Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-1039 01/06/2016 (дд/мм/гггг)
не
00151-2016-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане №1
Троян BG315 5600 България
инж. Николай Райковски;инж. Николай Петров; Пламена Димитрова +359 67068005
pdimitrova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=159


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=159
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на улични и тротоарни настилки в населените места на територията на Община Троян през 2016 г.”, по обособени позиции:
45233000      
Строителство

С реализирането на процедурата се цели подобряване експлоатационното състояние на уличните и тротоарна настилки в населените места в община Троян.СМР следва да се изпълняват в съответствие с изготвените количествени сметки, залегнали в условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности:
1.Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали, асфалтови смеси, материали за пътни основи и бетонови елементи като бордюри и тротоарни плочи;
2.Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
3.Съдействие при съставянето на строителни книжа;
4.Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа в експлоатация;
5.Гаранционно поддържане строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
368500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на неселените места от община Троян

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 включва следните обекти:
1. Преасфалтиране на ул. „Къню и Додю Докови”, с. Белиш
2. Преасфалтиране ул. „Христо Ботев” и ул. „Тулбухин”, с. Врабево
3. Основен ремонт тротоар ул. „Георги Димитров” при детска площадка, с. Врабево
4. Преасфалтиране на част от улица за гробищен парк в мах. Селци, с. Гумощник
5. Преасфалтиране на ул. „Петко Колев”, с. Дебнево
6. Преасфалтиране на ул. „Иван Данчев”, с. Добродан.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
107583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 07/11/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на населените места от община Троян.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 включва следните обекти:
1. Преасфалтиране ул. „Магунска”, с. Балабанско
2. Преасфалтиране ул. „Централна”, с. Балабанско
3. Основен ремонт ул. „Чучул”, с. Балканец с армирана бетонова настилка
4. Преасфалтиране ул. „Раков дол”, с. Бели Осъм
5. Основен ремонт ул. „Христо Ботев” мах. Рупска, с. Терзийско с армирана бетонова настилка
6. Основен ремонт ул. „Стойко Дулевски” с. Терзийско с армирана бетонова настилка
7. Преасфалтиране ул. „Ковачевец”, с. Шипково
8. Преасфалтиране ул. „Стара планина”, с. Шипково
9. Преасфалтиране ул. „Калчевска”, с. Чифлик.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
132416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 07/11/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на населените места от община Троян.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 включва следните обекти:
1. Преасфалтиране на част от ул. „Христо Ботев”, с. Борима
2. Преасфалтиране на част от ул. „Дочо Съев”, с. Борима
3. Преасфалтиране ул. „Цано Кадийски” - 2 етап, с. Голяма Желязна
4. Преасфалтиране ул. „Средни дял”, с. Дълбок дол
5. Преасфалтиране ул. „Керимска” - 3 етап, с. Калейца
6. Преасфалтиране ул. „Цанко Ненов”, с. Ломец.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
128500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 07/11/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – четвърта категория, съгласно от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същата група или еквивалент.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване и механизация:
- багер – товарач за земни работи;
- самосвал за извозване на земни маси;
- фреза за фрезоване на асфалтови настилки;
- асфалтополагач за машинно полагане на асфалтови настилки;
- валяк стомано бандажен /вибрационен/ до 4т;
- валяк стомано бандажен /вибрационен/ до 7т;
- валяк статичен пмевмоколесен /с гумени уплътнители и на двете оси/ до 15т;
- гудронатор;
- фугорезачка;
- камион-самосвал с покривала за возене на асфалт;
- водоноска.;
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строителство на обекти, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ Възложителят ще приема изпълнение на строително-монтажни работи по асфалтиране на пътища и улици.
В случай, че участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), това минимално изискване се прилага за обединението като цяло.
3.Участникът следва да разполага с асфалтова база за срока за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на асфалтобетон с характеристики, съответстващи на Техническата спецификация от работеща, въведена в експлоатация (разрешение за ползване или еквивалентен документ) асфалтова база.
4.Участникът трябва да разполага с Акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали и продукция
5.Участникът трябва да разполага с персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството. Участникът следва да разполага най-малко с едно лице Технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, който да има минимум 3 /три/ години професионален опит като такъв, в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, както и с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката.


1. Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване и механизация:
- багер – товарач за земни работи;
- самосвал за извозване на земни маси;
- фреза за фрезоване на асфалтови настилки;
- асфалтополагач за машинно полагане на асфалтови настилки;
- валяк стомано бандажен /вибрационен/ до 4т;
- валяк стомано бандажен /вибрационен/ до 7т;
- валяк статичен пмевмоколесен /с гумени уплътнители и на двете оси/ до 15т;
- гудронатор;
- фугорезачка;
- камион-самосвал с покривала за возене на асфалт;
- водоноска.;
2.През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне едно строителство на обекти, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ Възложителят ще приема изпълнение на строително-монтажни работи по асфалтиране на пътища и улици.
В случай, че участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), това минимално изискване се прилага за обединението като цяло.
3.Участникът следва да разполага с асфалтова база за срока за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на асфалтобетон с характеристики, съответстващи на Техническата спецификация от работеща, въведена в експлоатация (разрешение за ползване или еквивалентен документ) асфалтова база.
4.Участникът трябва да разполага с Акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали и продукция
5. Участникът трябва да разполага с персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството. Участникът следва да разполага най-малко с едно лице Технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, който да има минимум 3 /три/ години професионален опит като такъв, в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, както и с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/06/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала на трети етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Поръчката се финансира със средства от общинския бюджет. Разплащането на изпълнените СМР се извършва по банков път в 30-дневен срок в лева въз основа на: представена на Възложителя фактура от Изпълнителя и подписан Акт обр. 19 за действително извървшени работи за обекта. Подробностите относно плащането са регламентирани в проекта на договор от документацията за участие.
В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да се представи:
1.Заверено копие на валидно удостоверение издадено от Камарата на строителите в България за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи Втора група –четвърта категория, съгласно ПРВВЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група или еквивалент;
2. Заверено копие на валидна полица за застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му.
3. Валиден документ, издаден от компетентен орган за липсата на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1, 3 и 6 от ЗОП – оригинал или заверено от участника копие;
4. Гаранция за изпълнение на договор в размер на 5 % от общата стойност на договора без вкл. ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок съгласно чл.197 от ЗОП. Производството по обжалване е съгласно глава Двадесет и седма от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва