Деловодна информация
00044Областно пътно управление - Смолян
24-00-198 
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
14.06.2018 10:36 ч. :  06/05/2018 служебно вписване
затвори
 История 06/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
14.06.2018 10:36 ч. :  06/05/2018 служебно вписване
затвори
 История 06/05/2018 (дд/мм/гггг)
00044-2018-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление - Смолян 0006950890167
бул. България № 79
Смолян BG424 4700 България
инж. Костадин Шишков +359 30163064
opu_sm@mbox.contact.bg +359 30163070

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на РПМ

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на охрана чрез СОТ, видеонаблюдение и жива, невъоръжена денонощна охрана на имоти - държавна собственост, стопанисвани от ОПУ - Смолян
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Осъществяване на охрана чрез СОТ, видеонаблюдение и жива, невъоръжена денонощна охрана на имоти - държавна собственост, стопанисвани от ОПУ - Смолян: 1. Охрана със СОТ на администр.сгради и кантони- Адм.сграда РПС-гр. Чепеларе, Адм.сграда РПС - с. Средногорци, Кантон - с. Момчиловци, общ.Смолян, Кантон - гр. Доспат, Сграда на Районна пътна лаборатория (РПЛ) - с. Фатово, общ.Смолян, Спец.помещения № 213 (регистратура за класифицирана информация) и № 214 (пункт за продажби на винетни стикери) в Адм.сграда ОПУ - Смолян; 2. Доставка и монтаж на система за постоянно видеонаблюдение на обекти: 1. База за преквалификация на пътни кадри и Снегоринна база за поддържане на РПМ - к.к. Пампорово (с 4 камери) и 2. Административна сграда на ОПУ - Смолян (с 8 камери и електронен контрол на достъпа чрез електронноотва, 3. Жива, невъоръжена денонощна охрана на обекти: База за преквалификация на пътни кадри и Снегоринна база - к.к. Пампорово с 10 бр. мас.бунгала и Административна сграда на ОПУ - Смолян.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
221000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Адм.сграда ОПУ - Смолян, База за преквалификация на пътни кадри и СБ - к.к. Пампорово, РПС - Чепеларе, РПС - Средногорци, Кантон - Момчиловци, Кантон - Доспат, Районна пътна лаборатория - Фатово.

Предметът на поръчката включва:
защита на собствеността; поддържане достъпа до входовете и изходите; охрана и патрулиране; разпознаване на опасности и рискове за безопасността; дейности по заключването, контрол по заключването на вход/изход на обектите; безопасност на материали собственост на ОПУ - Смолян, контрол на техническите средства за охрана; Живата денонощна невъоръжена охрана да се осъществява на ротационен принцип от 5 (пет) броя охранители, в това число един ръководител охрана, при непрекъснат двадесет и четири часов режим на работа; Дежурният на смяна охранител от живата невъоръжена охрана на съответния обект, притежаващ качества, опит и компютърна грамотност, ще изпълнява и дейностите по постоянното видеонаблюдение на обекта чрез монтираната техника за наблюдение - непрекъснато, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за период от 24 месеца, приема, събира и предава информация за състоянието на пътната обстановка в Област - Смолян през зимния период и ост.време.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
221000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисия, назначена по реда на чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (представят писмено пълномощно), както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участникът да притежава валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност или еквивалентен документ, удостоверяващ правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД за извършване на такава дейност; През последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 250 000,00 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 200 000,00 (двеста хиляди) лева без ДДС в сферата на охранителната дейност; участникът да е изпълнил през последните три години до датата на подаване на офертата поне две услуги с предмет и обем, идентични или сходни с този на настоящата поръчка; участникът да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2015 (или еквивалентен); участникът да разполага с екип за изпълнение на услугата: лица, осигуряващи изпълнение на поръчката, с необходимата квалификация и профес. опит, съгласно чл.50 от ЗЧОД.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

чл. 50 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД).

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП, чл. 55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контралираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок участникът откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност. Срокът на валидност на офертата да бъде не по-малък от 6 (шест) месеца, считано от крайния срок за получаване на офертите. За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка избраният Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата цена на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Обществената поръчка се възлага въз основа на "икономически най-изгодната оферта". Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане "най-ниска цена" (най-ниска обща цена без ДДС) по чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП, съгласно приложения към документацията Образец № 3.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
14.06.2018 10:36 ч. :  07/16/2018 служебно вписване
затвори
 История    12:00 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът трябва да представи заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата Лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно чл. 4, във вр. с чл.5, ал. 1, т.2 и т.3 от ЗЧОД или еквивелентен документ. Да се представят удостоверения от банки, ГФО или техни съставни части, както и справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Валидни Сертификати, издадени от акредитирани лица, за прилагане на система за управление на качеството, сертифицирана съгласно изискуемия се стандарт или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки. Списък на персонала и ръководния състав, като е посочена и професионална компетентност на лицата които ще отговарят за изпълнението на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от:
- публикуване на обявлението в РОП - срещу решението за откриване на процедурата;
- публикуване в Профила на купувача на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление:

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
14.06.2018 10:36 ч. :  06/05/2018 служебно вписване
затвори
 История 06/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва