Деловодна информация
00081
ОП21003313ИП 29/09/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
29/09/2021 (дд/мм/гггг)
00081-2019-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Марина Драгова +359 52820830
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=861

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Варна 00081-2019-0025
45000000      
Строителство

II.2) Описание

Обособена позиция №2: „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: Район Младост , ул. Свобода , бл. 20, вх.1, вх.2“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

На територията на Община Варна

1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „Технически проект“ в обхват и съдържание съгласно ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;2. Изпълнение на СМР съгласно Технически проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР.;3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти;4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа;5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране;6. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;7. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;8. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;9. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;10. Отстраняване на проявени дефекти през гаранци
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/08/2021 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 147-360731 (напр. 2015/S 123-123456)   и  989220 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
Д20000834ВН    2   „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: Район Младост , ул. Свобода , бл. 20, вх.1, вх.2“

V.2) Възлагане на поръчката

13/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОЙИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД 177055054
ул. „Дебър“ № 58, етаж 7, офис 8
Варна BG331 9000 България
office@polyyord.bg +359 52605304
+359 52605304
не

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

560041.48      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

„СТРОЙИНЖЕНЕРИНГ“ ДЗЗД с участници в консорциума:„ПОЛИ ЙОРД“ ЕООД ЕИК 103951317 и „ДЕКУМАНУС“ ООД, ЕИК 103946722

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/09/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45000000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG331

На територията на Община Варна

1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „Технически проект“ в обхват и съдържание съгласно ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;2. Изпълнение на СМР съгласно Технически проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР.;3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти;4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа;5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране;6. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;7. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;8. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;9. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;10. Отстраняване на проявени дефекти през гаранци
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 15/10/2021 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

560041.48      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОЙИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД 177055054
ул. „Дебър“ № 58, етаж 7, офис 8
Варна BG331 9000 България
office@polyyord.bg +359 52605304
+359 52605304
не

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП с Допълнително споразумение №1 срокът на действие на договора се удължава до 31.08.2021г.
На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП I. Изменя се Чл. 4, както следва:
Чл. 4. Срокът на действие на договора е до 15.10.2021г.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП и във връзка с предстоящото въвеждане на обекта в експлоатация и последващи действия по оформяне на строителна документация за обекта, се налага удължаване на срока на договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
560041.48      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
560041.48      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва