Деловодна информация
00031Община Малко Търново
28-00-19 15/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00031-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Малко Търново 000057086
ул. Малкотърновска комуна №3
Малко Търново BG341 8162 България
Красимира Георгиева, Диана Филчева +359 59523184
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

www.malkotarnovo.org

http://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0001142.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0001142.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища за експлоатационния сезон 2016/2017 г. на територията на Община Малко Търново”.
90620000      
Услуги

Зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища за експлоатационния сезон 2016/2017 г. на територията на Община Малко Търново.Общинската пътна мрежа е с дължина 80,100 км.
Зимното поддържане на пътищата включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта им при зимни условия и премахване или ограничаване на неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията на движение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
101750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Общински пътища на територията на Община Малко Търново.

Зимното поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на Община Малко Търново е с дължина 80,100 км.
Участъците за снегопочистване на общинските местни пътища са следните:
- Път №BGS 2090 /І-9/ Звездец – Евренозово – Близнак - /ІІІ-908/ - 20,100 км.;
- Път № BGS2091 /ІІ-99,Царево – Малко Търново/ - Граматиково – 1,000 км.;
- Път № BGS2098 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Заберново – 5,400 км. ;
- Път № BGS3092 /ІІ-99, Царево – Малко Търново/ - Сливарово – 10,000 км.;
- Път № BGS3093 /І-9, м. Босна – Звездец/ - Младежко – 7,300 км. ;
- Път № BGS3094 /І-9, Звездец – Малко Търново/ - Бръшлян – 1,600 км.;
- Път № BGS3095 /І-9, Звездец – Малко Търново/ - Стоилово – 5,000 км.;
- Път № BGS3096 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Бяла вода – 3,000 км.;
- Път № BGS3097 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Калаво – 3,600 км.;
- Път № BGS3099 /І-9/ Звездец – м. Петрова нива – 12,000 км.;
- Път № BGS3101 /ІІ-99/ Малко Търново- м. Черногорово – 5,000 км.
- Път № BGS3102 /І-9, Малко Търново-грн. Р. Турция/ - х. Малко Търново – 3,000 км.;
- Път № BGS3103 /І-9, м. Босна – Звездец/ - м. Ковач - /І-9/ - 3,100 км.;
Общината е в планински район и опасност от снегонавяване и заледяване има почти по всичките й пътища.
Извършването на дейностите да бъде съобразено с трудните условия на движение – криви с малки радиуси, участъци с големи наклони, пътни участъци в близост до реки и водоеми, пътни кръстовища и тези с опасност от снегонавявания и заледявания.
Зимното поддържане на пътищата включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта им при зимни условия и премахване или ограничаване на неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията на движение.
ОСНОВНИТЕ ДЕЙНОСТИ ЗА ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТИЩАТА ВКЛЮЧВАТ:
1. Подготвителни работи: изготвяне на планове за зимно поддържане; технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения; подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия; осигуряване на необходимите материали и др.;
2. Снегозащита на пътищата чрез изграждане и поставяне на снегозащитни устройства - постоянни (крайпътни зелени пояси, земни диги и др.) и временни (огради от преносими инвентарни щитове) устройства, както и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които водят до образуване на снегонавявания;
3. Снегопочистване (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степени и ниво на зимно поддържане, разчистване на снежни валове, преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно-ледени пластове;
4. Обезопасяване на пътищата срещу хлъзгане: разпръскване на минерални материали и химични вещества.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
101750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
По т. 1 участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Документът за доказване е " Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга".
2.Участникът следва да притежава техническо оборудване(механизация) за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка.
По т. 2 участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Документът за доказване е "Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване(механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка".
Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с горните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че участниците ползват подизпълнители в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум една услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуга с предмет «сходен» с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: Услуги по зимно поддържане и снегопочистване на пътища и/или улици.
2.Участникът да разполага минимум със следната техническо оборудване (механизация):
Булдозер - 1 бр., Специализирана машина с гребло с мощност на двигателя до 95 к.с. - 2 бр., Специализирана машина с гребло с мощност на двигателя над 95 к.с. - 1 бр., Товарна кола самосвал - 1 бр., Автогрейдер с гребло - 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.
2. Възложителя отстранява участник за когото са налице обктоятелствата по чл.54 ал.1 от ЗОП и условията по чл.107 от ЗОП.
3.Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ №3.

Участниците в процедурата или техни упърномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.При изготвяне на офертата трябва да са спазени задълженията,свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната. Органите,от които участниците могат да получат необход. информация са НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Изпълнит. агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:
Гаранцията за изпълн.на Договора е в размер на 2% от цената на договора,без ДДС.
Гаранцията за изпълн. се предоставя в една от следните форми:парична сума; банкова гаранция; застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранц.за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съотв.вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът,определен за изпълнител на общ. поръчка представя документ за предоставената гаранция за изпълн.на договора при неговото сключване.
Когато участникът,опред. за изпълнител на общ.поръчка избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде предоставена под формата на парична сума,се превежда по банков път по следната банкова сметка на Общ. М.Търново:
„Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново
IBAN:BG 10 UNCR 76303300000394
BIC:UNCR BGSF
Когато участникът,опред. за изпълнител на общ.поръчка избере гаранцията за изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е:
- безусловна и неотменима;
- в полза на Общ. М.Търново;
- със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълн.на договора;
При представяне на гаранцията по един от посочените по горе начини в платежн.нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора,за койтно се представя гаранцията.
Когато участникът,определен за изпълнител на общ.поръчка избере да представи гаранция за изпълнение под формата на Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:
-Застраховат.сума по застраховката следва да бъде равна на 2% от цената на договора,без ДДС;
-застраховката трябва да бъде сключена за конкретия договор и в полза на Общ. М.Търново;
-застраховат.премия трябва да е платима еднократно;
-със срок на валидност най-малко 30 календ. дни след срока на изпълн.на договора;
Условията,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на общ. поръчка между Възлож. и Изпълн.
3.Когато участникът, опред.за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на ЮЛ.
Източник на финансиране:
Финансирането ще се извършва от предоставените средства за зимно поддържане и снегопочистване до размера определен за 2016г. и 2017г. Разплащането на средствата за 2017г. ще се осъществи по съотв.ред регламентиран от Закона за ДБРБ за 2017г.
Схема на плащане:
1.Авансово плащане в размер на 12 000,00 лв., без ДДС в срок от 15 работни дни, считано след датата на подписване на договора и представяне на оригинарна фактура от страна на Изпълнителя.
Авансово платената сума ще бъде приспадана пропорционално от всяко следващо плащане по договора.
2.Текущо плащане–извършва се ежемесечно в 30 дневен срок, след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предават.протокол, за действително извършената работа, на база количества и единични цени на отделните видове работи и след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.
Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка посочена от Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва