Деловодна информация
00227Община Своге
16-00-139 09/02/2022 (дд/мм/гггг)
не
00227-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Община Своге 000776502
ул.Александър Стамболийски №7
Своге BG412 2260 България
Д.Радкова, Гл.експ.ОП +359 72622124
d.vutova@svoge.bg +359 72622539

Интернет адрес/и

www.svoge.bg

https://www.svoge.bg/?page_id=23791

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект “Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства в Община Своге“
45215200      
Строителство

II.2) Описание

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект “Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства в Община Своге“
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45215200      
71220000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

с.Гара Лакатник, територията на община Своге.

Дейност 1.Изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „Работен проект“ за изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психически разстройства. Ще бъде изготвен работен проект съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
Ще бъдат изготвени работни проекти за изграждане (ново строителство) на три сгради, всяка от които с предназначение Център за грижа за лица с психически разстройства. Техническата разработка включва и цялостно проектантско решение по отношение на дворното пространство на комплекса за социални грижи.
Дейност 2. Извършване на СМР.
Дейност 3.Авторски надзор.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
400

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  945362 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
465       „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект “Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства в Община Своге“

V.2) Възлагане на поръчката

25/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОБЕДИНЕНИЕ ЕВРО БИЛД СВОГЕ 177400503
ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1
София BG411 1510 България
industry_gr@abv.bg +359 879100602
www.svoge.bg +359 879100602
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОЙ ИНДЪСТРИ ГРУП ЕООД 203898584
ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1
София BG411 1510 България
industry_gr@abv.bg +359 879100602
www.svoge.bg +359 879100602
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНТЕРХОЛД ЕООД 202357469
бул.България №73, вх.Б, ет.2, ап.Б6-208
София BG411 1404 България
tender@interhold.bg +359 89663426
www.svoge.bg +359 89663426
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

1242350      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел VII.1.2)
.. издаден разходооправд. документ, както и документи доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност, в срок до 5 дни след превеждане на сумите по направените искания за межд. плащане от УО по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020. Минималната стойност за искане за межд. плащане е 10 % от стойността на договора.
3.Оконч. плащане е в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите, включени в наст. поръчка, съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените аванс. и межд. плащания към изпълнителя. Оконч. плащане се осъществява след предст. на фактура, за реално изпълн. дейности, установени със съответн. документи след датата на подписване на Констат. акт за установ. годн. за приемане на строежа – Прилож. № 15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба №3/2003г. съст. на актове и протоколи по време на строит., в срок до 5 дни след превежд. на сумата от УО по ОП „Региони в растеж" 2014-2020.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/02/2022 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45215200      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG412

с.Гара Лакатник, територията на община Своге.

Дейност 1.Изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „Работен проект“ за изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психически разстройства. Ще бъде изготвен работен проект съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
Ще бъдат изготвени работни проекти за изграждане (ново строителство) на три сгради, всяка от които с предназначение Център за грижа за лица с психически разстройства. Техническата разработка включва и цялостно проектантско решение по отношение на дворното пространство на комплекса за социални грижи.
Дейност 2. Извършване на СМР.
Дейност 3.Авторски надзор.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
400

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

1242350      BGN
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОБЕДИНЕНИЕ ЕВРО БИЛД СВОГЕ 177400503
ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1
София BG411 1510 България
industry_gr@abv.bg +359 879100602
www.svoge.bg +359 879100602
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОЙ ИНДЪСТРИ ГРУП ЕООД 203898584
ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1
София BG411 1510 България
industry_gr@abv.bg +359 879100602
www.svoge.bg +359 879100602
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНТЕРХОЛД ЕООД 202357469
бул.България №73, вх.Б, ет.2, ап.Б6-208
София BG411 1404 България
tender@interhold.bg +359 89663426
www.svoge.bg +359 89663426
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Текстът на чл.4, ал.1 се изменя по следния начин:„Чл. 4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по наст. договор по банков път, по посочена в ал. 3 банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин:
1.Аванс. плащане в размер до 35 % (тридесет и пет процента) от общата стойност на договора. Аванс. плащане се извършва в срок до 5 дни след превеждане на аванс от УО по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020. Аванс. плащане се приспада изцяло от дължимите межд. плащания, като изпл. аванс следва да бъде напълно приспаднат не по-късно от извършването на четвърт.межд. плащ.
2.Межд. плащания: общият размер на аванс. и межд. плащания е до 98 % (деветдесет и осем процента) от общ. стойност на договора. Межд. плащания се извършват след предст. на фактура, за действително извърш. работи съгл. протокол за пред. на раб. проект или КСС към одобр. инвест. проект, при наличие на изиск. актове/протоколи съгл. Наредба № 3 от 31.07.2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строит., ...
VII.2.2) Причини за изменение
ДА

Договор №465 от 25.10.2019г. е изменен на основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП, а именно налагат се изменения в първоначално сключения договор, които не са съществени.
НЕ

VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
1242350      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
1242350      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва