Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-712396 25/01/2024 (дд/мм/гггг)
да
да
25/01/2024 (дд/мм/гггг)
00334-2019-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Ирена Илиева +359 298594019
irena.ilieva@customs.bg +359 020000000

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: „Цялостна реконструкция и модернизация на ГКПП „Станке Лисичково“
45200000      
Строителство

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Република България, област Благоевград, община Благоевград, с. Клисура, м. Митницата, ГКПП „Станке Лисичково“, ПИ с иден. № 37263.11.85.

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект в т.ч:
• Разработване на „Идейна концепция“;
• Разработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект“;
• Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа;
• Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта;
• Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството.
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обектите, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционни проекти, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение.
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
Изпълнителят упражнява авторски надзор по време на строителството чрез съответните проектанти –
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
240

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 126-307531 (напр. 2015/S 123-123456)   и  986060 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
32-164896       „Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: „Цялостна реконструкция и модернизация на ГКПП „Станке Лисичково“

V.2) Възлагане на поръчката

11/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КРК-Логодаж ДЗЗД 177435201
ж. к. Гоце Делчев, бл. 22, сграда Крит, вх. В, ет. 1В
София BG411 1404 България
karotreiding@abv.bg +359 029516178
+359 020000000
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КАРО ТРЕЙДИНГ ООД 131070485
ж. к. Гоце Делчев бл. 22 /сграда Крит/, вх. В, ап. 1В
София BG411 1404 България
karotreiding@abv.bg +359 029516178
+359 020000000
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кортес-95 ООД 831742609
ул. Анжело Ронкали № 12
София BG411 1504 България
cortes95@abv.bg +359 0878982624
+359 020000000
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Рутекс ООД 831204083
бул. Асен Йорданов № 12, ет. 2
София BG411 1592 България
rutex@rutex.biz +359 029791426
+359 020000000
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

15408955.00      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от поле "VII.2.1) Описание на измененията": За всяко прилагане на Методиката, страните ще подписват Актове за индексация към всеки Акт/Документ за извършени дейности по чл. 1, ал. 2, т. 2 от Договора, приети след 30.06.2021 г. и при наличие на финансов ресурс и правна възможност за индексация страните ще подписва отделно допълнително споразумение.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя Акт за индексация към всеки Акт за извършени дейности по чл. 1, ал. 2, т. 2 от Договора, приети след 30.06.2021 г., който включва следното:
1. посочване на съответния Акт за извършени по договора дейности, приети след 30.06.2021 г., подлежащ на индексация;
2. стойност на дейностите, подлежащи на индексация, съгласно Методика за изменение цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, по съответния Акт за извършени по договора дейности, приети след 30.06.2021 г., преди приспадане на съответните суми и задържани средства, съгласно договора;
Продължава в поле VI.4.3.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Продължение от поле VI.3): 3. сума на индексация, изчислена съгласно чл. 4 от Методиката, върху стойността, посочена в точка втора от настоящата алинея;
4. всяка сума за удържане като задържана в размера, посочен в договора, изчислена върху стойността на съответния Акт за индексация;
5. всички останали добавки и удръжки в размера, посочен в договора, изчислени върху стойността на съответния Акт за индексация;
6. отчет за напредъка на стойността на актовете за индексация, който да отразява процентното увеличение с натрупване на Актовете за индексация спрямо първоначалната обща цена на договора.
Авансово предоставените средства не подлежат на приспадане от стойностите на актовете за индексация.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 15 дни от подписването на настоящото допълнително споразумение всички Актове за индексация за извършени дейности по чл. 1, ал. 2, т. 2 от Договора, приети след 30.06.2021 г. до настоящия момент, за които е наличен официално обявен Индекс на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да приеме същите и в срок до 30 дни от получаването им да уведоми ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, за наличието на финансов ресурс и правни възможности за изменение.
При спазване изискванията на чл. 2, ал. 2 от настоящото допълнително споразумение ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Акт за индексация към всеки Акт за приемане на дейности, следващ датата на подписване на настоящото допълнително споразумение, в срок до 15 дни от публикуване на Индекс на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали за съответното тримесечие, през което дейностите са приети. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да го приеме и в срок до 30 дни от получаването му да уведоми ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, за наличието на финансов ресурс и правни възможности за изменение.
Страните се съгласяват, че приет Акт за индексация, при спазване условията на настоящото допълнително споразумение, не е основание за издаване на съответния документ/фактура за плащане, както и се съгласяват, че документ/фактура за плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще издава само, ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ го е уведомил, че във връзка с конкретния Акт за индексация са налице финансов ресурс и правни възможности за изменение.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/01/2024 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45200000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
VII.1.3) Място на изпълнение
BG413

Република България, област Благоевград, община Благоевград, с. Клисура, м. Митницата, ГКПП „Станке Лисичково“, ПИ с иден. № 37263.11.85.

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект в т.ч:
• Разработване на „Идейна концепция“;
• Разработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект“;
• Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа;
• Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта;
• Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството.
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обектите, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционни проекти, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение.
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
240

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

15408955.00      BGN
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КРК-Логодаж ДЗЗД 177435201
ж. к. Гоце Делчев, бл. 22, сграда Крит, вх. В, ет. 1В
София BG411 1404 България
karotreiding@abv.bg +359 029516178
+359 020000000
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КАРО ТРЕЙДИНГ ООД 131070485
ж. к. Гоце Делчев бл. 22 /сграда Крит/, вх. В, ап. 1В
София BG411 1404 България
karotreiding@abv.bg +359 029516178
+359 020000000
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кортес-95 ООД 831742609
ул. Анжело Ронкали № 12
София BG411 1504 България
cortes95@abv.bg +359 0878982624
+359 020000000
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Рутекс ООД 831204083
бул. Асен Йорданов № 12, ет. 2
София BG411 1592 България
rutex@rutex.biz +359 029791426
+359 020000000
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Максималната стойност, записана в чл. 6, ал. 1 и цената за изпълнение на строително-монтажните работи, записана в чл. 6, ал. 1, т. 2 на Договор с рег. № 32-164896 от 11 юни 2020 г. (Договора) ще се изменят, като изменението ще се извършва при наличие на финансов ресурс и при наличие на правна възможност чрез прилагане на Методиката.
Увеличението, респективно общият размер на последователните изменения на цените, посочени в ал. 1 от настоящото допълнително споразумение, не може да надхвърля с повече от 50 на сто стойността на основния договор.
В случай, че при прилагането на Методиката в рамките на настоящото Допълнително споразумение бъде достигнато ограничението по ал. 2, индексирането на цената спира в момента на достигане на посоченото ограничение.
Продължава в поле VI.3 "Допълнителна информация"
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Договорът е сключен в резултат на проведена обществена поръчка по реда на ЗОП, като офертата от избрания Изпълнител е подадена на 30.09.2019 г. От датата на подаване на офертата е налице инфлация. Индексът на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали към днешна дата, отнесен към датата на подаване на офертата е 70,74116523 %. В резултат на това съществено са увеличени цените на основните стоки и материали, к/о формират стойността на договора. Налице са обстоятелства, които са непредвидени и непредвидими за Възложителя и Изпълнителя, изразяващи се в рязко повишаване на цените на основните стоки и материали, предмет на договора, непредвидим скок на инфлацията, к/о са резултат от събития от извънреден характер, а именно икономическите последици от световната COVID-19 пандемия, нарушените вериги на доставки на стоки и материали, военните действия в Черноморския регион.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
15408955.00      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
15408955.00      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва