Деловодна информация
05397
ДАЕУ–2835 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
05397-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й.В. Гурко № 6
гр. София BG411 1000 България
Миряна Нановска - началник на отдел ПМОП, дирекция Обществени поръчки +359 29492010
mnanovska@e-gov.bg +359 29492433

Интернет адрес/и

www.e-gov.bg

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001
72810000      
Услуги

II.2) Описание

Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение е територията на Република България.

Предметът на обществената поръчка включва:Дейност1.Надграждане и внедряване на разработена от Министерство на правосъдието информационна система за одит на ИКИ и изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.1.Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за инвентаризация (одит) на ИКИ.
Поддейност1.2.Изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.3.Организиране и провеждане на обучение за работа с информационната система и Регистъра на информационните ресурси за провеждане на инвентаризация по места с въвеждане и валидиране на данните.
Дейност2.Провеждане на инвентаризация по места,въвеждане,валидиране и анализ на данните. Дейността ще обхване централните, областните и общинските администрации, с изключение на администрациите от сектор „Правосъдие“ и ще се изпълнява съвместно от Възложителя и избрания Изпълнител.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
6

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-1.001-0001 „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“,Процедура BG05SFOP001-1.001,ОП„Добро управление”2014-2020
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2018/S 090-204154 (напр. 2015/S 123-123456)   и  846328 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
26/11.04.2018г.       Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001

V.2) Възлагане на поръчката

11/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стемо ООД 817080126
ул. Николаевска № 48
гр. Габрово BG322 5300 България
sf.office@stemo.bg +359 28162300
www.stemo.bg +359 28162303
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

961646.74      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Пълно наименование на обществената поръчка:Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001„Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“,финансиран по Оперативна програма„Добро управление”2014-2020г.,съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ .Обща цел на проекта:извършване на инвентаризация на информационната и комуникационна инфраструктура(ИКИ)на централните,областните и общинските администрации,без сектор „Правосъдие“,за структуриране на информация и данни в подкрепа изпълнението на Стратегия за развитие на електронното управление в РБългария 2014-2020 г.,оптимизиране на разходите и изграждане на средата за електронно управление.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Обявлението не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

72810000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение е територията на Република България.

Предметът на обществената поръчка включва:Дейност1.Надграждане и внедряване на разработена от Министерство на правосъдието информационна система за одит на ИКИ и изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.1.Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за инвентаризация (одит) на ИКИ.
Поддейност1.2.Изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.3.Организиране и провеждане на обучение за работа с информационната система и Регистъра на информационните ресурси за провеждане на инвентаризация по места с въвеждане и валидиране на данните.
Дейност2.Провеждане на инвентаризация по места,въвеждане,валидиране и анализ на данните. Дейността ще обхване централните, областните и общинските администрации, с изключение на администрациите от сектор „Правосъдие“ и ще се изпълнява съвместно от Възложителя и избрания Изпълнител.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
7

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

961646.74      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стемо ООД 817080126
ул. Николаевска № 48
гр. Габрово BG322 5300 България
sf.office@stemo.bg +359 28162300
www.stemo.bg +359 28162303
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Първоначалният срок за изпълнение на обществената поръчка е 6 (шест) месеца. С настоящото изменение срокът се удължава с 1 (един) месец и се определя нов срок за изпълнение, а именно 11.11.2018г.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Срещнати обективни затруднения от страна на изпълнителя при осъществяване на Поддейност 1.1. „Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за инвентаризация /одит/ на ИКИ“, Поддейност 1.2. „Изграждане на регистър на информационните ресурси“ и Дейност 2. „Провеждане на инвентаризация по места, въвеждане, валидиране и анализ на данните“ поради ненавременно предоставяне на информация относно информационната система и отказ за допускане/липса на съдействие при предоставяне на данни в процеса на инвентаризацията на локациите.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
961646.74      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
961646.74      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва