Деловодна информация
00553
1412 28/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
00553-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по физика на твърдото тяло Акад. Георги Наджаков към Българска академия на науките 000662025
бул. Цариградско шосе № 72
София BG411 1784 България
Даниел Илиев +359 894477665
diliev@issp.bas.bg +359 024169357

Интернет адрес/и

www.issp.bas.bg

http://www.issp.bas.bg/public-procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.issp.bas.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

наука

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Въоръжена физическа охрана и охрана с помощта на технически средства на сгради и имущество и пропускателен режим на територията на „Научен комплекс 2“ на БАН, в гр.София, бул.„Цариградско шосе“ № 72
79713000      
Услуги

Поръчката обхваща въоръжена физическа охрана на територията и сградите, разположени в Научен комплекс 2 (НК 2) на Българска академия на науките, както и на намиращото се в тях имущество, осъществяване на пропускателен режим на КПП на Централния вход на НК 2 на бул. „Цариградско шосе“ № 72 и на КПП на Южния вход на НК 2, към ж.к. „Младост“. Обектът на поръчката включва и охрана с технически системи за сигурност чрез използване на съществуващите локални сигнално-охранителни системи (СОС) в отделни сгради в НК 2 и съществуващата централна техническа система за мониторинг и контрол на сградите със СОС, монтирана на КПП на Централния вход на бул. „Цариградско шосе“ № 72.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
352800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София, Научен комплекс 2 на БАН, бул. "Цариградско шосе" № 72

Поръчката обхваща въоръжена физическа охрана на територията и сградите, разположени в Научен комплекс 2 (НК 2) на Българска академия на науките, както и на намиращото се в тях имущество, осъществяване на пропускателен режим на КПП на Централния вход на НК 2 на бул. „Цариградско шосе“ № 72 и на КПП на Южния вход на НК 2, към ж.к. „Младост“. Обектът на поръчката включва и охрана с технически системи за сигурност чрез използване на съществуващите локални сигнално-охранителни системи (СОС) в отделни сгради в НК 2 и съществуващата централна техническа система за мониторинг и контрол на сградите със СОС, монтирана на КПП на Централния вход на бул. „Цариградско шосе“ № 72.
Критериите по-долу
 
ДА „Концепция за организация на охраната и План за охрана на конкретния обект“    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
352800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определената от Възложителя прогнозна стойност представлява максимална цена за изпълнение на обществената поръчка. Участниците, които са предложили цена за изпълнение на обществената поръчка надвишаваща определената от възложителя прогнозна стойност, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, валиден за цялата страна или за територията на област София-град. Лицензът задължително трябва да включва дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) по охрана на имуществото на физически или юридически лица. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на офертата участниците следва да попълнят поле 2) от раздел А: „Годност“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
При сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, валиден за територията на цялата страна или за територията на област София-град, издаден по реда на ЗЧОД, включващ задължително дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която участникът е регистриран.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер на 400 000,00лв. (четиристотин хиляди лева), изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която създаден или е започнал дейността си.
При подаване на офертата участниците следва да попълнят поле 1а) от раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на изискването за реализиран минимален общ оборот, при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи справка за общия си оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.


Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер на 400000,00лв. (четиристотин хиляди лева), изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Изпълнението на изискването се доказва чрез списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги – удостоверение, издадено от получателя, посочен в списъка на услугите, или от компетентен орган, потвърждаващо предоставянето на услугата и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за предоставената услуга. При подаване на офертата участниците следва да попълнят поле 1б) от раздел В: „Технически и професионални способности“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, изпълнени най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги - удостоверение, издадено от получателя, посочен в списъка на услугите, или от компетентен орган, потвърждаващо предоставянето на услугата и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за предоставената услуга.
2. Участникът следва да осигури екип от охранители, които са преминали първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия „Охранител“ или които притежават професионална квалификация „Охранител“. Изпълнението на изискването се доказва чрез списък на охранителите, които ще изпълняват охранителните дейности на обекта на Възложителя, към който се прилагат удостоверения за преминато първоначално обучение или за притежавана професионална квалификация. При подаване на офертата участниците следва да попълнят поле 6) от раздел В: „Технически и професионални способности“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на охранителите, които ще изпълняват охранителните дейности на конкретния обект на Възложителя, с приложени удостоверения за преминато първоначално обучение за професия „Охранител“ или за притежавана професионална квалификация „Охранител“.
3. Участникът следва да прилага система за управление по стандарт ISO 9001:2008 (или ISO 9001:2015) или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в чиито обхват е включено предоставянето на услуги по предмета на поръчката. Изпълнението на изискването се доказва с валиден сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен, издаден на името на участника и с обхват включващ услуги по предмета на обществената поръчка. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При подаване на офертата участниците следва да попълнят раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валиден сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008 или ISO 900


1. Участникът да е изпълнил услуги (минимум една) с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата
2. Участникът да осигури екип от охранители за изпълнение на охранителната дейност на обекта на Възложителя, които са преминали първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия „Охранител“ или притежават професионална квалификация „Охранител“
3. Участникът да прилага система за управление по стандарт ISO 9001:2008 (или ISO 9001:2015) или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в чиито обхват е включена услугата – предмет на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2016 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Централна административна сграда на Института по физика на твърдото тяло, София 1784, бул. Цариградско шосе“ № 72, етаж втори, зала 200

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Офертата може да се състави след посещение на обекта на възложителя. Възложителят осигурява възможност на заинтересованите лица за оглед на място на сградите, помещенията и прилежащата територия на обекта за охрана. При извършването на огледа, на заинтересованите лица се предоставя схема на обекта за охрана на възложителя във формат А3 - Приложение № 5 към документацията. Достъп до схемата на обекта за охрана на възложителя (Приложение № 5 към документацията), е предоставен чрез електронни средства - схемата е публикувана като приложение към документацията в обособената електронна преписка в Профила на купувача. Извършването на огледа и получаването на схемата на обекта във формат А3 се удостоверява с двустранно подписан Протокол за оглед по образец (Приложение № 9 към документацията). Заверено копие от Протокола за оглед, получен от участника при извършване на огледа на обекта на възложителя, се прилага към Техническото предложение за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва