Деловодна информация
00042
РД-14-84 05/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/11/2018 (дд/мм/гггг)
00042-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул.Дякон Игнатий № 9-11
София BG411 1000 България
Ганчо Златинов – главен експерт в звено „Защита на класифицираната информация, охрана и вътрешна сигурност“ +359 29409311
mail@mtitc.government.bg +359 9885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/1391
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул.Дякон Игнатий № 9-11
София BG411 1000 България
Емилия Йосифова – главен специалист в отдел Деловодство и архив, дирекция Канцелария +359 29409650
mail@mtitc.government.bg +359 9885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорт, информационни технологии и съобщения

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията."
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Извършване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административни сгради, с адреси на ул. „Дякон Игнатий“ № 9 и № 11, ул. „Гурко“ № 5 и № 6 и Ведомствен гараж на ул. „Цар Самуил“ № 79, предоставени за управление на МТИТС и намиращите се в тях движими вещи за срок от 2 години. В рамките на тези дейности чрез 7 охрнителни поста охранителите осъществяват контрол на достъпа на служители, посетители и автомобили на МТИТС, съгласно изготвен от Изпълнителя и утвърден от Възложителя План, по ред и начин, указани в „Инструкция за реда, сигурността, пропускателния режим и охраната в сградите и имотите, предоставени за управление на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
1600000      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на МТИТС с адреси: гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9 и № 11, ул. „Гурко“ № 5 и № 6 и Ведомствен гараж на ул. „Цар Самуил“ № 79.

Ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административни сгради с адреси: ул. „Дякон Игнатий“ №9 и №11, ул. „Гурко“ №5 и № 6 и Ведомствен гараж на ул. „Цар Самуил“ № 79, предоставени за управление на МТИТС и намиращите се в тях движими вещи за срок от 2 години. В рамките на тези дейности охранителите чрез 7 охранителни поста осъществяват контрол на достъпа на служители, посетители и автомобили на МТИТС, съгласно изготвен от Изп. и утвърден от Възл. План, по ред и начин, указани в „Инструкция за реда, сигурността, пропускателния режим и охраната в сградите и имотите, предоставени за управление на МТИТС”.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
1600000      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Прогнозната стойност по настоящата поръчка /без предвиденото повторение на обществната поръчка/ е 750000 лв без ДДС. Цената по договора се изплаща чрез периодични (ежемесечни) равни плащания в срок до 30 дни, считано от приемане изпълнението на услугата за съответния период, с документите за отчитане на извършната услуга и фактура за дължимата част от цената за съответния месец.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. Уч. да притежават валиден към датата на подаване на офертата Лиценз извършване на охранителна дейност, валиден за територията на обекта, издаден по реда на ЗЧОД, включващ дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2. Доказва се с копие на валиден Лиценз. Уч. да са администратори на лични данни и да имат изготвени правила за защита на личните данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Дир. 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) и ЗЗЛД.Доказва се с копие на правилата. 2. Уч. да са реализирали мин. оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили фин. години в зависимост от датата, на която уч. е създаден или е започнал дейността си в размер на 750 0000 лв.Доказва се, съгл чл. 62,ал. 1, т.4 от ЗОП със справка. Виж VI.3):
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Съгласно Закона за частната охранителна дейност.

Договорът за обществената поръчка се сключва по условията на чл.112 от ЗОП.
Преди сключване на договора определения изпълнител представят: 1. Гаранция за изпълнението му в размер на 5 % от стойността без ДДС, в една от формите, съгласно чл.111, ал. 3 от ЗОП. Безусловната и неотменима банкова гаранция и застрахователната полица предварително се съгласуват с Възл.; 2. Документите за доказване на съответствие с изискванията за лично състояние и критериите за подбор. Виж VI.4.3.)
Виж VI.4.5.)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Критерий за оценка на офертите е оптимално съотношение качество/цена. Компл. оценка се определя по формулата: КО = К1+ К2, където К1 – обща предложена цена; К2 – оценка на предложението за изпълнение на поръчкта. Макс. брой точки на комплексната оценка е 100. Показател К1 – обща предложена цена (цена за услугата за целия срок на договора без вкл. ДДС) с отн. тежест 60%; Показател К2 – оценка на предложението за изп. на поръчката с отн. тежест 40% - могат да се получат 10,20, 30 или 40 точки.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III.1.4.)
3.1. През последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, уч. да са изпълнили мин. 1 услуга, с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката. Под услуги, с предмет и обем, идентичeн с предмета на поръчката следва се разбира услуги за осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административни сгради и имоти и намиращите се в тях движими вещи с мин. 7 поста. Под услуги с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката, се разбира услуги, съответстващи на дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД с мин. 7 поста. Доказва се, съгл. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП със списък на услугите - идентични или сходни с предмета и обема на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите, получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 3.2. Уч. да прилага система за управление на качеството: да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгл. БДС EN ISO 9001:2015 или екв.
Виж VI.4.3)

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
1.От VI.3): на сертификата съответстващ на дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД - охрана на имуществото на физически или юридически лица.Доказва се съгл. чл. 64, ал. 3 от ЗОП с копие на валиден сертификат. Доказателствата, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал.6 от ЗОП. Доказателствата се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Лично състояние: Участници в процедурата са лицата, които отговарят на чл.10, ал. 1 от ЗОП. Условия за отстраняване от участие - когато са налице основания по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1 и чл.107 от ЗОП,обстоятелства по чл. 3, т. 8, във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и обстоятелство по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
3.От III.2.2.) Органите по чл.47, ал.4 от ЗОП са: За задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП - Информационен телефон - 0700 18 700; www.nap.bg ; За задълженията по закрила на заетостта и условията на труд: МТСП - http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2, тел: 8119 443; За задълженията по опазване на околната среда: МОСВ: http://www3.moew.government.bg/, 1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67 тел: 02/ 940 6331.
4. Валидност на офертата - 10 месеца.
5. Условия за отваряне на офертите: 11.12.2018 г., 14:00 ч., София, сградата на МТИТС, ул. "Дякон Игнатий" № 11.
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представитли на средствата за масово осведомяване.
6.Повторение на услугата за срок от две години: Възложителят си запазва възможността за повторение на услугата от същия изпълнител, с прогнозна стойност в размер на 850 000 лв без ДДС, при условията и реда на чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП, с обем и количество на услугата - извършване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради с адреси ул. „Дякон Игнатий“ № 9 - №11, ул. „Гурко“ № 5 - № 6, и Ведомствен гараж на ул. „Цар Самуил“ 79, предоставени за управление на МТИТС и намиращите се в тях движими вещи, чрез 7 (седем) охранителни поста, осъществяващи контрол на достъпа на служители, посетители и автомобили. Възложителят има право да намали заявените за охрана обекти, ако отпадне необходимостта за охраната им; да увеличи броя на обектите за охрана, ако възникне необходимост от охрана на нов обект; да извърши промяна в броя на постовете, които охраняват даден обект.
Прогнозната стойност на поръчката, с включена възможност за повторение е в размер на 1 600 000 (един милион и шестстотин хиляди) лева без ДДС.
Прогнозната стойност на настоящата поръчка / без предвидното повторение/ е в размер на 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лв. без ДДС.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва