Деловодна информация
2712СЦДП ДП ТП ДГС ГОРНА ОРЯХОВИЦА
534 01/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
2712-2016-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северноцентрално държавно предприятие ДП Териториално държавно горско стопанство Горна Оряховица 2016168050121
гр.Горна Оряховица
Горна Оряховица BG321 5100 България
Мила Стоянова +359 61860065
g.orqhovitsa@scdp.bg +359 61821695

Интернет адрес/и

http://www.scdp.bg/

http://www.scdp.bg/procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.scdp.bg/procedures
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Горско стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ГОРСКИ АВТОМОБИЛЕН ПЪТ „БРЯГОВИЦА- БРЕСТЧЕТАТА“
45233000      
Строителство

Обществената поръчка е насочена към извършването на основен ремонт на горски автомобилен път, чрез който ще се даде възможност на ТП ДГС Горна Оряховица да извършва горско-стопанските и ловно-стопанските си дейности, заедно с това ще се подобри опазването на горите, управлявани от стопанството и ще се постигне желан икономически ефект при обичайната дейност на стопанството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
190000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

землището на с.Бряговица и с. Царски Извор , община Стражица

Съгласно проекта приложен към документацията
Критериите по-долу
 
ДА ПОКАЗАТЕЛ Техническо предложение за изпълнение на строителството /ПТПИС/: / тегловен коефициент – 55% в общата оценка 2    55 %
показател неустойка (Н): / представлява неустойката, която участникът ще заплати в случай на неизпълнение – 5%    5 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
190000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.

За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по строителство на пътища, вкл. ремонтни строителни работи по строителство на пътища.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага със следните технически лица. включително тези отговарящи за контрола на качеството:
Ръководни технически лица:
- Главен ръководител на обекта
• Да има квалификация „строителен инженер” или еквивалентна;
• 3 (три) години професионален опит по специалността.
• 3 (три) години ръководен опит в областта на инфраструктурното строителство.
- Технически ръководител на обекта
• Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
• 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
- Геодезист
• Да има квалификация „инженер-геодезист” , специалност „Геодезия“ или еквивалентна;
• 3 (три) години професионален опит по специалността.
- Експерт Контрол по качеството
• Висше образование с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна;
• Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
- Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – притежаващ съответната правоспособност за това.
Работници:
1. Пътни работници – мин. 5 бр.
2. Машинист на багер над 0,5 м? – 1 бр.
3. Машинист на булдозер – 1 бр.
4. Машинист на грейдер – 1 бр.
5. Машинист на кран – 1 бр.
6. Машинисти на валяк – 2 бр.
7. Шофьори – 3 бр.
Минималното изискване се декларира с ЕЕДОП и се доказва според разпоредбите на ЗОП.
3.3 Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Багер над 0,5 м? – 1 бр.
2. Булдозер – 1 бр.
3. Грейдер – 1 бр.
4. Кран – 1 бр.
5. Еднобандажен валяк от 7 т. до 30 т. – 1 бр.
6. Двубандажен валяк – 1 бр.
7. Самосвали – 3 бр.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/09/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Администаративана сграда на ТП ДГС Горна Оряховица ул.Ангел Кънчев № 29

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в сроковете по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва