Деловодна информация
00044АПИ - ОПУ - Кюстендил
24-00-154 07/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/08/2018 (дд/мм/гггг)
00044-2018-0069 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция пътна инфраструктура - Областно пътно управление - Кюстендил 0006950890190
гр. Кюстендил, ул. Цар Освободител №49
Кюстендил BG415 2500 България
Румяна Ащарска +359 78552103
opu_kn@abv.bg +359 78552108

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/

http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1086


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1086
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републиканските пътища

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на жива, невъоръжена охрана и охрана със СОТ на имоти – държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ Кюстендил
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Осъществяване на жива, невъоръжена охрана и охрана със СОТ на имоти – държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ Кюстендил
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
129360.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Административна сграда и гаражи, находящи се на ул цар Освободител № 49, Административни сгради, находящи се на ул цар Освободител № 261/ РПС 1,РПС 2 и РПЛ/ Кантон Гърляно находящ се на път I-6

Осъществяване на жива охр. на два обекта:1.1 Админ. сгр. Ул "Цар Освободител №49, - жива невъоръжена охр.-2 охр., 2.2.Админ. сгр. ул.Цар Освободител №261 - жива невъоръжена, денонощна охр. - 5 охр., общо 7 охр. в т.ч. един ръководител охр. /ако се предвижда/, да извършват и приемат инф. за състоянието на пътната обстановка на територията на ОПУ - К-л да въвеждат ограниченията по РПМ в мобилното приложение АПИ-ЛИМА Да се извършва охр. и на двата обекта вкл. и в почивни и празнични дни,да се извършва пропускателен режим в раб.време а извън раб.време, в почивнии и празнични дни да охранява обектите от чужди посегателства.2.Осигуряване на охр. със СОТ на 6 обекта 1.Админ. сгр. на ОПУ–К-л ул.„Цар Освободител” № 49,Гаражи за МПС – К-л ул. „Цар Освободител”№ 49 -6 бр., Админ.сгради РПЛ РПС 1и РПС 2 към ОПУ–К-л, ул. „Цар Освободител” № 261,Пункт за продажби на винетни стикери - ул."Цар Освободител" № 49 5.Кантон Гърляно.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
129360.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Получените оферти ще се отварят на 19.09.2018г. от 11:00 ч. в адм.сграда на ОПУ - К-л,ул.Цар Освободител№49, гр.К-л в заседателна зала на Iет. на публично заседание от комисия назначена по реда на чл.103,ал.1 от ЗОП.При отваряне на офертите могат да присъстват участниците или тех. упълномощени представители /представят писмено пълномощно,както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.Уч-кът да притежава лиценз за из-не на охр. д-ст в съотв. с изиск-та на ЗЧОД,а за чужд. лица–анал. екв.2.Уч-ът сл. да е вписан в рег. на админ-те на лични данни и на вод. от тях рег. на лични данни,воден от КЗЛД,а за чужд. лица–в анал. регистър,удост-щ възм. за работа с лични данни.3.Изисква се уч-ка в пр-та да е реализирал мин. общ оборот в размер не по-малко от 130 000.00лв. без ДДС, изч. на база год. обороти на уч-ка, вкл. и мин. оборот в размер на 80 000.00лв. без ДДС, реализиран от услуги в сферата на охр. д-ст.4.Изисква се от уч. да има през последните 3 г. от датата на под-не на офертата поне 1 усл.с предмет ид-ни или сходен с този на пор-та.5.Из. се от уч-к в пр-та да раз-га с тех-ко об-не за из-ние на д-те предмет на общ. п-ка,разп.на тер-та на Кюстендил6.Из. се от уч-к в пр-та да прилага с-ма за уп-ние на кач.сертифицирана съгл.стандарт ISO 9001:2015 или екв.7.Из. се от уч-ка в пр-та да разп. с необх. персонал и р-ден с-в с опр.проф. комп. за изп. на п-ката
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

чл. 27 и 28 от Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/

Възл. отстранява от уч. участник, за когото са налице осн. по чл. 54, ал.1 от ЗОП, чл. 55, ал.1, т.1,3,4,5, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обст. по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР,контр. от тях лица и техн. действ. собст-ци, както и ако след покана от страна на възложителя и опр. в нея срок, участникът откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако предст. оферта с по-кратък срок на валидност.Срокът на валидност на офертата да бъде не по-малък от 6 (шест) месеца, считано от крайния срок за получаване на офертите. Предлаганата от уч-ците цена за изп-ние на поръчката не може да надвишава посочената прогнозна ст-ст опр. от възложителя като противното е осн. за отстраняване на участника от процедурата. Съгл. договора, изп. представя: Гаранция за изпълнение 5 % (пет процента) от цената за изпълнение на поръчката в лева без ДДС. Гар-цията се представя съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП и условията в докум. за участие предвидени в нея.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от III.1.4: Инф. за съответствие с критериите за подбор се предоставя чрез попълване в ЕЕДОП единствено на част IV „Критерии за подбор“, раздели от А до Г.Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителя може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите чрез които се доказва инф. посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки с изменение в сила от 01.04.2018г. участниците в процедурата са длъжни да представят ЕЕДОП в електронен вид към пакета документи за участие. Офертите за участие следва да се подават по посочените в документацията, място, срок и начин на представяне. Възложителят сключва договор при условията на чл. 112 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за поддаване на жалба по настоящата процедура са съгласно чл. 197 , ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва