Деловодна информация
105МВнР
55-32-152 16/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/08/2019 (дд/мм/гггг)
00105-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Министерство на външните работи 000695228
ул. Александър Жендов № 2
София BG411 1113 България
Веселина Христова Баева +359 29482978
vesselina.baeva@mfa.bg +359 29482045

Интернет адрес/и

https://www.mfa.bg/

https://www.mfa.bg/bg/zop/2016/7150

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Следгаранционно обслужване и поддръжка на Националната визова информационна система (НВИС) – компоненти Клиентска база данни и интерфейси
72250000      
Услуги

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Национален визов център - гр. София, ул. "Александър Жендов" № 2
Резервен визов център - гр. София, ул. Витошко лале № 16

Осигуряване на следгаранционно абонаментно обслужване и поддръжка на Националната визова информационна система (НВИС) – компоненти Клиентска база данни и интерфейси (КБДИ).
По време на следгаранционната поддръжка Изпълнителят осъществява дейности по осигуряване на работоспособността и ефективното използване на КБДИ от Възложителя и потребителите на системата, в случай че настъпят отклонения от нормалните експлоатационни характеристики, заложени в нея. Изпълнителят осигурява непрекъснато, надеждно и сигурно функциониране на Националната визова система, предоставяща централизирано подаване и обработка на заявления за визи за Република България през достъпен уеб базиран интерфейс.
Изпълнителят предоставя услугите по следгаранционна поддръжка за своя сметка през единна точка за контакт/достъп (Service Desk) за приемане на телефонни обаждания , eлектронни съобщения и онлайн заявки и посоченото в договора за изпълнение на поръчката и неговите приложения.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2018/S 175-397215 (напр. 2015/S 123-123456)   и  866658 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
115/ОП-И/18       Следгаранционно обслужване и поддръжка на Националната визова информационна система (НВИС) – компоненти Клиентска база данни и интерфейси

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БУЛ ЕС АЙ ООД 131423631
ж.к. Драгалевци, УЛ. Христина Морфова No 39
София BG411 1415 България
office@bul-si.bg +359 024281154
www.bul-si.bg +359 024281154
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

384000      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване, съгласно разпоредбата на чл. 196 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2019 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

72250000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Национален визов център - гр. София, ул. "Александър Жендов" № 2
Резервен визов център - гр. София, ул. Витошко лале № 16

Осигуряване на следгаранционно абонаментно обслужване и поддръжка на Националната визова информационна система (НВИС) – компоненти Клиентска база данни и интерфейси (КБДИ).
По време на следгаранционната поддръжка Изпълнителят осъществява дейности по осигуряване на работоспособността и ефективното използване на КБДИ от Възложителя и потребителите на системата, в случай че настъпят отклонения от нормалните експлоатационни характеристики, заложени в нея. Изпълнителят осигурява непрекъснато, надеждно и сигурно функциониране на Националната визова система, предоставяща централизирано подаване и обработка на заявления за визи за Република България през достъпен уеб базиран интерфейс.
Изпълнителят предоставя услугите по следгаранционна поддръжка за своя сметка през единна точка за контакт/достъп (Service Desk) за приемане на телефонни обаждания , eлектронни съобщения и онлайн заявки и посоченото в договора за изпълнение на поръчката и неговите приложения.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

432000      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БУЛ ЕС АЙ ООД 131423631
ж.к. Драгалевци, УЛ. Христина Морфова No 39
София BG411 1415 България
office@bul-si.bg +359 024281154
www.bul-si.bg +359 024281154
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приема да осигури функционалности, крайно необходими за нормалното функциониране на консулските служби и локалната НВИС, подробно посочени в Приложение № 9 и Приложение № 10, неразделна част от договора, включително и допълнителни доработки на системата, с оглед по-бързата обработка на заявления за визи и БДС от по-натоварените консулски служби, което е от критична необходимост за нормалното и качествено функциониране и обслужване на гражданите, включително и предоставяне на допълнителни софтуерни и консултантски услуги за осигуряване на ефективното и оптимално функциониране на Националната визова информационна система - компоненти Клиентска база данни и интерфейси (КБДИ) които дейности също се считат в кръга на „услугите“ по чл. 1 от договора.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

По време на изпълнение на договора и при функционирането на Националната визова информационна система (НВИС) са възникнали порблеми, които преди възлагането на поръчката не са били установени. Същите значително затрудняват процеса по обработка и издаване на визи при работата със системата eConsulate. Тези затруднения и пречки при работата със системата са породили необходимостта от изготвянето на нови функционланости/доработки на системата, с оглед по-бързата обработка на заявления за визи и БДС от натоварените консулски служби.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
48000      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
432000      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва