Деловодна информация
00111
15-00-68 05/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00111-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Община Котел 000590540
пл. Възраждане №1
Котел BG342 8970 България
Дорина Митева +359 45342336
dorinammiteva@gmail.com +359 45342540

Интернет адрес/и

https://kotel.bg/

https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на община Котел 4-2019-005
45233252      
Строителство

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Обекти от уличната мрежа на територията на Община Котел, съгласно приложен към документа списък

Предметът на поръчката включва изпълнение на пътни строително-монтажни и ремонтни работи или друг вид дейности за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на Община Котел, включени в бюджета на Община Котел за 2019г.
Обектите и дейностите, включени в предмета на поръчката и разпределения за тях финансов ресурс са посочени в Приложение №3 към документацията за обществена поръчка. Основните видове СМР, които ще се изпълняват на обектите, включени в предмета на поръчката, са посочени в съответните количествено-стойностни сметки и Таблица №1, приложени към документацията за обществената поръчка.
В процеса на изпълнение на договора, изпълнението на обектите, включени в предметния обхват на поръчката, ще се възлага с писмени задания, в които ще се определят всички изисквания, свързани с изпълнението на съответния/ите обект/и.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/05/2020 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  948172 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
229       Изпълнение на СМР за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на община Котел

V.2) Възлагане на поръчката

12/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОИТЕЛНА КОМПАНИЯ ПЪТ СТРОЙ ИНВЕСТ ЕООД 128053084
бул. Европа №24
Ямбол BG343 8600 България
skpsi_yambol@abv.bg +359 884886140
+359 000000000
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

906187.02      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 225 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Котел
пл. Възраждане №1
Котел 8970 България
kmet@kotel.bg +359 45342336
https://kotel.bg/ +359 45342540

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/05/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45233252      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233330      
VII.1.3) Място на изпълнение
BG342

Обекти от улчината мрежа на територията на Община Котел, съгласно приложен към документацията списък.

Предметът на поръчката включва изпълнение на пътни строително-монтажни и ремонтни работи или друг вид дейности за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на Община Котел, включени в бюджета на Община Котел за 2019г.
Обектите и дейностите, включени в предмета на поръчката и разпределения за тях финансов ресурс са посочени в Приложение №3 към документацията за обществена поръчка. Основните видове СМР, които ще се изпълняват на обектите, включени в предмета на поръчката, са посочени в съответните количествено-стойностни сметки и Таблица №1, приложени към документацията за обществената поръчка.
В процеса на изпълнение на договора, изпълнението на обектите, включени в предметния обхват на поръчката, ще се възлага с писмени задания, в които ще се определят всички изисквания, свързани с изпълнението на съответния/ите обект/и.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/07/2020 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

906187.02      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОИТЕЛНА КОМПАНИЯ ПЪТ СТРОЙ ИНВЕСТ ЕООД 128053084
бул. Европа №24
Ямбол BG343 8600 България
skpsi_yambol@abv.bg +359 884886140
+359 000000000
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116 ал.1 т. 3 от ЗОП, чл. 13, ал. 2 от Закона за мерките и действията по време на извънредно положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020г., чл. 33 от Договор №229 от 12.11.2019г., като се взеха предвид фактическите обстоятелства, отразени в писмо с изх. № 016/27.03.2020г. между Възложителя и Изпълнителя се сключи Допълнително споразумение към Договор №229 от 12.11.2019г. за изменение по §1. Чл. 10/1/ на договора както следва:
Срокът за изпълнение на възложения обем работа от предмета на договора в рамките на договорения обем да се удължи със срока на извънредното положение.
§ Всички други клаузи на Договора остават непоменени.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Необходимост от изменение вселдствие на обявяване на извънредно положение във връзка с разпространението на COVID-19 в Република България и постановяване на Закон за мерките и действията по време на извънредно положение, обявено с решение на Народното събрание на 13 март 2020г.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
906187.02      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
906187.02      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва