Деловодна информация
00580Община Самоков
12 00 - 278 05/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00580-2016-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Самоков 000776491
ул. Македония 34
Самоков BG412 2000 България
инж. Евелина Перфанова - директор на Дирекция ТСУЕП +359 722-66630-444
samokov@samokov.bg +359 722-60050

Интернет адрес/и

http://samokov.bg/

http://profil.samokov.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.samokov.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителство на Физкултурен салон към ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” в УПИ 1 – 2452, кв. 143, ПИ 65231.911.155, гр. Самоков”. 12-00- ___________
45210000      
Строителство

„Строителство на Физкултурен салон към ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” в УПИ 1 – 2452, кв. 143, ПИ 65231.911.155, гр. Самоков”.
Обществената поръчка ще се изпълнява съгласно одобрени Работни проекти и количествени сметки към тях.
Техническите показатели на сградата са: Зп = 414,50 кв.м, Кк = 8,50м, Кб = 11 м .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Самоков, Физкултурен салон към ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” в УПИ 1 – 2452, кв. 143, ПИ 65231.911.155;

„Строителство на Физкултурен салон към ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” в УПИ 1 – 2452, кв. 143, ПИ 65231.911.155, гр. Самоков”.
Обществената поръчка ще се изпълнява съгласно одобрени Работни проекти и количествени сметки към тях.
Техническите показатели на сградата са: Зп = 414,50 кв.м, Кк = 8,50м, Кб = 11 м .
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Организация за изпълнение на поръчката” (ОП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За Първи етап на изпълнението на поръчката са осигурени 208 333.33 /двеста и осем хиляди триста тридесет и три/ лева без ДДС или 250 000 /двеста и петдесет хиляди лева/ лева с ДДС.
За всеки следващ етап, изпълнението на поръчката ще продължи след осигуряването на финасиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

3.3. Изисквания за правосопособност за упражняване на професионална дейност
Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – първа група за изпълнение на Строежи по чл.137 , ал. 1, т.1 от ЗУТ, буква «М» и т.4 –буква «Е» и т.5 буква «Е».
За участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Забележка: Изискването по т. 3.3. се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява СМР.
Изискването по т. 3.3. се прилагат за подизпълнителите, които ще извършват СМР.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, и дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точното наименование на документа.
? Изискването по т.3.3 се доказва с Удостоверение за регистрация в ЦПРС или чрез посочване на публичният регистър, в който се съдържа информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

3.2. Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците
3.2.1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 750 000 лева, общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи за: строителство, реконструкция и консервационно – реставрационни работи по обекти – паметници на културата от национално или местно значение.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.3.2.1 се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - Образец № 14.
3.2.2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 600 000 /шестстотин хиляди/ лева, покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
? Изискването по т.3.2.2 се доказва със Заверено копие на валидна застраховка „Професионелна отговорност‘‘


3.2.1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 750 000 лева, общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи за: строителство, реконструкция и консервационно – реставрационни работи по обекти – паметници на културата от национално или местно значение.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.3.2.1 се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - Образец № 14.
3.2.2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 600 000 /шестстотин хиляди/ лева, покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
? Изискването по т.3.2.2 се доказва с Заверено копие на валидна застраховка „Професионелна отговорност‘‘
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.4.1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на два обекта за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Забележка: Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: строителство, реконструкция и консервационно – реставрационни работи по обекти – паметници на културата от национално или местно значение.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.3.4.1 се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка –Образец № 6, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.4.2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
Ръководни технически лица:
- Ръководител проект - 1 бр. - Висше, Строителен инженер, специалност ССС/ПГС или еквивалентна, общ професионален стаж - 5 г. , от които като Р-л проект - 2 г., да има изпълнени 2 обекта в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка. Да е вписан в Публичния регистър на Министерство на културата по чл. 165 от Закона за културното наследство.
- Технически ръководител -1 бр.
• Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
Професионален опит: 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ. Да е вписан в Публичния регистър на Министерство на културата по чл. 165 от Закона за културното наследство.
- Експерт Контрол по качеството - 1 бр.
• Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
• Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - притежаващ съответната правоспособност за това.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация за лицата с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
Изискването по т.3.4.2. се доказва със Списък на ръководния състав, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата- Образец № 8;
3.4.3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да посочи инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.3.4.3 се доказва с Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката- Образец № 7


3.4.4. Участникът трябва да има внедрени :
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
2.Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна.
3.Система за управление на здраве и безопасност при работа OHSAS 18001-2007 , която
следва да е с обхват консервация и реставрация на обекти – паметници на културата.
Доказване: Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.4.4. за прилагане на:
1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи;
2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент;
3. Сертификат за внедрена система за за управление на здраве и безопасност при работа OHSAS 18001-2007, който следва да е с обхват консервация и реставрация на обекти – паметници на културата.
Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


4.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС.
4.2. Гаранцията може да бъде под формата на:
4.2.1. парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя – община Самоков
Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков;
IBAN: BG54 CECB 9790 3362 1198 00; BIC: CECBBGSF
или
4.2.2. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
4.2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
4.4. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/09/2016 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - гр. Самоков, Заседателна зала, трети етаж .

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

2.1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, когато:
2.1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
2.1.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
2.1.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
2.1.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 ЗОП;
2.1.5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
2.1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
2.1.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.4. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
2.4.1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
2.4.2. лишен е от правото да упражнява определена професия (стриотел) или дейност (извършване на СМР) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
2.4.3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
2.4.4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
2.4.5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва