Деловодна информация
01249
РСТ16-ДИ05-144 15/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
01249-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Студентски 0006963270629
гр. София, ж.к. Студентски град, бл. 5
София BG411 1700 България
Елизабета Младенова +359 28687584
rajon@studentski-so.org +359 28686116

Интернет адрес/и

www.studentski.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Столична%20община%20-%20район%20Студентски%2C11333


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Столична%20община%20-%20район%20Студентски%2C11333
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт и реконструкция на читалище Черноризец Храбър, находящо се в гр. София, УПИ I, кв. 39а, м. Младост 1.
45453100      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е основен ремонт и реконструкция на сградата на читалище Черноризец Храбър, състоящи се в реконструкция на сградата на читалището, основен ремонт на инсталациите и вертикална планировка – околно пространство, съгласно документацията за участие
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
325833      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453100      
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на читалище Черноризец Храбър, находящо се в гр. София, УПИ I, кв. 39а, м. Младост 1.

Предмет на настоящата поръчка е основен ремонт и реконструкция на сградата на читалище Черноризец Храбър, състоящи се в реконструкция на сградата на читалището, основен ремонт на инсталациите и вертикална планировка – околно пространство, подробно описани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
325833      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, пета категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Реализиран минимален общ оборот.
2. Валидна застраховка "Професионална отговорност".


1. Всеки участник следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в размер на 600000,00 /шестстотин хиляди/ лева, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си;
2.Всеки участник следва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" като лице изпълняващо строителна дейност, съгласно Закона за устройство на територията, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит в изпълнението на строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Изисване за минимално необходим брой технически лица за изпълнение на строителството.
3. Изисване за минимално необходим персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност.
4. Информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав.
5. Изискване за минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката, необходимо за изпълнение на поръчката.
6. Изикване за прилагане на системи и стандарти (респ. техен еквивалент)


1. Участниците трябва да имат опит и да са изпълнили най-малко на три строителни обекти дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, от които обекти поне на един да са извършвани дейности по реконструкция по смисъла на § 5, т. 44 от Закона за устройство на територията.
Под дейности „сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира основен ремонт и/или реконструкция на обществени сгради.
2. Участниците следва да разполагат с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството, съобразно всички видове дейности, посочени в количестветната сметка – минимум 30 работника.
3. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- Ръководител екип – със строително инженерно образование – със стаж минимум 5 години в областта на строителството – 1 бр.
- Инж. ПГС или еквивалентна специалност - строително инженерно образование – със стаж минимум 5 години в областта на строителството – 2 бр.
- Експерт по специалност „Електро” – инженер с трудов стаж минимум 3/три /години в областта на строителството – 1 бр.
- Експерт по специалност „ОВИ” – инженер с трудов стаж минимум 3 /три/ години в областта на строителството – 1 бр.
- Експерт по специалност „ВиК” – инженер с трудов стаж минимум 3 /три/ години в областта на строителството – 1 бр.
- Отговорник „Контрол по качеството” - инженер със строително инженерно образование и опит минимум 1 година - 1 бр.
- Координатор по безопасност и здраве - сертифициран специалист с опит и придобита правоспособност от минимум 1 г., с трудов стаж над 1 година.- 1 бр.
Възложителят не предвижда възможност за съвместяване на две или повече позиции от едно и също лице.
4. Участниците следва да представят информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
5. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
- багер с обратна лопата – 1 бр.
- автокран – 1 бр.
- самосвал – 1 бр.
- електрожен – 1 бр.
- ръчна вибро трамбовка – 1бр.
6. Участниците следва да прилагат:
6.1. система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват „строителство”
6.2. ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна
6.3. BS OHSAS 18001:2007 за внедряване на системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентна
В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице се представя учредителният акт, споразумение и/или друг приложим документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението и 3. уговаряне на солидарна отговорност между участниците в обединението.
В случай, че участникът ще използва подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ж.к. Студентски град, бл. 5, ет. 4, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС.
2.1. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва