Деловодна информация
00254
933 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00254-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699191
ob.rudozem@gmail.com +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Облагородяване на Централен градски площад – гр. Рудозем“
71000000      
Строителство

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършват на територията на община Рудозем, област Смолян, Р. България.

Дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка включват проектиране и авторски надзор и изпълнение на СМР, разделено на два етапа, съгл. одобрена от Възложителя Концепция за развитие на Централна градска част гр. Рудозем, както следва:
I-ви етап обхваща зоната на централният градски площад, оформен от пространството между сградите на Общината, Читалището и ГОРУБСО, разширяването на входното пространство пред Дом на културата, както и благоустрояване на междублоковите пространства зад Общината и зад Дома на културата.
II-ри етап включва северната част зад Общината, с изключение на изградената улица и паркинг в източната му част.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
9

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  822822 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
94       „Облагородяване на Централен градски площад – гр. Рудозем“

V.2) Възлагане на поръчката

08/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СЕПАЛ ЕООД 120597696
ул. Бор №4
Рудозем BG424 4960 Венецуела
sepal@abv.bg +359 889321664
+359 889321664
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

939558.08      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, глава Двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

71000000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG424

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършват на територията на община Рудозем, област Смолян, Р. България.

Дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка включват проектиране и авторски надзор и изпълнение на СМР, разделено на два етапа, съгл. одобрена от Възложителя Концепция за развитие на Централна градска част гр. Рудозем, както следва:
I-ви етап обхваща зоната на централният градски площад, оформен от пространството между сградите на Общината, Читалището и ГОРУБСО, разширяването на входното пространство пред Дом на културата, както и благоустрояване на междублоковите пространства зад Общината и зад Дома на културата.
II-ри етап включва северната част зад Общината, с изключение на изградената улица и паркинг в източната му част.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
9

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

1114282.44      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СЕПАЛ ЕООД 120597696
ул. Бор №4
Рудозем BG424 4960 България
sepal@abv.bg +359 889321664
+359 889321664
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116, ал. 1, т. 6 от ЗОП възложителят и изпълнителят постигат съгласие, да бъде извършена промяна в общата цена за изпълнение на СМР I-ви етап, т.е. изменен е чл. 2, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г., за което е сключено на 02.07.2018 г. допълнително споразумение №1.
На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП възложителят и изпълнителят постигат съгласие, да бъде извършена промяна в общата цена за изпълнение на СМР II-ри етап, т.е. изменен е чл. 2, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г. за което е сключено на 19.02.2019 г. допълнително споразумение №2.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Допълнителното споразумение се сключва, с оглед на възникнали обстоятелства,след сключване на Договор № 94 от 08.12.2017 г.,които при полагане на дължимата грижа възложителят не е могъл да предвиди и водят до необходимост от извършване им, които не са включени в първоначалната обществена поръчка, но са в оперативната съвместимост със съществуващото състояние на обекта и дейностите, възложени с първоначалния договор, като извършването им е необходимо за цялостното изпълнение на договора. Изменението не води до промяна на предмета на договора и се налага поради обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа възложителя не е могъл да предвиди. Проектантът със Заповед №7/10.10.2018 г. е наредил да бъдат изпълнение съответните дейности. Към Заповедта е приложен пътен детайл, който следва да бъде изпълнен от строителя. Увеличението на цената не надхвърля с повече от 50 на сто от стойността на основния договор.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
1020197.65      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
1114282.44      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва