Деловодна информация
00053
04-00-291 12/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00053-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл.България№8
Средец BG341 8300 Гватемала
Ирина Камбурова +359 889444269
info@sredets.bg +359 55517725

Интернет адрес/и

www.sredets.bg

http://sredets.bg/publicOrders-454.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredets.bg/publicOrders-453.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Средец 000056878
пл.България№8
Средец BG341 8300 Британски Вирджински о-ви
Ирина Камбурова +359 889444269
info@sredets.bg +359 889444269

Интернет адрес/и

www.sredets.bg

http://sredets.bg/publicOrders-454.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Основен ремонт на обекти от IV-класна пътна мрежа, разположена на територията на Община Средец , за 2016 година” 000056878
45233200      
Строителство

Обект на поръчката: строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 „а“
Предмет на поръчката, количество и/или обем: “Основен ремонт на обекти от IV-класна пътна мрежа, разположена на територията на Община Средец , за 2016 година”,както следва:
Подобект 1: "Основен ремонт на път с.Варовник- с.Богданово"
Подобект 2: "Основен ремонт на път с.Суходол- разклон с.Русокастро"
Подобект 3: „Основен ремонт на път с.Вълчаново – с.Сливово – с.Синьо Камене – с.Гранитец”
Подобект 4: "Основен ремонт на път с.Бистрец - с.Кубадин"
Видовете работи, включени в предмета на поръчката са: „Земни работи“; „Пътни работи“ , „Асфалтови работи“ и „Ремонт на пътни принадлежности и съоръжения“. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
368333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на община Средец

Предмет на обществената поръчка е “Основен ремонт на обекти от IV-класна пътна мрежа, разположена на територията на Община Средец , за 2016 година”,както следва:
Подобект 1: "Основен ремонт на път с.Варовник- с.Богданово"
Подобект 2: "Основен ремонт на път с.Суходол- разклон с.Русокастро"
Подобект 3: „Основен ремонт на път с.Вълчаново – с.Сливово – с.Синьо Камене – с.Гранитец”
Подобект 4: "Основен ремонт на път с.Бистрец - с.Кубадин"
Видовете работи, включени в предмета на поръчката са: „Земни работи“ в т.ч.: Изкоп земни почви ,подравняване на банкети Почистване на земни и облицовани канавки и окопи ,Почистване на регули ; „Пътни работи“ в т.ч.: Разваляне асфалтобетонова настилка, вкл.натоварване,Направа основа от несортиран трошен камък, Полагане бетонови бордюри,Доставка и полагане бет.улей,Направа тротоар от бетонови плочи ;„Асфалтови работи работи“ в т.ч.:Доставка и полагане основа от битумизиран трошен камък,Доставка и полагане неплътен асфалтобетон,Доставка и полагане плътен асфалтобетон,Доставка и полагане на свързващ битум/битумна емулсия,Машинно изкърпване на настилката ;"Ремонт на пътни принадлежности и съоръжения" , в т.ч:Ремонт на парапети на съоръжения ,Възстановяване или ремонт на съществуваща еластична ограда,Доставка и полагане на хоризонтална маркировка;
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА „Технически показатели“    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
368333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от IIІ-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП , като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен. Посочва се дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Изискването по т.1. се доказва с Удостоверение за регистрация в ЦПРС или чрез посочване на публичният регистър, в който се съдържа информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП , като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
За доказване на това изискване участникът представя:
- Заверено копие на Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
2. Участникът следва да има реализиран оборот, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката ,изчислен на база на годишните обороти за последните 3/три/ финансово приключили години.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП .
За доказване на това изискване участникът представя:
- Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква ;
-Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката;
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2.Участникът следва да има общ оборот, включително минимален оборот в сферата на предмета на поръчката не по-малко 600 000 (шестстотин хиляди) лв. за последните 3/три/ финансово приключили години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се представи списък на обектите , еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към декларираните данни участникът следва да приложи доказателства за извършеното строителство-заверени копия на удостоверения и/или препоръки за добро изпълнение като в тях се посочват стойността, датата и мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Публични регистри, в които е публикувана информацията за данните;
2.Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите,свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.Доказателства: заверени копия на документите,свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност/ копие на трудова книжка;копие от диплома, сертификат и/или удостоверение за проведено обучение; професионална биография с посочени длъжности, основни дейности и отговорности в тях;
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване .Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП;За доказване на това изискване участникът представя:Документи доказващи собствеността на инструментите, съоръженията и техническото оборудване /документ за собственост; договор за наем,договор за лизинг;
4.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.За доказване на това изискване участникът представя:Заверено копие на сертификати, издадени от сертифициращ орган.
5.Участникът да разполага със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да имат сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП. За доказване на това изискване участникът представя:Копия на документи за собственост и/или наем.
6.Участникът да притежава собствена или наета асфалтова база, или да е сключил договор за доставка на асфалтови смеси от друга асфалтова база за целия срок на изпълнение на договора.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.За доказване на това изискване участникът представя:Копия на документи за собственост и/или наем.


1. Участникът следва да е изпълнил два обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.Под „сходни“ с тези на поръчката дейности следва да се разбира: изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа;
2.Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:За Технически ръководител на обектите – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да е строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна, специалност Транспортно и/или Пътно строителство и/или „ПГС”/„ССС” или еквивалентна , с минимум 3 години професионален опит. Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За Експерт – контрол на качеството –притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1(една) година като ЕКК . Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.За Експерт по ЗБУТ - изисква се да има валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Да има най-малко 2(две) години опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд . Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване както следва: Багер – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр.; алтополагач – 1 бр.; Валяк бандажен – 2 бр.;Валяк евматичен – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр.; Самосвал – 5 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Фреза за асфалт – 1 .
4.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството:
Сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент;
Сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент
; Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнението на договорa за общественa поръчкa изпълнителят и неговите подизпълнители (в случай, че има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право съгласно приложение № 10 от ЗОП.
При изготвяне на офертата участникът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания свързани, с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България са посочени в указанията към документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/08/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/08/2016 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

град Средец, пл.България №8

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел IVот документацията „Изисквания за лично състояние на участниците“.
2. Основания за отстраняване на участниците:
2.1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
2.2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2.3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
2.4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. участници, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
3. Участниците предоставят информацията за съответствието с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП част ІV "Критерии за подбор"
4.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума, преведена по сметка на Община Средец:
Община Средец:
IBAN: BG 53 BPBI 79373347649603
BIC: BPBIBGSF
при банка: „Юробанк и Еф Джи България” АД
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Средец и със срок на валидност – 30 дни след изтичане срока на гаранционно поддържане.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция и застраховката или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Тъй като предметът на поръчката включва гаранционно поддържане, за срок не по-малко от 12 (дванадесет) месеца, то 1 (един) % от 3 (трите) % гаранция за изпълнение на договора е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане в рамките на гаранционния срок,предложен от уч

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва