Деловодна информация
00166
117 30/05/2016 (дд/мм/гггг)
не
00166-2016-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Доспат 000614906
ул Първи май 3
Доспат BG424 4831 България
Ефтим Чолаков / Юлия Джамбазова +359 03045-2310
obshtinadospat@abv.bg +359 03045-2312

Интернет адрес/и

http://dospat.bg

http://dospat.bg/25042016_ps_sou.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dospat.bg/25042016_ps_sou.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

«Изпълнение на пакет от мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на СОУ « Димитър Благоев » град Доспат
45000000      
Строителство

В предмета на поръчката са включени дейности за : подмяна на дограма, измазване и боядисване около сменена дограма ; блажно боядисване ; топлинно изолиране на външни стени ; топлинно изолиране на покрива ; изолиране на подова плоча над подземен етаж и под; демонтажни работи на съществуваща отоплителна система; котелна инсталация вкл. доставка и монтаж на комбиниран котел на пелети и дървесен чипс с мощност 155 кв ;проби за якост и плътност; КИП и А ; изграждане на стопанство за твърдо гориво; демонтаж на осв.инсталация , доставка и монтаж на елементи от осветителната инсталация ; силова инсталация - демонтаж , доставка и монтаж на елементи от СИ ; мълниезащитна инсталация и заземителна инсталация - демонтаж, доставка и монтаж; проектиране и изпълнение на ПИИ/пожаро-известителна инсталация/ . При предаване на СМР и обекта задължително се изисква от участниците и кандидатите да представят протоколи от изпитване от орган за оценяване на съответствието .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
801577.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

град Доспат

В предмета на поръчката са включени дейности за : подмяна на дограма, измазване и боядисване около сменена дограма ; блажно боядисване ; топлинно изолиране на външни стени ; топлинно изолиране на покрива ; изолиране на подова плоча над подземен етаж и под; демонтажни работи на съществуваща отоплителна система; котелна инсталация вкл. доставка и монтаж на комбиниран котел на пелети и дървесен чипс с мощност 155 кв ;проби за якост и плътност; КИП и А ; изграждане на стопанство за твърдо гориво; демонтаж на осв.инсталация , доставка и монтаж на елементи от осветителната инсталация ; силова инсталация - демонтаж , доставка и монтаж на елементи от СИ ; мълниезащитна инсталация и заземителна инсталация - демонтаж, доставка и монтаж; проектиране и изпълнение на ПИИ/пожаро-известителна инсталация/
Съгласно приложената количествена сметка .
Критериите по-долу
 
ДА организация на дейностите    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
801577.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от кандидат или от участник - обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и 1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Уч-кът е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи от ІV категория първа група ; в състава си да има лице с удостоверение за ППП по част " Електро" за 2016 година издадено от КИИП и валидна застраховка ;
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти минимум 1 500 000 лева
2. Да имат застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката 3.Да има сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 за лицето с ППП за проектиране на ПИИ;


1.Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на стойност минимум 1 500 000 лева .( Данните за оборота обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си) 2. Документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен / регистриран извън Република България се представя съответен еквивалентен документ на застраховката за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, изготвен съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай, че участникът е обединение/консорциум от юридически и/или физически лица, което не е юридическо лице изискуемите документи се представят за всеки един партньор в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документите се представят за всеки един подизпълнител; 3.2. Документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от лицето с ППП за проектиране на ПИИ ( пожаро-известителна инсталация);
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата ;2.Да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството; 3. да разполага с необходимия брой технически лица , включително такива, които отговарят за контрола на качеството;4 да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 5.да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката;6.Възложителят изисква дейности от особена важност да бъдат извършвани пряко от самия участник, съответно от участник в обединението.
Под „сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира изпълнение на следните работи: топлоизолационни работи по фасади,покривни работи с монтаж на топло и хидроизолация;вътрешни ел.инсталации, шпакловъчни и бояджийски работи, доставка и монтаж на дограма, доставка и монтаж на котел на пелети,доставка и монтаж на заземителни и мълниезащитни системи;


1. Да е изпълнил дейности с предмет и обем ( минимум 1 500 000 лева без ДДС), идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата ;2. Да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството;3. Да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. 4.Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката;
5.Възложителят изисква дейности от особена важност да бъдат извършвани пряко от самия участник, съответно от участник в обединението. За доказване на техническите и професионалните способности на кандидатите или участниците се представят следните документи и доказателства, във връзка с поставените изисквания:1.Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;/ ОБРАЗЕЦ № 3/ Под „сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира изпълнение на следните работи: топлоизолационни работи по фасади,покривни работи с монтаж на топло и хидроизолация;вътрешни ел.инсталации, шпакловъчни и бояджийски работи, доставка и монтаж на дограма, доставка и монтаж на котел на пелети,доставка и монтаж на заземителни и мълниезащитни системи; 2.Списък на технически лица, включително тези, които отговарят за контрола на качеството ,/ ОБРАЗЕЦ № 4 , както и на членовете на ръководния състав, в който е посочена професионална компетентност на лицата минимум :
а/ръководител на екипа и строежа – 1 бр., висше образование, профес.квалификация инженер или еквив.; с придобита професионална квалификация за обследване за енергийна ефективност и сертифициране,б/ технически ръководител–1 бр. технич.правоспособно лице, отг-що мин.на условията по чл.163а от ЗУТ, с мин. 3 г.профес. опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне един 1 изпълнен обект; в/лице,отговарящо за контрола по качеството с профес. опит мин. 2 г. и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект;
г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с профес.опит мин.2 г. и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект;
д/ техническо лице по част ”Архитектурно-строителна”; висше образование, профес.квалификация инженер или еквив. и мин.5г. профес. опит в областта на строителството; е/ техническо лице по част ”ОиВ”; висше образование, профес.квалификация инженер или еквив. и мин.5г. профес. опит в областта на строителството; ж/ техническо лице по част ”Електро”; висше образование, профес.квалификация инженер или еквив. и мин.5г. профес. опит в областта на строителството; з/ техническо лице/електро инженер/ по частта ” проектиране и изпълнение на пожароизвестителна инсталация, като в проекта да се предвидят пожароизвестителните и пожаросигналните зони на обекта; разположението на пожароизвестителите, сигнализиращите устройства и пожароизвестителната централа; типа и сечението на кабелите, свързване на пожароизвестителната система към токозахранващата мрежа на обекта, подаване на сигнали към дистанционен обслужващ център; висше образование, профес.квалификация инженер или еквив. ; с ППП /пълна проектантска правоспособност/ за 2016 година част «Електро»
Забележка : Възложителят позволява , ако е допустимо, едно и също лице да бъде посочено за не повече от две позиции при критериите за подбор.
3.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката; / ОБРАЗЕЦ № 5; а/ изпълнителски състав - мин. 20 работници, наети на работа при уч-ка към датата на подаване на офертата, от тях : мин. 5-ма да са преминали профес. обучение за монтаж на изолации в строителството, мин. 3 да са преминали профес обучение за монтаж на дограма; продължава в доп инф част VІ.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Краен срок за изпълнение на СМР е 31.10.2016 година. Възложителят ще изисква от определения Изпълнител преди подписване на приемо-предавателен протокол да представят протоколи от изпитване от орган/и за оценяване на съответствието или сертификат/и , издаден/ и от такъв орган, като доказателство/а за съответствие с изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката за : 1. За заземителната и мълниезащитна инсталации ; 2/ за електро и осветителна инсталации ; 3/ за изпитване на котела и котелната инсталация ; 4. за ПИИ – пожароизвестителната инсталация .
За оценяване на съответствието се приемат и сертификати от други еквивалентни органи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/06/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сграда 1 на общинска администрация

Могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от част ІІІ 1.3
мин. 1 един да е преминал обучение за ІІІ-ра квалификационна група за електробезопасност при работа съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000V; мин 2- ма ел. монтъори на ел. инсталации ; мин 2 лица за преминали професионално обучение за заваръчни работи ; мин 5 лица за преминали професионално обучение за покривни работи ; мин 2 лица с правоспособност за монтаж на оборудване;
Забележка : Възложителят допуска едно и също лице да бъде посочено за не повече от две позиции при критериите за подбор.
4.Декларация на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството/ ОБРАЗЕЦ № 6
Забележка : Участникът трябва да разполага с минимум следното техн. оборудване, строителна техника и механизация /собствени и/или наети/, необходими за изпълнение на поръчката: фасадно скеле – минимум 2500 кв.м.
5. Участникът трябва да влага в строителството строит. продукти, които отговарят на установените за България технически спецификации (БДС, европейски и международни стандарти и технически одобрения, български технически одобрения), на посочените в инвестиционния проект и в технически спецификации за изпълнение на настоящата поръчка, като трябва да укаже произхода на стоките/материалите, които ще бъдат придобити от Възложителя вследствие на договора за изпълнение.
7. Уч-кът да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи IV категория, първа група , съответстваща на предмета на поръчката./ представя се заверено копие на удостоверение заедно с талон/Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, посоченото минимално изискване важи и съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
8.Сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.- Участникът трябва да влага в стр-вото стр. материали и продукти , които отговарят на установените за РБългария техн.стандарти ( БДС, европейски и межд.стандарти) за посочените в КС, техническата спецификация и/или проекта, като посочи произхода и съответствието им. Задължително се представят за материалите необходими за: дограма; топлоизолация ; покрив; котелна инсталация ; част електро ,включително пожароизвестителна инсталация и осветителна инсталация; заземителна и мълниезащитна инсталации; оборудването на учебни зали ;
9. Копие на док., удост-щи въвед.система за управление на качеството ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивал.,
10.Копие на документи за внедрена система за управл-е на околна среда ISO14001:2004 11 .Копие на док. За внедрена система за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007
Възложителят изисква от участниците и кандидатите да представят всички документи , чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП./ Преди сключването на договор за обществената поръчка възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 - дневен срок от изтичане на срока по член 179 срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва