Деловодна информация
00334
32-60085 26/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/02/2018 (дд/мм/гггг)
00334-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мирослава Енчева +359 0298594408
miroslava.encheva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://customs.bg/bg/page/358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 0298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 0298594066

Интернет адрес/и

http://customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Денонощна физическа охрана на обекти на Митница Варна”
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Денонощна физическа охрана на обекти на Митница Варна”.
Предметът на поръчката, в т. ч. и на вс. една от об. позиции включва изпълн. на сл. дейности:
1. извършване на денонощна физ., невъоръжена охрана през деня и през нощта, при нормална и усложнена обстановка на сградния фонд, движимото имущество и прилежащите терени на обекти на М Варна;
2. опция, която вкл. дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка. (при необходимост).
Когато в пр. на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В сл. че е предложил опцията в офертата си, изпълн. няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена.Опцията е право на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
410000      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

„Денонощна физическа охрана на Административен комплекс на Митница Варна, гр. Варна, пл. „П. Р. Славейков” № 2“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, пл. „П. Р. Славейков” № 2

1. извършване на денонощна физическа, невъоръжена охрана през деня и през нощта, при нормална и усложнена обстановка на сградния фонд, движимото имущество и прилежащите терени на обекти на Митница Варна;
2. опция, която включва дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост).
Обектът се състои от административна сграда и прилежаща територия с обща площ 2 800 м 2.
На територията на имота е разположена масивна постройка, състояща се от три административни етажа и сутерен, със застроена площ 1 632 м 2 и разгъната застроена площ 6 415 м 2.
Дежурствата се изпълняват, както сл.:
а. от 9.00 ч. до 16.30 ч. - в работни дни, 1 служител – стационарен пост;
б. от 08.00 ч. до 20.00 ч. - в работни, неработни и празнични дни, 1 служител - подвижен пост
в. от 20.00 ч. до 08.00 ч. в работни, неработни и празнични дни, 1 служител - подвижен пост.
Общ необходим брой охранители – минимум 6 души.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
117315      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Пр. стойност е 117 315 лева без ДДС, която включва и стойността на опцията, включваща дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост) в размер на 1 600 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

„Денонощна физическа охрана на Административен комплекс на МБ Шумен, гр. Шумен, ул. „Рижки проход“ № 54“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Шумен, ул. „Рижки проход“ № 54

1. извършване на денонощна физическа, невъоръжена охрана през деня и през нощта, при нормална и усложнена обстановка на сградния фонд, движимото имущество и прилежащите терени на обекти на Митница Варна;
2. опция, която включва дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост).
Админ. комплекс се състои от:
а. Масивна сграда, състояща се от 4 адм. етажа, със застр. площ 1 068 кв. м.
б. Столова /склад/ - масивна конструкция на 1 етаж, застр. площ 307 кв. м.
в. Магазин /склад/ - масивна конструкция на 1 етаж, застр. площ 130 кв. м.
г. Паркинг - външен.
Общата площ на имота 5 505 кв. м., в т.ч. застроена площ 1 505 кв. м.
Физическата охрана трябва да е невъоръжена, двусменна, денонощна /24 часова/, като дежурствата се изпълняват на смяна от по 1 служител.
Общ необходим брой охранители – минимум 5 души.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
98128      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Прогнозната стойност е 98 128 лева без ДДС, която включва и стойността на опцията, включваща дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост) в размер на 1 700 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Денонощна физическа охрана на почивна база и учебен център и Административен комплекс на Школата за обучение на митнически кучета, гр. Балчик“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Балчик, район Двореца за поч. база, за Школата за обучение на митнически кучета, гр. Балчик, граничещ с международен път Варна – Дуранкулак и отклонение за гр. Балчик, посока в.з. Двореца.

1. извършване на денонощна физическа, невъоръжена охрана през деня и през нощта, при нормална и усложнена обстановка на сградния фонд, движимото имущество и прилежащите терени на обекти на Митница Варна;
2. опция, която включва дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост).
Поч. база е масивна постройка, със застр. площ от 1 153 кв. м. Физ. охрана трябва да е невъоръжена, двусменна, денонощна, като дежурствата се изпълняват на смяна по 1 служител.
Общ необходим бр. охранители – мин. 5 души.
Адм. комплекс на Школата за обучение на митнически кучета се състои от:
Адм. сграда - масивна конструкция, Сграда – волиери – масивна конструкция на 1 етаж, състои се от 10 бр. клетки за кучета, мед. кабинет и складово помещение, Сграда – имитация на митн. пункт - масивна конструкция на 1 етаж, застр. площ 405 кв. м.
Физ. охрана трябва да е невъоръжена, двусменна, денонощна /24ч/ , мин. охранители - 5 бр.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
194557      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Прог. стойност е 194 557 лева без ДДС, която включва и стойността на опцията, включваща дейността усилване на охраната чрез увеличаване с допълнителни сътрудници, срещу заплащане по посочена часова ставка (при необходимост) в размер на 1 700 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. Възложителят (В-ят) ще отстранява от участие, поради наличието на някое от сл. основания: 1.1. Участник (У-к), за когото са налице основ. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 1.2. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Зак. за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура; 1.3. Участници-дружествата, регистрирани в юрисдикции с преф. данъчен режим и контрол. от тях лица участници, тъй като чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС забранява тяхното пряко и/или косвено участие в процедура по ОП по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на ОП, включително и чрез гражд. дружество/консорциум, в което участва дружество, рег. в юрисдикция с преф. данъчен режим.
2.В-ят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП, няма изискване обед. У-к в поръчката (ОП) да има определена форма, за да участва при възлагането на ОП, прод. в поле III.2.2
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


прод. от поле III.1.4:както и не поставя условие за създаване на юрид. лице (ЮЛ), в случай, че избраният за Изпълнител (И-л) е обединение от физ. и/или ЮЛ. Преди сключване на договора за възлагане на ОП, определеният за И-л представя гаранция (Г), обезпечаваща изпълн. в размер на 5 % от макс. стойност на договора по съотв. об. позиция под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка. Плащането се извършва ежемесечно по посочена от И-я банк. сметка в 30 дневен срок след представяне на ориг. на фактура, съд. всички реквизити по Зак. за счетоводството, отчет и двустранен протокол.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Пор. се възлага въз основа на икон. най-изгодна оферта при критерия „най - ниска цена“.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

11/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А) Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
А.1. Участникът трябва да притежава валиден към датата на подаване на офертата Лиценз за извършване на частна охранителна дейност за извършване на дейности по охрана на имуществото на физически или юридически лица, по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частна охранителна дейност, издаден от директора на Главна дирекция „Национална полиция” или от упълномощени от него лица, който разрешава на Уч. да извършва охранителна дейност на територията на цялата страна или на територията на област Варна (за обособена позиция №1), Шумен (за обособена позиция № 2) и/или Добрич (за обособена позиция № 3) или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която Участникът е регистриран. прод. в поле VI.4.3.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията, с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
прод. от поле VI.3: Наличието на Лиценз за извършване на частна охранителна дейност за извършване на дейности по охрана на имуществото на физически или юридически лица, по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частна охранителна дейност Участникът декларира в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел „А: Годност“, т. 2.
При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя документ - разрешение или членство в определена организация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, позволяващ да извършва съответната услуга.
Участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП (изискването е приложимо за трите обособени позиции).
Под „дейности с предмет и обем, които са идентични с тези на поръчката” следва да се разбира:
- за обособена позиция № 1: „Услуги по предоставяне на денонощна невъоръжена физическа охрана на имуществото на юридически лица за разгърната застроена площ от 6 415 кв. м.“;
- за обособена позиция № 2: „Услуги по предоставяне на денонощна невъоръжена физическа охрана на имуществото на юридически лица за застроена площ от 1 505 кв. м.“;
- за обособена позиция № 3: „Услуги по предоставяне на денонощна невъоръжена физическа охрана на имуществото на юридически лица за застроена площ от 1 558 кв. м.“;
Под „дейности с предмет и обем, които са сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: „Услуги по предоставяне на въоръжена или невъоръжена физическа охрана на имуществото на физически или юридически лица за застроена площ от минимум 500 кв. м.“.
Дейностите, се считат за „изпълнени”, когато изпълнението е приключило в рамките на заложения от Възложителя период.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят, чрез назначената от него комисия, може да изиска от участника представянето на доказателства за изпълнените дейности – списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя актуални документи – списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Уч. трябва да прилага система за упр. на качеството БДС EN ISO 9001:20хх, с обхват, приложим към пр. на поръчката.
Условия за отваряне на офертите: Дата: 12/04/2018, 11:00 ч., гр. София, ул. Г.С.Раковски № 47.Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Огледът на обектите не е задължителен, но може да бъде извършен при желание от заинтересованите лица.
Оглед на обекта се извършва след заявка най-късно до деня, предхождащ деня за извършване на огледа.
Денят и часът на огледа се съгласува със служители, посочени в документацията за участие.
При участие за повече от една обособена позиция, поставените минимални изисквания относно дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, се прилагат кумулативно.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва