Наказателния кодекс;10.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т.10.1, в друга държава членка или трета страна;10.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;Забележка:Точка 10.3. не се прилага, когато:•се налага да се защитят особено важни държавни или обществени интереси;•размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година.10.4 е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 ЗОП;10.5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б)не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;10.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128,чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;10.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник,когато Възложителят установи наличие на описаните в т.10 от настоящия раздел обстоятелства, възникнали преди или по време на процедурата.Изискванията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.Възложителят може да не отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания по т. 10.1.–10.7, ако участникът представи предвидените в чл.56, ал.1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни,за да се гарантира неговата надежност.11.При подаване на оферта за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване по т. 10.1.–10.7 чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки(ЕЕДОП).Възложителят отстранява от участие в процедурата:1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а). предварително обявените условия на поръчката;б). правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,социално и трудово право, които са изброени в Приложение №10 към ЗОП;3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3-5 ЗОП.4. участници, които са свързани лица;5.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3,т.8 във вр.с чл 5, ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 4 и т. 5 се се попълва в Част ІІI, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва